Mootori forsseerimine

Mootori forsseerimine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
b
balzek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Veebr 2014 13:52
Asukoht: Raplamaa

Mootori forsseerimine

Postitus Postitas balzek »

Tere,

Soov oleks siis saada infot mootori forsseerimise kohta.. tegemist 06 markeeringuga mootoriga..Kas, mida ja millises vahekorras teha? Mõni "Mihkel" võtab vaevaks jupid ära ka paigaldada?
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Milleks mootorit vaja on? Kas soovid ka tänaval mugavalt sõita? Ja mis summadega oled ise arvestanud?
MännikuLaiali.
b
balzek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Veebr 2014 13:52
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas balzek »

Tahaks vähe nobedamalt liikuda selle masinaga edasi.. proovikski mingi kalkulatsiooni kokku panna.. ütleme nt, kuhu jõuab 1k investeerimisega. ?
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 357
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

poole peale :)

selle eest peaks ehk saama plokki vähe suuremad augud, uued kolvid, parema nuka + kaane porditud. aga vaja oleks ka head karpat + väljalaset.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Kui omale tegin, siis ploki puurimine järgmisse remonti + madalamaks lihvimine 2mm läks ca. 200€ tõukuris maksma. Nukkvõll 120+ eur, regullitav nukaratas 30€, elektronsüüte komplekt 70-80€ ....

Vahetamist vajavate osade nimekiri on pikk. Aga kõik oleneb mootori seisukorrast.
b
balzek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Veebr 2014 13:52
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas balzek »

Plaan austada siis väljalaske tegemisest. Kumb valida kas 4-1 või 4-2-1 ? kui jämmu see toru peab olema, et pauk ilusti välja tuleb ?
b
balzek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Veebr 2014 13:52
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas balzek »

kas kontaktivabal jagajal käivad ka teist sorti küünlad või lööb särtsu ka kõige tavalisematega ?
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Suht head küsimused sul. Aga orig küünal ikka. Lihtsalt küünla pilu peab olema suurem kui kontatkiga jagajal. Peast ei mäletagi aga siin foorumis kindlasti kirjas. Sumpar :D Võiks olla 1,6 motol kuskil 55mm. Kui tahad madalamalt jõudu siis peaks olema 4-2-1 süsteemiga. Kolde tegemine muidugi paras teadus. Ise olen ühe torukolde teinud.
b
balzek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Veebr 2014 13:52
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas balzek »

Lugesin, et see väljalaske tegemine ka teadus.. "kuskil 55mm" ei rahulda mu küsimust. mainin siin kohal veel ära, et tulevikus saab sest 1.7.. Jääb siis 4-2-1 veel mingeid tähelepanekuid väljalaske ehitamisel ?

Küünalde küsimus tulenes ühe poemüüja soovitusest panna ma ei tea mis küünlad.. kontaktivaba süüde suht kapriisne värk.. kommukas põleb läbi üpris nobedalt ja kaks korda katsetada ei saa..
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Arvan, et kontaktidega süüde kapriisne. Minul alati üks kommukas kaasas kui võistlusel käib. Siiamaani pole see vene junn saba andnud. Sumpari tegemine on teadus ja sellest keegi rääkida ei taha, kuna mõnele mehele toob leiva lauale. Minul tehtud kolle 36mm torust. 4-2-1 süsteemis. 2 toru saavad üheks kkasti lõpus. Peale seda on 58mm toru ja lõpus üks resopütt. Targad insenerid laitsid maha :) Kolle pidi valesti olema ja toru liiga jäme ja resonaatoreid pidi 2 olema.
h
holden
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 03 Sept 2014 22:45
Asukoht: Pärnu
Autod: VAZ 21011, 2104 VFTS C20XE
Kontakt:

Postitus Postitas holden »

Endal 1.6 (kangema nukaga) on 51mm toru (poest summuti toru). Üsna kindel et jämedamat pole vaja juhul kui 1.8-2.0L ei ehita. Ise pooldaks antud olukorras 4-2-1 kollet. Kõrid peaks olema ühe pikkused. Muud infot ei oska jagada (jutte kuulnud aga ise kindel pole).

Juhul kui sellist asja vaja anna teada - laserlõigatud (õhukese relaka lõikekettaga saab nagu naksti sisse/väljalaske eraldada).

[img=650x367]https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55B8CE83[/img]
Vasta