Mootori forsseerimine
Mootori forsseerimine
Mootori forsseerimine
Tere,
Soov oleks siis saada infot mootori forsseerimise kohta.. tegemist 06 markeeringuga mootoriga..Kas, mida ja millises vahekorras teha? Mõni "Mihkel" võtab vaevaks jupid ära ka paigaldada?
Soov oleks siis saada infot mootori forsseerimise kohta.. tegemist 06 markeeringuga mootoriga..Kas, mida ja millises vahekorras teha? Mõni "Mihkel" võtab vaevaks jupid ära ka paigaldada?
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Suht head küsimused sul. Aga orig küünal ikka. Lihtsalt küünla pilu peab olema suurem kui kontatkiga jagajal. Peast ei mäletagi aga siin foorumis kindlasti kirjas. Sumpar
Võiks olla 1,6 motol kuskil 55mm. Kui tahad madalamalt jõudu siis peaks olema 4-2-1 süsteemiga. Kolde tegemine muidugi paras teadus. Ise olen ühe torukolde teinud.

Lugesin, et see väljalaske tegemine ka teadus.. "kuskil 55mm" ei rahulda mu küsimust. mainin siin kohal veel ära, et tulevikus saab sest 1.7.. Jääb siis 4-2-1 veel mingeid tähelepanekuid väljalaske ehitamisel ?
Küünalde küsimus tulenes ühe poemüüja soovitusest panna ma ei tea mis küünlad.. kontaktivaba süüde suht kapriisne värk.. kommukas põleb läbi üpris nobedalt ja kaks korda katsetada ei saa..
Küünalde küsimus tulenes ühe poemüüja soovitusest panna ma ei tea mis küünlad.. kontaktivaba süüde suht kapriisne värk.. kommukas põleb läbi üpris nobedalt ja kaks korda katsetada ei saa..
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Arvan, et kontaktidega süüde kapriisne. Minul alati üks kommukas kaasas kui võistlusel käib. Siiamaani pole see vene junn saba andnud. Sumpari tegemine on teadus ja sellest keegi rääkida ei taha, kuna mõnele mehele toob leiva lauale. Minul tehtud kolle 36mm torust. 4-2-1 süsteemis. 2 toru saavad üheks kkasti lõpus. Peale seda on 58mm toru ja lõpus üks resopütt. Targad insenerid laitsid maha
Kolle pidi valesti olema ja toru liiga jäme ja resonaatoreid pidi 2 olema.

-
hholden
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 03 Sept 2014 22:45
- Asukoht: Pärnu
- Autod: VAZ 21011, 2104 VFTS C20XE
- Kontakt:
Endal 1.6 (kangema nukaga) on 51mm toru (poest summuti toru). Üsna kindel et jämedamat pole vaja juhul kui 1.8-2.0L ei ehita. Ise pooldaks antud olukorras 4-2-1 kollet. Kõrid peaks olema ühe pikkused. Muud infot ei oska jagada (jutte kuulnud aga ise kindel pole).
Juhul kui sellist asja vaja anna teada - laserlõigatud (õhukese relaka lõikekettaga saab nagu naksti sisse/väljalaske eraldada).
[img=650x367]https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55B8CE83[/img]
Juhul kui sellist asja vaja anna teada - laserlõigatud (õhukese relaka lõikekettaga saab nagu naksti sisse/väljalaske eraldada).
[img=650x367]https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55B8CE83[/img]