probleem mootoriga

probleem mootoriga

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
Valgeke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Nov 2014 18:21
Asukoht: Läänemaa, Risti
Autod: 2107

probleem mootoriga

Postitus Postitas Valgeke »

Tere

Täna avastatud järgmine probleem.
Nimelt 4 - s silinder lakkas töötamast.
Polnud küll millegiga mõõta aga kui töötava mootoriga hoida sõrme küünla asemel siis survet erilist polnud.
Milles võiks küsimus olla.
Ise arvan klappi (vedru) või rõngas\kolb?
On mu oletused põhjendatud?
Oskab kerhi miskit lisada
m
Matteb
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Postitus Postitas Matteb »

võta lahti vaata mis seis on ilmselt pole viga mida väljaspool parandada saaks :D
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

kas mingid ebanormaalseid hääli ka on kuulda?
MännikuLaiali.
v
Valgeke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Nov 2014 18:21
Asukoht: Läänemaa, Risti
Autod: 2107

Postitus Postitas Valgeke »

Ei täheldanud ebanormaalseid hääli(kolinat). Võib olla oli klapiklõbinat rohkem aga võis olla ka minu ettekujutuse vili.
v
Valgeke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Nov 2014 18:21
Asukoht: Läänemaa, Risti
Autod: 2107

Postitus Postitas Valgeke »

Eile sai klambrikaane maha kruvitud ja avastatud, et 1 neljanda silindri sisselaske klapi nookuritest oli lahkunud oma töökohast. Midagi katki polnud, asetasin tagasi.

Kas kellegil on sellist asja juhtunud ka varem? Klapivahe vale? vedru ei hoia pinget peal?
v
Valgeke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Nov 2014 18:21
Asukoht: Läänemaa, Risti
Autod: 2107

Postitus Postitas Valgeke »

Täna siis oli vähe aega ja sai üle vaadatud kõik klapivahed. Sisselaske klappide vahed olid imelikult suured. Väljalaske omad enam-vähem paigas. Mootor läks peale seda poolest pöördest käima aga tühikaigu pöörded kõiguvad naljakalt. u 900 ja 1400 pöörde vahel.
Peale gaasi vajutust igal korral erinev pöörete arv ja vahest kippus ka välja surema.
Oskab keegi miskit soovitust?
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Vihjab lisaõhule sisselaskes - kas karburaatori pinnad on sirged, tihendid korralikud, kollektor korralikult mootori küljes? Purgitäis Brake Cleanerit vmt abiks allika tuvastamisel.

Mis puudutab lahkuvat nookurit, siis on juhtunud mõlemat - nii lahti kerimist kui oma kohalt ära liikumist. Teist küll pärast mootori kõrgel pöördel hoidmist. Kui viga hakkab korduma, siis mõistlik uuesti teema juurde tagasi pöörduda, ise soovitaks seda võtta kui ühekordset ebameeldivat kokkusattumust.
Jõud taga, peab minema.
Vasta