
Kergendatud lada hooratta joonis
Kergendatud lada hooratta joonis
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kergendatud lada hooratta joonis

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui hoorattas treipingis ringi käib siis on viimast jube raske puuridaEsialgne postitaja MossOpel
aga mis tumedad kohad need väikesed kohad külje peal on? sissepuurimiskohad?

kui mõtled seal hammasvöö kõrval siis see on juurdetreitav soon

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Meile uus muinasjuttude vestja ilmunud. Sellest juba ükskord pikalt räägitud et tahhokat põhja ei saa. Lada mootor niipalju pöördeid ei kannata.Esialgne postitaja juku
sai kah kergendatud mõned aastad tagasi...max pööret 06 tahhokas ei näidanudki-seier kippus teisele ringile.muidugi oli ka muu mootori sisu veidi ringi tehtud
C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mina lasin ka vana tahoka lõppu. 03/06 tahokatel kasutatakse mingit eriti jama skeemi, kuna mida kõrgemad pöörded seda rohkem juurde valetab 
panin 07 näidikute ploki ja enam kuidagi ei saa üle 6600 mootoris pole midagi vahepeal teinud.. seega tasuks nendel tahoka põhja keerajatel mõelda sellele
muide siguli tava süütesüsteemi lagi on ka 6600-7000 seoses kontaktide ühenduse aeglusega.

panin 07 näidikute ploki ja enam kuidagi ei saa üle 6600 mootoris pole midagi vahepeal teinud.. seega tasuks nendel tahoka põhja keerajatel mõelda sellele

muide siguli tava süütesüsteemi lagi on ka 6600-7000 seoses kontaktide ühenduse aeglusega.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
sorry! unustasin lisada et pöördesse jooksis mitte sõiduga vaid kohapeal.sõiduga sai max 6700p.klapivedrud oid vahetatud mingite lääne omadega,igatahes väga kõvad.korra sai mootorit stendis proovitud ,siis näitas 9100p.ka nukkvõll sai "kandiliseks" tehtud (kuskil Tallinnas).töötsükkel oli küll üsna lühike sest klapisääred kippusid kõveraks minema.kepsud tehti lühemaks,sisse 05 klapipesadega kolvid,plokk ise 01oma.reguleeritava südamikuga nukkvõlli hammasratas vedeleb siiani garaazis lauapeal. see mootor sai hiljem tavalise plokikaane ja sõitis koos ühe 03ga venesse.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
'Esialgne postitaja AcidÓlaaf, kas see pööretelagi mitte klappidega seoses polnud?:puzzled Ladal pidid olema ju nõrgad klapivedrud, et selle pärast üle teatud pöörete ei läinud, või eksin?Esialgne postitaja olaaf
muide siguli tava süütesüsteemi lagi on ka 6600-7000 seoses kontaktide ühenduse aeglusega.
kontaktid hakkavad seal kandis piirama.. klapid tavaliselt enne, kuigi roolis olles ei saa mõhkagi aru, kumb takistama hakkab

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."