Auto värvimine

Auto värvimine

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
m
martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

Postitus Postitas martti »

Algselt postitas: lada
ma arvan ,et rooste peaks vähemalt lamellkettaga eemaldama või siis mõne muu abrasiivsema kettaga
Mu arvates on lamellkettaga ikka päris ekstreemne juba auto plekkidelt roostet eemaldada. Üldiselt tehakse seda ikkagi relaka otsas käiva traatharjaga või liivapritsiga.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

Lamell kettaga võib pleki tugevast kohast roostet eemaldada küll, peaasi et mitte sirgelt plekilt, ala ukse sirgelt osalt või katuselt sest siis on suurem oht et tõmbab pleki kõveraks, täpselt nagu keevitadeski. Liivapirtsiga samamoodi tervet kere väljast ei ole soovitatav puhastada. Traathari samas jälle roostet täielikult ei eemalda.
k
killer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Jaan 2010 19:40
Asukoht: võrumaa
Autod: huvi ladade vastu

Postitus Postitas killer »

mul sama jama et mõtlen ka vaikselt vana siksi üle värvida.
ma mõtlesin et mul üks liivaprits olemas(mis auto plekilt värvi maha saamiseks ideaalne) et kui tõmbaks plekini värvi maha siis pahtel krunt ja värv.et mis te sellisest plaanist arvate?
Kasutaja avatar
deud
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 02 Dets 2009 17:15
Asukoht: Läänemaa, kullamaa
Autod: lada: 21061

Postitus Postitas deud »

Mis suurus liivapaberiga oleks kõige parem matistada? Pole mõttet tervet autot plekini mul lihvida kui sealt korralik. Et siis ongi küsimus mis suuruse liivapaberiga peaks ma lihvima seda kohta siis? Keeruline seletus, loodan et saate aru

;)

[Muudetud: 21-2-2010 deud]
Kasutaja avatar
deud
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 02 Dets 2009 17:15
Asukoht: Läänemaa, kullamaa
Autod: lada: 21061

Postitus Postitas deud »

Kas tavalise liivapaberiga ei saa teha?
Kasutaja avatar
deud
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 02 Dets 2009 17:15
Asukoht: Läänemaa, kullamaa
Autod: lada: 21061

Postitus Postitas deud »

Täna ostsin siis 800 vesiliivapaberit.
Proovisin lihvida ka ja siuke küsimus kui palju ma pean seda lihvima, et millal aru saan et valmis (ehk see koht on matistatud)? Peab see kuidagi karetaks minema või siis miukseks see koht muutub?
Sorry võibolla ajuvaba küsimuse pärast aga teen seda esimest korda ja siis tahaks kindel olla et ikka õiieti.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: deud
Täna ostsin siis 800 vesiliivapaberit.
Proovisin lihvida ka ja siuke küsimus kui palju ma pean seda lihvima, et millal aru saan et valmis (ehk see koht on matistatud)? Peab see kuidagi karetaks minema või siis miukseks see koht muutub?
.
Tegelikult ise vastasid juba, aga kui sa ei tea sõna "matistama" tähendust, siis see on vastand sõnale "poleerima".
Niikaua hõõrud, kui enam ei läigi, muutub läikivast matiks. Nii lihtne see ongi. Tähtis on, et uuel värvil oleks "karvane" alus, kuhu haakuda. Ja veel on tähtis, et need "karvad" ei oleks lihtsalt tühipaljad pikikriimud, millede vahel tähelepanelikul vaatlusel läige ikka uhkelt särab, vaid pind peab saama ühtlaselt matistatud, tuhm.
No ja vesiliivaga või tavalisega, kuivalt või märjalt, see on rohkem maitse ning harjumuse asi. Veega pole tolmu, samas mõni tegija ei salli mitte mingisugust veega limamist - korrosioon.
Kasutaja avatar
deud
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 02 Dets 2009 17:15
Asukoht: Läänemaa, kullamaa
Autod: lada: 21061

Postitus Postitas deud »

Aga kui tavalise liivapaberiga teen kas siis suurus sama? Praegu tegin ja kas see karedus peab käega tunda olema? Lihvisin küll aga kuidagi palju siledamakas läks. ja see paber läheb väga kiiresti kuidagi katki ka.
Kasutaja avatar
dfg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 24 Juul 2008 17:52
Asukoht: Rakvere/Viimsi

Postitus Postitas dfg »

Võtad liivapaberi ja hõõrud niikaua kuni värv enam ei läigi, siledamaks ta kohe kuidagi minna ei saa, puhasta korralikult märja lapiga ära ja saad aru..
Kasutaja avatar
deud
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 02 Dets 2009 17:15
Asukoht: Läänemaa, kullamaa
Autod: lada: 21061

Postitus Postitas deud »

Algselt postitas: dfg
Võtad liivapaberi ja hõõrud niikaua kuni värv enam ei läigi, siledamaks ta kohe kuidagi minna ei saa, puhasta korralikult märja lapiga ära ja saad aru..
saan aru, et pind on matt aga kuidagi kare ta kyll ei tundu :puzzled
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: deud
Algselt postitas: dfg
Võtad liivapaberi ja hõõrud niikaua kuni värv enam ei läigi, siledamaks ta kohe kuidagi minna ei saa, puhasta korralikult märja lapiga ära ja saad aru..
saan aru, et pind on matt aga kuidagi kare ta kyll ei tundu :puzzled
Noo mõtle ka nüüd natuke! Pind ei peagi jääma käega katsudes kare- ega siis värvialust pinda 80-se liivapaberiga ei matistata! Vaata korraliku valguse käes enda lihvitud pindu- kui on ühtlaselt matt, ei läigi kuskilt, siis ongi värvialune pind matistatud.
r
raskelt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 15 Veebr 2010 17:51
Asukoht: haapsalu/mustamäe
Autod: vaz 2105

Postitus Postitas raskelt »

Kas Hagmans värvid on kvaliteetsed?
pean silmas krunti ja siis globo värv peale ?
kas sobib kokku?
Sul mälupulk on? - Jah, siinsamas (hoiad jalgevahelt), pistan sulle kuskile, et mäletad seda elu lõpuni.
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Küsimus auto värvimisega kokkupuutunutele.

Postitus Postitas Einman1 »

Tervist! Mure siis selline,et sai ette võetud auto üle värvimine, olen ka enne selle tööga kokku puutunud,kuid seekord jäi tulemus lainetav ( Kuskilt ei voola,ka krunt sai vesilihviga ilusti tasandatud ) Kuid pind on nagu apelsini koore struktuuriga. Milles võib viga olla,et tulemus peegelsile ei jäänud?

Ette tänades.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Oled lahustit kokku hoidnud.... ehk liiga paksu värviga värvinud.
Jupid Venemaalt!
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

Okei. Sellele polnud küll lahustamist ette nähtud, tundus teine niigi vedel olevat.Kuid mis vahekorras oleks õige lahustada?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Värv liiga paks. Ei voola ja jääbki apelsin.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: Einman1
Okei. Sellele polnud küll lahustamist ette nähtud, tundus teine niigi vedel olevat.Kuid mis vahekorras oleks õige lahustada?
Sellele küsimusele ei suuda vist keegi nii vastata, et sa rahule jääksid. Igal meistril omad nõksud ja oma käsi, millega püstolit liigutab.
Lihtsaim viis, mida aegade hämarusest kasutatakse, on 3mm keevituselektroodi traadi otsalt lugeda langevate tilkade arvu peale seda, kui ta umbes 5cm jagu peale värvi sisse kastmist sealt välja on tõstetud. Algul nõrgub, siis hakkab tilkuma ning ongi aeg lugemiseks.
Värvi purgil kah tavaliselt pilt, et mitu tilka millise aja jooksul oleks normaalne, aga seegi ei tähenda kõigile värvijatele üht ja sedasama.
Kogemused ja ainult kogemused annavad sulle õige vahekorra, muud ei midagit.
c
ConanTM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Juul 2006 22:01
Asukoht: kuressaare
Autod: vaz2102

Postitus Postitas ConanTM »

Enamasti kipub pinnavärvide puhul suhe olema 3/1/0,5 ehk siis 3 osa värvi,1 osa kõvendit ja 0,5 osa lahustit.Aplesini-koore efekti tekkimine sõltub ka survest ning pihustamise kaugusest.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Minu meelest apelsiini-koore efekt tekib tavaliselt just lakist ja pärast see poleeritakse ära, kui on möödas 2 nädalat?Värvimisega ise see ikka nii kergelt ei teki ju?
Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 239
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

Postitus Postitas MAZ »

Ei hakka eraldi teemat tegema vaid küsin kohe siin:
Nimelt selline mure,et varsti tuleb ühe auto värvimine käsile võtta aga probleem on sellega mida sinna kruntvärviks alla panna?
Nimelt sain autoga kaasa alküüdemail auto?värvi(sadolini firma oma), mille auto eelmine omanik oli juba valmis ostnud aga autot sellega ära värvida ei jõudnud. Auto enda tegemine oli ka pooleli jäänud.
Hetkel olen justkui kahe vahel, mis kruntvärvi osta?
Ma ei kujuta ette,mis kruntvärv sobiks alküüdemailiga kokku?
Teine teema on selles,et alküüdemailid kipuvad väga lühikese ajaga mattiks minema!
Algul mõtlesin,et ostan miski hallikas/valge täitekrundi ja sinna siis alküüdemail otsa aga kuna kõiksugu tundmatute kemikaalide segamisega võib teinekord heast mõttest ka väga ebameeldiv üllatus hiljem tulla tekkis küsimus,et kas üldse seda Sadolini värvi kasutada või siis pigistada natuke enam püksirihma ja osta täitekrundile sobiv ja keemiliselt ühilduv tänapäevane autovärv? Paluksin asjalikku nõu selles osas
;)
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
Vasta