Õlivardad.

Õlivardad.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Õlivardad.

Postitus Postitas madis1080 »

Olen tähelepannud,et osad õlivardad pikkemad ja teised lühemad. Kas osad 1,5 ja 1.6 mootorile ja teised 1.2 ja 1.3 mootorile?

Küsimus ise on tegelt selline, kas rihmaga 1.3 mootoril on erinev õlivarras?

Kuna sai üks 05 ostetud , aga seal oli oma 2l rohkem õli sees.
Ja bensiini ka ei olnud jooksnud karterisse(õli oli paks ja ei lõhnanud bensiini järgi).

Ja lisaks küsimuse- kas rihmaga mootoril jooksevad klapid pähe kui rihm peaks puru minema?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Minu meelest ei jookse aga täpselt ei mäleta ja kogemused puuduvad. Lisaks ei salli ma seda 05 rihmaga mootorit silmaotsaski kuna sellega on ainult negatiivsed meenutused.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
veixx1907
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
Asukoht: harjumaa,maidla kula
Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
Kontakt:

Postitus Postitas veixx1907 »

Jooksevad ikka pähe:( vist oli nii mälu järgi,endal kogemus puudub,väga hea mootor,käib vaikselt nagu kellavärk:D

Vardad võivad jah erineda olenevalt mootori mahust jne.
7 seeria lada
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Õli kogust enam peast ei oska öelda, aga kindlasti rihmaga mootorisse ei lähe 2l rohkem õli kui ketiga mootorisse.

 
veixx1907 kirjutas:Jooksevad ikka pähe
Originaal rihmaga mootoril ei jookse rihma purunemisel klapid pähe.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
Arvos kirjutas:Minu meelest ei jookse aga täpselt ei mäleta ja kogemused puuduvad. Lisaks ei salli ma seda 05 rihmaga mootorit silmaotsaski kuna sellega on ainult negatiivsed meenutused.
Õigesti koostatud rihmaga mootor on väga hea asi, kõik negatiivsed asjad mida rihmaga mootoril esile tuuakse on seotud kehva hooldusega.. Ja oleme ausad, tegu on täpselt selle sama traktorimootoriga 70ndatest, geomeetria ja sisse-väljalase täpselt samasugune kui 011 mootoril..

Klapid originaalnukkvõlliga pähe ei ulatu - juhul, kui plokikaanest pole üle 0.5-0.6mm maha võetud - 1,5mm maha võttes käivad klapid kindlasti vastu kolbi - mootor ringi ei käi..

Teemasse ka - õlivardad on erineva pikkusega, samuti on erineva pikkusega varrastel alumisest otsast mõõdetuna märgid erinevatel kõrgustel! Õlitaset mõõdetakse varda ülemise kinnituspunkti suhtes . Enamasti see plastik varda peal on lahti ja sellest ka valed näidud. Nival ja teistel uuematel masinatel on pikem varras, kuna õlivarda koht on karterituulutuse kopsiku küljes.. 01 ja 06 mootoril ei tohiks olla erinev varras, kuna blokk on kõrgem silindrite poolt, alumine ots samades mõõtmetes...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Jap, 01, 011, 03 ja 06 plokil samasugused õlivardad
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Samad jah!
t
tuningman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 25 Nov 2011 18:47
Asukoht: saaremaa
Autod: lada03, lada06,bmw320, ford transit ja üka õnnetuisuzu trooper

Postitus Postitas tuningman »

 
olaaf kirjutas: 
Arvos kirjutas:Minu meelest ei jookse aga täpselt ei mäleta ja kogemused puuduvad. Lisaks ei salli ma seda 05 rihmaga mootorit silmaotsaski kuna sellega on ainult negatiivsed meenutused.
Õigesti koostatud rihmaga mootor on väga hea asi, kõik negatiivsed asjad mida rihmaga mootoril esile tuuakse on seotud kehva hooldusega.. Ja oleme ausad, tegu on täpselt selle sama traktorimootoriga 70ndatest, geomeetria ja sisse-väljalase täpselt samasugune kui 011 mootoril..

Klapid originaalnukkvõlliga pähe ei ulatu - juhul, kui plokikaanest pole üle 0.5-0.6mm maha võetud - 1,5mm maha võttes käivad klapid kindlasti vastu kolbi - mootor ringi ei käi..
.

Nüüd tekkis selline küsimus, et kas mu rihmaga 05e mootoril ei ole orig.nukk, kui klapid pähe jooksevad? Sest see just mul juhtuski. tühikäigul viskas rihma üle ja kõik klapid põmm pähe. ja naljakas on ka see, et kolvidel on klapi kohad sees ju aga klapid lõikasid süvendite servadest juurde. ehk ei istunud süvenditega kokku. nüüd ka huvi kuidas kindlaks teha, kas kaan juba eelnevalt lihvitud on ja üldse, miks nii juhtus? rihma hambad ümaraks kulunud ei ole ja rihm lõtv ka ei olnud. müstika.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Tõenäoliselt kolvivalu praak, süvendid on väga tihti veidike nihkes.
Kas mootorit on remonditud? Sees ehk 1-2 või 3 remontmõõt??
Rihma viskab ainult siis üle, kui rihm lõdva.
Samuti kui on kõvasti kaanest maha võetud, käivad klapid pähe ning rihma ei õnnestu originaal pingutiga enam ära pingutada!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta