Auto värvimine
Auto värvimine
-
lLadaNiva
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)
Õigus, "väike" on väga suhtline mõiste. Aga agregaat võiks olla ikka selline, millega kannataks värvida üle nt. ukse või katust. Tingimused võiksid olla nt : mitte väga raske (transport) ja ka mitte väga suur hind. 2000-ga saaks hakkama?
Loodaks kuulda konkreetseid vastuseid, mitte u. "otsi ise, sellest juttu küll vms"
Nivakas
Loodaks kuulda konkreetseid vastuseid, mitte u. "otsi ise, sellest juttu küll vms"
Nivakas
Niva- see ongi vene ime!
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid134645
Äkki sellest teemast kompressori otsimisel abi.
Sadolini jääke on Tallinnas müügil Järvel Ben Autotarbes ja Valdeku tänaval asuvas autopoes (viimase täpset aadressi ja nime ei tea). Asukoht umbes - kui sõita Männiku teed mööda linnast välja, siis keerata Valdekusse ja varsti vasakut kätt asuvas majas on pood.
[Muudetud: 6-23-2009 Mel]
Äkki sellest teemast kompressori otsimisel abi.
Sadolini jääke on Tallinnas müügil Järvel Ben Autotarbes ja Valdeku tänaval asuvas autopoes (viimase täpset aadressi ja nime ei tea). Asukoht umbes - kui sõita Männiku teed mööda linnast välja, siis keerata Valdekusse ja varsti vasakut kätt asuvas majas on pood.
[Muudetud: 6-23-2009 Mel]
-
lLadaNiva
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)
Ehk nimetatakse seda hoopis elektriliseks pulverisaatoriks?:yllatunudAlgselt postitas: LadaNiva
Tänan. Aga täna kuulsin pajatust mingist väidetavalt "vibrovärvipüstolist", mis peaks tpoimima nagu vibropump (veepump). On keegi samuti sellisest kuulnud?:P
Need olla nõukaajal levinud olnud.
Niva- see ongi vene ime!
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Nendega kõlbab ainult aialippe värvida ja aiaposte ka healjuhulAlgselt postitas: LadaNivaEhk nimetatakse seda hoopis elektriliseks pulverisaatoriks?:yllatunudAlgselt postitas: LadaNiva
Tänan. Aga täna kuulsin pajatust mingist väidetavalt "vibrovärvipüstolist", mis peaks tpoimima nagu vibropump (veepump). On keegi samuti sellisest kuulnud?:P
Need olla nõukaajal levinud olnud.

- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Arvan, et mõtekas oleks veel üle jah karestada- järgmine krundi kiht nakkub paremini külge siis:P.Algselt postitas: iisak
Selline loll küsimus, et kui mul on detail krunditud ja ära kuivanud ning kui ma tahan mõne koh nats paksemalt üle kruntida, kas ma pean siis uue-vana krundi uuesti karestama? Tegelikult krunt on suht kare, aga siiski.
[Muudetud: 28-6-2009 siksaator]
-
555988888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 8
- Liitunud: 08 Juun 2009 17:33
- Asukoht: Tallinn
- Autod: KIA Sportage, KIA Pregio, Mazda 121, Niva 2121
- Kontakt:
Aga kus neid veokite värve Tallinnas müüakse?
edit. seltsimees, kasuta MUUDA nuppu ja väljenda end veidi selgemini
parimat,
Kytt
[Muudetud: 15-6-2009 MUST KYTT]
OK, EHK ÜRITAN UUESTI...
TAHAKS VALGET LADAT HELEKOLLASEKS VÄRVIDA, OLEN KUULNUD, ET NÖ. "VÄRV VEOAUTODE JAOKS" ON SUHT ODAVA HINNAGA LIITRI EEST, TAHAKS LIHTSALT TEADA, KUS SEDA TALLINNAS MÜÜAKSE. TUTTAVAD NIMETASID PAAR KOHTA, AGA NENDE ANDMED ON 3-4 AASTA VANAD, JA SELLEPÄRAST EI TAHA PÕRUTADA ERINEVATESSE LINNAOTSADESSE, ET AVASTADA, ET NIMETATUD POED ENAM EI EKSISTEERI..
edit. seltsimees, kasuta MUUDA nuppu ja väljenda end veidi selgemini
parimat,
Kytt
[Muudetud: 15-6-2009 MUST KYTT]
OK, EHK ÜRITAN UUESTI...
TAHAKS VALGET LADAT HELEKOLLASEKS VÄRVIDA, OLEN KUULNUD, ET NÖ. "VÄRV VEOAUTODE JAOKS" ON SUHT ODAVA HINNAGA LIITRI EEST, TAHAKS LIHTSALT TEADA, KUS SEDA TALLINNAS MÜÜAKSE. TUTTAVAD NIMETASID PAAR KOHTA, AGA NENDE ANDMED ON 3-4 AASTA VANAD, JA SELLEPÄRAST EI TAHA PÕRUTADA ERINEVATESSE LINNAOTSADESSE, ET AVASTADA, ET NIMETATUD POED ENAM EI EKSISTEERI..
Kõige parem oleks see jah ,et lihvid rooste maha ,seejärel roostemuunduriga üle ning peale happekrunt..sinna otsa siis pahtel krunt ja värv. Ei ole eriti keeruline ,ega ju?:spinAlgselt postitas: iisak
Küsiks kah siis veel ühe küsimuse. Näiteks lihvin kettaga tiiva pealt roostetäpi ära. Kuidas õigem edasi on teha? Mingi roostemuundur, happekrunti natuke ja selle peale pahtel, krunt, värv?
K***di keeruline on see värk ikka..... vist.
Ah jah. Kas on mingi (firma) roostemuundur ja happekrunt, mida mitte mingil juhul kasutada ei tohiks?
Üks asi mis meelde tuleb ,et kui tahad otse happekrundi peale pahteldada siis selleks mitte kasutada DuPont'i happekrunti ,sest see ei pidanud polüesterpahtliga kokku sobima ja pahtel ei pidanud ära kuivama vms. Näiteks Spies-Heckeri happekrunt pidi hea olema.
Tegelikult kohustuslik ei ole tervet autot krundiga katta ,just need kohad mis haljad on peab krundiga tegema aga seal kus on vana värvkate korralik siis piisab ainult värvi matistamisest..Silmas pidasin just seda mis sa enne ütlesid ,et sul pole kompressorit ja kui pintsliga terve auto kruntida siis oleks seda vast pärast siledaks raske saada. Kui tõesti tahad ilma kompressorita tervet autot kruntida siis parim variant oleks vist rulliga ,sest see peaks palju siledam jääma kui pintsliga tehes.Algselt postitas: felixfv
järjekorras siis nii matistamine...kui rooste eemaldatud siis paned haljale pinnale krunti siis pahtlit ja jälle krunt. aga kas ma pean sadolini värvi jaoks terve auto üle kruntima või sealt kus rooste oli?
Millega sa seda roostet eemaldasid? Kui lihtsalt liivapaberiga lihvides siis sellest küll ei piisa..ütlen seda sest eelmine suvi tegin niimoodi mootoriruumis ,et eemaldasin roostet liivapaberiga ja relaka küljes käiva traatharjaga ning pärast tegin ka roostemuunduriga ,seejärel läks peale krunt ja värv ,aga nüüd (aasta hiljem) uurisin mootoriruumi ja juba need kohad roostetasid:kuri...ma arvan ,et rooste peaks vähemalt lamellkettaga eemaldama või siis mõne muu abrasiivsema kettaga selleks et kõik rooste pinnalt minema saada ning alles siis mitu korda roostemuunduriga üle tegema ja edasi krundid,värvid.Loomulikult kõige parem oleks kui kasutaksid sellistes kohtades happekrunti.Algselt postitas: felixfv
kui ma olen roostet lihvinud ja jäi alles mustus(rooste vist) kas siis ma võin kasutada tavalist krunti mitte happekrunti ja kas ma pean selle rooste veel ära lihvima et kohe läigiks või jätan nii?
Millega sul plaanis värvida on kui sul kompressorit pole?
- escapen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
- Asukoht: muhu
- Autod: 21011
- Kontakt:
Minu vasaku tagatiiva ots näeb välja selline:Algselt postitas: lada
Millega sa seda roostet eemaldasid? Kui lihtsalt liivapaberiga lihvides siis sellest küll ei piisa..ütlen seda sest eelmine suvi tegin niimoodi mootoriruumis ,et eemaldasin roostet liivapaberiga ja relaka küljes käiva traatharjaga ning pärast tegin ka roostemuunduriga ,seejärel läks peale krunt ja värv ,aga nüüd (aasta hiljem) uurisin mootoriruumi ja juba need kohad roostetasid:kuri...ma arvan ,et rooste peaks vähemalt lamellkettaga eemaldama või siis mõne muu abrasiivsema kettaga selleks et kõik rooste pinnalt minema saada ning alles siis mitu korda roostemuunduriga üle tegema ja edasi krundid,värvid.Loomulikult kõige parem oleks kui kasutaksid sellistes kohtades happekrunti.
Millega sul plaanis värvida on kui sul kompressorit pole?

Selle nn"musta" roostese osa tõttu peab selle asendama kuna selle haljaks lihvimisel jõuan päris mitme läbiva auguni. Piserdasin küll seda roostemuundurit, tolku ei miskit.
[Muudetud: 15-7-2009 escapen]