weber dcoe 45 karpa remont

weber dcoe 45 karpa remont

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
lada772
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
Asukoht: Valga MK Sangaste
Autod: lada 2101

weber dcoe 45 karpa remont

Postitus Postitas lada772 »

Selline asi, et ühel karpal kinnituskõrva juures mõra sees.
Teab keegi targem, et kas seda on võimalik keevitada või mitte ?

Ladaklubi.ee meeskonna liige muutis laused loetavaks, lisas suured tähed ja kirjavahemärgid. :)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Karburaatorid on reeglina valmistatud mingist segasulamist, mida maakeeli kutsutakse "puraks".
Keevitamatu materjal :( .
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Kas need mitte silumiinist (AlSi) valmistatud pole? Silumiin on keevitatav küll TIG-i ja õige AlSi traadiga.
Google aitab ;)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Silumiinist valmistatakse kolvid ja käigukastide korpused. Karbussi materjaliga see nüüd eriti sarnane just ei ole.
Ma millegipärast kahtlustan, et karbussi korpustes on üsna palju ka tsinki ja/või pliid sees. Materjali vähesuse kohta on ikkagi tegemist üsna raske asjaga.
Viljandi lähedal elas mees, keda kutsuti karbussi-Jaaniks. Timmis ja lappis vaata et terve maakonna hädaliste karpasid.
Tal oli päris arvestatav kogus igatsugu karpasid elamisse kogunenud ja kui küsisin, et miks metalli ei vii, siis vastas, et seal ei taheta neid väga näha. Polevat midagi väärt, taaskasutusse ei kõlbavat.
Veider muidugi, aga nii see just viisteist aastat tagasi oli.
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Mootorratta lõõre lasin mina keevitada Kiilis asuvas MR Pluss OÜ-s (http://www.mrpluss.ee/). 8 sellist keevitust tehti, kuna oli vaja ühed "liblikad" eemaldada.

Pilt
t
trabi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Mai 2012 11:57

Postitus Postitas trabi »

Eksid logman. Karbussid on tehtud silumiinist. Silumiin on alumiiniumi, tsingi ja veel millegisegu ja sulamistemperatuur on veidi üle 300 kraadi C. Kolvid ja kastikorpused tehakse ikka kangematest alumiiniumisegudest. Kolvid kõvemast ja korpused pehmematest segudest.
Puraks aga nimetatakse hoopis Booraksit ehk siis seda valget puru mida kasutatakse vasega jootmisel.
Karbussikorpust on võimalik joota sellise keemiaga mida nimetatakse DURAFIX-iks. Ise ei soovita teha kuna se vajab samuti 295 kraadi sulamistemperatuuri ja kui liiga palju annad sulab karpakorpus ülesse enne kui joodise pealepaned.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Nuvott siis.
Ja mina arvasin (sest niimoodi on ju maailma teaduses kirjas), et silumiin on alumiiniumi (Al /alumiinium) ja räni (Si /siliitsium) sulam.

Silumiin (85 % Al, 10-12 % Si) on happekindel, hästi valatav ja korrosioonikindel sulam ning seda
kasutatakse masinatööstuses, mootorikolbide, käigukastide ja seadmete valmistamiseks.

http://www.kristiine.tln.edu.ee/doku/ke ... iinium.pdf

Vale puha siis :P.
Ju siis on, kui trabi nii ütleb...
http://resources.metapress.com/pdf-prev ... ze=largest
Vasta