Mu arvates on lamellkettaga ikka päris ekstreemne juba auto plekkidelt roostet eemaldada. Üldiselt tehakse seda ikkagi relaka otsas käiva traatharjaga või liivapritsiga.Algselt postitas: lada
ma arvan ,et rooste peaks vähemalt lamellkettaga eemaldama või siis mõne muu abrasiivsema kettaga
Auto värvimine
Auto värvimine
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
Lamell kettaga võib pleki tugevast kohast roostet eemaldada küll, peaasi et mitte sirgelt plekilt, ala ukse sirgelt osalt või katuselt sest siis on suurem oht et tõmbab pleki kõveraks, täpselt nagu keevitadeski. Liivapirtsiga samamoodi tervet kere väljast ei ole soovitatav puhastada. Traathari samas jälle roostet täielikult ei eemalda.
- deud
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 02 Dets 2009 17:15
- Asukoht: Läänemaa, kullamaa
- Autod: lada: 21061
Täna ostsin siis 800 vesiliivapaberit.
Proovisin lihvida ka ja siuke küsimus kui palju ma pean seda lihvima, et millal aru saan et valmis (ehk see koht on matistatud)? Peab see kuidagi karetaks minema või siis miukseks see koht muutub?
Sorry võibolla ajuvaba küsimuse pärast aga teen seda esimest korda ja siis tahaks kindel olla et ikka õiieti.
Proovisin lihvida ka ja siuke küsimus kui palju ma pean seda lihvima, et millal aru saan et valmis (ehk see koht on matistatud)? Peab see kuidagi karetaks minema või siis miukseks see koht muutub?
Sorry võibolla ajuvaba küsimuse pärast aga teen seda esimest korda ja siis tahaks kindel olla et ikka õiieti.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tegelikult ise vastasid juba, aga kui sa ei tea sõna "matistama" tähendust, siis see on vastand sõnale "poleerima".Algselt postitas: deud
Täna ostsin siis 800 vesiliivapaberit.
Proovisin lihvida ka ja siuke küsimus kui palju ma pean seda lihvima, et millal aru saan et valmis (ehk see koht on matistatud)? Peab see kuidagi karetaks minema või siis miukseks see koht muutub?
.
Niikaua hõõrud, kui enam ei läigi, muutub läikivast matiks. Nii lihtne see ongi. Tähtis on, et uuel värvil oleks "karvane" alus, kuhu haakuda. Ja veel on tähtis, et need "karvad" ei oleks lihtsalt tühipaljad pikikriimud, millede vahel tähelepanelikul vaatlusel läige ikka uhkelt särab, vaid pind peab saama ühtlaselt matistatud, tuhm.
No ja vesiliivaga või tavalisega, kuivalt või märjalt, see on rohkem maitse ning harjumuse asi. Veega pole tolmu, samas mõni tegija ei salli mitte mingisugust veega limamist - korrosioon.
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Noo mõtle ka nüüd natuke! Pind ei peagi jääma käega katsudes kare- ega siis värvialust pinda 80-se liivapaberiga ei matistata! Vaata korraliku valguse käes enda lihvitud pindu- kui on ühtlaselt matt, ei läigi kuskilt, siis ongi värvialune pind matistatud.Algselt postitas: deudsaan aru, et pind on matt aga kuidagi kare ta kyll ei tunduAlgselt postitas: dfg
Võtad liivapaberi ja hõõrud niikaua kuni värv enam ei läigi, siledamaks ta kohe kuidagi minna ei saa, puhasta korralikult märja lapiga ära ja saad aru..![]()
-
eEinman1
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 117
- Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: Vaz 2105 PROJEKT
- Kontakt:
Küsimus auto värvimisega kokkupuutunutele.
Tervist! Mure siis selline,et sai ette võetud auto üle värvimine, olen ka enne selle tööga kokku puutunud,kuid seekord jäi tulemus lainetav ( Kuskilt ei voola,ka krunt sai vesilihviga ilusti tasandatud ) Kuid pind on nagu apelsini koore struktuuriga. Milles võib viga olla,et tulemus peegelsile ei jäänud?
Ette tänades.
Ette tänades.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sellele küsimusele ei suuda vist keegi nii vastata, et sa rahule jääksid. Igal meistril omad nõksud ja oma käsi, millega püstolit liigutab.Algselt postitas: Einman1
Okei. Sellele polnud küll lahustamist ette nähtud, tundus teine niigi vedel olevat.Kuid mis vahekorras oleks õige lahustada?
Lihtsaim viis, mida aegade hämarusest kasutatakse, on 3mm keevituselektroodi traadi otsalt lugeda langevate tilkade arvu peale seda, kui ta umbes 5cm jagu peale värvi sisse kastmist sealt välja on tõstetud. Algul nõrgub, siis hakkab tilkuma ning ongi aeg lugemiseks.
Värvi purgil kah tavaliselt pilt, et mitu tilka millise aja jooksul oleks normaalne, aga seegi ei tähenda kõigile värvijatele üht ja sedasama.
Kogemused ja ainult kogemused annavad sulle õige vahekorra, muud ei midagit.
Ei hakka eraldi teemat tegema vaid küsin kohe siin:
Nimelt selline mure,et varsti tuleb ühe auto värvimine käsile võtta aga probleem on sellega mida sinna kruntvärviks alla panna?
Nimelt sain autoga kaasa alküüdemail auto?värvi(sadolini firma oma), mille auto eelmine omanik oli juba valmis ostnud aga autot sellega ära värvida ei jõudnud. Auto enda tegemine oli ka pooleli jäänud.
Hetkel olen justkui kahe vahel, mis kruntvärvi osta?
Ma ei kujuta ette,mis kruntvärv sobiks alküüdemailiga kokku?
Teine teema on selles,et alküüdemailid kipuvad väga lühikese ajaga mattiks minema!
Algul mõtlesin,et ostan miski hallikas/valge täitekrundi ja sinna siis alküüdemail otsa aga kuna kõiksugu tundmatute kemikaalide segamisega võib teinekord heast mõttest ka väga ebameeldiv üllatus hiljem tulla tekkis küsimus,et kas üldse seda Sadolini värvi kasutada või siis pigistada natuke enam püksirihma ja osta täitekrundile sobiv ja keemiliselt ühilduv tänapäevane autovärv? Paluksin asjalikku nõu selles osas

Nimelt selline mure,et varsti tuleb ühe auto värvimine käsile võtta aga probleem on sellega mida sinna kruntvärviks alla panna?
Nimelt sain autoga kaasa alküüdemail auto?värvi(sadolini firma oma), mille auto eelmine omanik oli juba valmis ostnud aga autot sellega ära värvida ei jõudnud. Auto enda tegemine oli ka pooleli jäänud.
Hetkel olen justkui kahe vahel, mis kruntvärvi osta?
Ma ei kujuta ette,mis kruntvärv sobiks alküüdemailiga kokku?
Teine teema on selles,et alküüdemailid kipuvad väga lühikese ajaga mattiks minema!
Algul mõtlesin,et ostan miski hallikas/valge täitekrundi ja sinna siis alküüdemail otsa aga kuna kõiksugu tundmatute kemikaalide segamisega võib teinekord heast mõttest ka väga ebameeldiv üllatus hiljem tulla tekkis küsimus,et kas üldse seda Sadolini värvi kasutada või siis pigistada natuke enam püksirihma ja osta täitekrundile sobiv ja keemiliselt ühilduv tänapäevane autovärv? Paluksin asjalikku nõu selles osas

Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971