Pöörded kõrgel ja kõiguvad, kütusekulu suur

Pöörded kõrgel ja kõiguvad, kütusekulu suur

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
h
hertz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 20 Dets 2011 16:09

Pöörded kõrgel ja kõiguvad, kütusekulu suur

Postitus Postitas hertz »

Kuna ise olen üpriski võhik, siis pöördun targemate poole. Autoks 21063. Alustaks siis sellest, et kui nüüd külma ilmaga mootor käima panna ning toores peale tõmmata siis mõne aja pärast hakkavad pöörded langema ning auto sureb välja,(sellisel juhul pean lihtsalt kõrval olema ning kui välja hakkab surema peab natukene gaasiga mängima, siis jälle püsivad pöörded seal kus parasjagu vaja). Samuti on olnud ka vastupidine olukord, et kui toorega on pöörded näiteks 1.7k peal siis juhul kui auto ise tahab, tõusevad need näiteks üle 2k. Tühikäigul tundub samuti liialt pöördes olevat, vahelduva eduga 1.3-1.5k vahel. Ning veel üks küsimus kas linnakiirusel 50-60km/h pöörded ~2.2k on normaalne? Probleem on väga häiriv sest ka kütusekulu on 16l sajale linnas .. 1,3 mootoriga. (4liitriga ~25km :o). Kuna võib olla võib pööretel olla ka mingi seos laadimisega, nagu ma siit kuskilt lugesin siis sellega on ka probleeme olnud..genekas on vahetatud, kuid näiteks laadimisetuli põleb, vilgub siis kui ise tahab jne..
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kus auto asub? Karburaatori probleemile leiame kindlasti lahenduse.
Kütusekulu mõjutavad väga paljud faktorid, otsi selle kohta foorumist!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hertz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 20 Dets 2011 16:09

Postitus Postitas hertz »

Kas miskit seoses karpaga võib samuti niivõrd suure küttekulu tekitada? On see üldse reaalne?
v
Veiko_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 25 Aug 2011 18:08

Postitus Postitas Veiko_ »

Loomulikult, karpa ju nö. jagab kütust mootorile.
h
hertz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 20 Dets 2011 16:09

Postitus Postitas hertz »

Ning mis oleks siis olulisim seal järgi vaadata/teha?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pead veenduma, et:
karburaatori tasapinnad on sirged - vajadusel lihvida sirgeks (enamasti on nad kõverad.)
ujukinõel ei leki, ja ujuki tase õige,
korrigeerima peab tooreklapi pealetõmbamisel 1k drosseli asendit hoova painutamise teel - sellega saad lahti murest et kipub välja surema toorega..
Veendu, et karburaatori düüsid on tehaseandmetele vastavad.

Kahjuks ei kirjuta sa, mis marki karburaator sul peal on! Kui tegu on osoon tüüpi karburaatoriga (2k avaneb vaakumiga) ja paigaldatud on sundtühikäigu süsteem peab see ka töötama (vaakumvoolikuid mitu tükki karburaatori küljes, lisaks elektromagnet solenoid). 2107 koodiga karburaatoril on magnetklapp mis võib vajada tähelepanu - eriti kui mingi eesel selle elu jõuga kinni vägistanud minevikus on. 2105 koodiga karburaatoril on esinenud mure, et liiga tugevasti kinni keeratud tühikäigu düüs on deformeerunud - sellisel juhul võib proovida vahetada düüsi ja hoidikut, samas võib suurendada düüsi 45 pealt 50 peale..
Kui tegu on nn Weber tüüpi karburaatoriga millel on magnetklapp võib tühikäigu viga seal peituda.

Paljude operatsioonide edukaks läbiviimiseks peab karburaatori autolt eemaldama ja molekulideks lammutama...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta