Õlivardad.
Õlivardad.
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Õlivardad.
Olen tähelepannud,et osad õlivardad pikkemad ja teised lühemad. Kas osad 1,5 ja 1.6 mootorile ja teised 1.2 ja 1.3 mootorile?
Küsimus ise on tegelt selline, kas rihmaga 1.3 mootoril on erinev õlivarras?
Kuna sai üks 05 ostetud , aga seal oli oma 2l rohkem õli sees.
Ja bensiini ka ei olnud jooksnud karterisse(õli oli paks ja ei lõhnanud bensiini järgi).
Ja lisaks küsimuse- kas rihmaga mootoril jooksevad klapid pähe kui rihm peaks puru minema?
Küsimus ise on tegelt selline, kas rihmaga 1.3 mootoril on erinev õlivarras?
Kuna sai üks 05 ostetud , aga seal oli oma 2l rohkem õli sees.
Ja bensiini ka ei olnud jooksnud karterisse(õli oli paks ja ei lõhnanud bensiini järgi).
Ja lisaks küsimuse- kas rihmaga mootoril jooksevad klapid pähe kui rihm peaks puru minema?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Õigesti koostatud rihmaga mootor on väga hea asi, kõik negatiivsed asjad mida rihmaga mootoril esile tuuakse on seotud kehva hooldusega.. Ja oleme ausad, tegu on täpselt selle sama traktorimootoriga 70ndatest, geomeetria ja sisse-väljalase täpselt samasugune kui 011 mootoril..Arvos kirjutas:Minu meelest ei jookse aga täpselt ei mäleta ja kogemused puuduvad. Lisaks ei salli ma seda 05 rihmaga mootorit silmaotsaski kuna sellega on ainult negatiivsed meenutused.
Klapid originaalnukkvõlliga pähe ei ulatu - juhul, kui plokikaanest pole üle 0.5-0.6mm maha võetud - 1,5mm maha võttes käivad klapid kindlasti vastu kolbi - mootor ringi ei käi..
Teemasse ka - õlivardad on erineva pikkusega, samuti on erineva pikkusega varrastel alumisest otsast mõõdetuna märgid erinevatel kõrgustel! Õlitaset mõõdetakse varda ülemise kinnituspunkti suhtes . Enamasti see plastik varda peal on lahti ja sellest ka valed näidud. Nival ja teistel uuematel masinatel on pikem varras, kuna õlivarda koht on karterituulutuse kopsiku küljes.. 01 ja 06 mootoril ei tohiks olla erinev varras, kuna blokk on kõrgem silindrite poolt, alumine ots samades mõõtmetes...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
-
ttuningman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 25 Nov 2011 18:47
- Asukoht: saaremaa
- Autod: lada03, lada06,bmw320, ford transit ja üka õnnetuisuzu trooper
olaaf kirjutas:Õigesti koostatud rihmaga mootor on väga hea asi, kõik negatiivsed asjad mida rihmaga mootoril esile tuuakse on seotud kehva hooldusega.. Ja oleme ausad, tegu on täpselt selle sama traktorimootoriga 70ndatest, geomeetria ja sisse-väljalase täpselt samasugune kui 011 mootoril..Arvos kirjutas:Minu meelest ei jookse aga täpselt ei mäleta ja kogemused puuduvad. Lisaks ei salli ma seda 05 rihmaga mootorit silmaotsaski kuna sellega on ainult negatiivsed meenutused.
Klapid originaalnukkvõlliga pähe ei ulatu - juhul, kui plokikaanest pole üle 0.5-0.6mm maha võetud - 1,5mm maha võttes käivad klapid kindlasti vastu kolbi - mootor ringi ei käi..
.
Nüüd tekkis selline küsimus, et kas mu rihmaga 05e mootoril ei ole orig.nukk, kui klapid pähe jooksevad? Sest see just mul juhtuski. tühikäigul viskas rihma üle ja kõik klapid põmm pähe. ja naljakas on ka see, et kolvidel on klapi kohad sees ju aga klapid lõikasid süvendite servadest juurde. ehk ei istunud süvenditega kokku. nüüd ka huvi kuidas kindlaks teha, kas kaan juba eelnevalt lihvitud on ja üldse, miks nii juhtus? rihma hambad ümaraks kulunud ei ole ja rihm lõtv ka ei olnud. müstika.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Tõenäoliselt kolvivalu praak, süvendid on väga tihti veidike nihkes.
Kas mootorit on remonditud? Sees ehk 1-2 või 3 remontmõõt??
Rihma viskab ainult siis üle, kui rihm lõdva.
Samuti kui on kõvasti kaanest maha võetud, käivad klapid pähe ning rihma ei õnnestu originaal pingutiga enam ära pingutada!
Kas mootorit on remonditud? Sees ehk 1-2 või 3 remontmõõt??
Rihma viskab ainult siis üle, kui rihm lõdva.
Samuti kui on kõvasti kaanest maha võetud, käivad klapid pähe ning rihma ei õnnestu originaal pingutiga enam ära pingutada!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."