probleem mootoriga
probleem mootoriga
-
vValgeke
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 8
- Liitunud: 12 Nov 2014 18:21
- Asukoht: Läänemaa, Risti
- Autod: 2107
probleem mootoriga
Tere
Täna avastatud järgmine probleem.
Nimelt 4 - s silinder lakkas töötamast.
Polnud küll millegiga mõõta aga kui töötava mootoriga hoida sõrme küünla asemel siis survet erilist polnud.
Milles võiks küsimus olla.
Ise arvan klappi (vedru) või rõngas\kolb?
On mu oletused põhjendatud?
Oskab kerhi miskit lisada
Täna avastatud järgmine probleem.
Nimelt 4 - s silinder lakkas töötamast.
Polnud küll millegiga mõõta aga kui töötava mootoriga hoida sõrme küünla asemel siis survet erilist polnud.
Milles võiks küsimus olla.
Ise arvan klappi (vedru) või rõngas\kolb?
On mu oletused põhjendatud?
Oskab kerhi miskit lisada
-
vValgeke
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 8
- Liitunud: 12 Nov 2014 18:21
- Asukoht: Läänemaa, Risti
- Autod: 2107
Täna siis oli vähe aega ja sai üle vaadatud kõik klapivahed. Sisselaske klappide vahed olid imelikult suured. Väljalaske omad enam-vähem paigas. Mootor läks peale seda poolest pöördest käima aga tühikaigu pöörded kõiguvad naljakalt. u 900 ja 1400 pöörde vahel.
Peale gaasi vajutust igal korral erinev pöörete arv ja vahest kippus ka välja surema.
Oskab keegi miskit soovitust?
Peale gaasi vajutust igal korral erinev pöörete arv ja vahest kippus ka välja surema.
Oskab keegi miskit soovitust?
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Vihjab lisaõhule sisselaskes - kas karburaatori pinnad on sirged, tihendid korralikud, kollektor korralikult mootori küljes? Purgitäis Brake Cleanerit vmt abiks allika tuvastamisel.
Mis puudutab lahkuvat nookurit, siis on juhtunud mõlemat - nii lahti kerimist kui oma kohalt ära liikumist. Teist küll pärast mootori kõrgel pöördel hoidmist. Kui viga hakkab korduma, siis mõistlik uuesti teema juurde tagasi pöörduda, ise soovitaks seda võtta kui ühekordset ebameeldivat kokkusattumust.
Mis puudutab lahkuvat nookurit, siis on juhtunud mõlemat - nii lahti kerimist kui oma kohalt ära liikumist. Teist küll pärast mootori kõrgel pöördel hoidmist. Kui viga hakkab korduma, siis mõistlik uuesti teema juurde tagasi pöörduda, ise soovitaks seda võtta kui ühekordset ebameeldivat kokkusattumust.
Jõud taga, peab minema.