
Pöörded kõrgel ja kõiguvad, kütusekulu suur
Pöörded kõrgel ja kõiguvad, kütusekulu suur
Pöörded kõrgel ja kõiguvad, kütusekulu suur
Kuna ise olen üpriski võhik, siis pöördun targemate poole. Autoks 21063. Alustaks siis sellest, et kui nüüd külma ilmaga mootor käima panna ning toores peale tõmmata siis mõne aja pärast hakkavad pöörded langema ning auto sureb välja,(sellisel juhul pean lihtsalt kõrval olema ning kui välja hakkab surema peab natukene gaasiga mängima, siis jälle püsivad pöörded seal kus parasjagu vaja). Samuti on olnud ka vastupidine olukord, et kui toorega on pöörded näiteks 1.7k peal siis juhul kui auto ise tahab, tõusevad need näiteks üle 2k. Tühikäigul tundub samuti liialt pöördes olevat, vahelduva eduga 1.3-1.5k vahel. Ning veel üks küsimus kas linnakiirusel 50-60km/h pöörded ~2.2k on normaalne? Probleem on väga häiriv sest ka kütusekulu on 16l sajale linnas .. 1,3 mootoriga. (4liitriga ~25km
). Kuna võib olla võib pööretel olla ka mingi seos laadimisega, nagu ma siit kuskilt lugesin siis sellega on ka probleeme olnud..genekas on vahetatud, kuid näiteks laadimisetuli põleb, vilgub siis kui ise tahab jne..

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pead veenduma, et:
karburaatori tasapinnad on sirged - vajadusel lihvida sirgeks (enamasti on nad kõverad.)
ujukinõel ei leki, ja ujuki tase õige,
korrigeerima peab tooreklapi pealetõmbamisel 1k drosseli asendit hoova painutamise teel - sellega saad lahti murest et kipub välja surema toorega..
Veendu, et karburaatori düüsid on tehaseandmetele vastavad.
Kahjuks ei kirjuta sa, mis marki karburaator sul peal on! Kui tegu on osoon tüüpi karburaatoriga (2k avaneb vaakumiga) ja paigaldatud on sundtühikäigu süsteem peab see ka töötama (vaakumvoolikuid mitu tükki karburaatori küljes, lisaks elektromagnet solenoid). 2107 koodiga karburaatoril on magnetklapp mis võib vajada tähelepanu - eriti kui mingi eesel selle elu jõuga kinni vägistanud minevikus on. 2105 koodiga karburaatoril on esinenud mure, et liiga tugevasti kinni keeratud tühikäigu düüs on deformeerunud - sellisel juhul võib proovida vahetada düüsi ja hoidikut, samas võib suurendada düüsi 45 pealt 50 peale..
Kui tegu on nn Weber tüüpi karburaatoriga millel on magnetklapp võib tühikäigu viga seal peituda.
Paljude operatsioonide edukaks läbiviimiseks peab karburaatori autolt eemaldama ja molekulideks lammutama...
karburaatori tasapinnad on sirged - vajadusel lihvida sirgeks (enamasti on nad kõverad.)
ujukinõel ei leki, ja ujuki tase õige,
korrigeerima peab tooreklapi pealetõmbamisel 1k drosseli asendit hoova painutamise teel - sellega saad lahti murest et kipub välja surema toorega..
Veendu, et karburaatori düüsid on tehaseandmetele vastavad.
Kahjuks ei kirjuta sa, mis marki karburaator sul peal on! Kui tegu on osoon tüüpi karburaatoriga (2k avaneb vaakumiga) ja paigaldatud on sundtühikäigu süsteem peab see ka töötama (vaakumvoolikuid mitu tükki karburaatori küljes, lisaks elektromagnet solenoid). 2107 koodiga karburaatoril on magnetklapp mis võib vajada tähelepanu - eriti kui mingi eesel selle elu jõuga kinni vägistanud minevikus on. 2105 koodiga karburaatoril on esinenud mure, et liiga tugevasti kinni keeratud tühikäigu düüs on deformeerunud - sellisel juhul võib proovida vahetada düüsi ja hoidikut, samas võib suurendada düüsi 45 pealt 50 peale..
Kui tegu on nn Weber tüüpi karburaatoriga millel on magnetklapp võib tühikäigu viga seal peituda.
Paljude operatsioonide edukaks läbiviimiseks peab karburaatori autolt eemaldama ja molekulideks lammutama...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."