Kergendatud lada hooratta joonis

Kergendatud lada hooratta joonis

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Kergendatud lada hooratta joonis

Postitus Postitas olaaf »

Pilt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Kas see tumedam osa on see mis maha võetakse ja ringiga märgitud koht see kõige nõrgem punkt.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ringiga koht jah kõige hellam, parem sealt vähem maha võtta. tume osa treitakse välja.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

aga mis tumedad kohad need väikesed kohad külje peal on? sissepuurimiskohad?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja MossOpel
aga mis tumedad kohad need väikesed kohad külje peal on? sissepuurimiskohad?
kui hoorattas treipingis ringi käib siis on viimast jube raske puurida :D
kui mõtled seal hammasvöö kõrval siis see on juurdetreitav soon :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

seda sellise soonena pole mõtet teha,võib sellise astme sisse võtta
56506878
s
sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 08 Sept 2008 14:31
Asukoht: Abja
Autod: -

Postitus Postitas sten »

sai kah kergendatud mõned aastad tagasi...hoorattale suured augud sisse ja vändal kõik vastkaalud maha,kadu tiba üle 6kg.tühikäik oli mootoril 1100p,max pööret aga 06 tahhokas ei näidanudki-seier kippus teisele ringile.muidugi oli ka muu mootori sisu veidi ringi tehtud
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja juku
sai kah kergendatud mõned aastad tagasi...max pööret 06 tahhokas ei näidanudki-seier kippus teisele ringile.muidugi oli ka muu mootori sisu veidi ringi tehtud
Meile uus muinasjuttude vestja ilmunud. Sellest juba ükskord pikalt räägitud et tahhokat põhja ei saa. Lada mootor niipalju pöördeid ei kannata.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mina lasin ka vana tahoka lõppu. 03/06 tahokatel kasutatakse mingit eriti jama skeemi, kuna mida kõrgemad pöörded seda rohkem juurde valetab :(

panin 07 näidikute ploki ja enam kuidagi ei saa üle 6600 mootoris pole midagi vahepeal teinud.. seega tasuks nendel tahoka põhja keerajatel mõelda sellele :)

muide siguli tava süütesüsteemi lagi on ka 6600-7000 seoses kontaktide ühenduse aeglusega.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

OK parandan ennast. Mootor ei kannata nii palju pöördeid kui tahhokal kirjas. Inertsiga võib ta ju põhja lennata.
C
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Esialgne postitaja olaaf
muide siguli tava süütesüsteemi lagi on ka 6600-7000 seoses kontaktide ühenduse aeglusega.
Ólaaf, kas see pööretelagi mitte klappidega seoses polnud?:puzzled Ladal pidid olema ju nõrgad klapivedrud, et selle pärast üle teatud pöörete ei läinud, või eksin?
s
sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 08 Sept 2008 14:31
Asukoht: Abja
Autod: -

Postitus Postitas sten »

sorry! unustasin lisada et pöördesse jooksis mitte sõiduga vaid kohapeal.sõiduga sai max 6700p.klapivedrud oid vahetatud mingite lääne omadega,igatahes väga kõvad.korra sai mootorit stendis proovitud ,siis näitas 9100p.ka nukkvõll sai "kandiliseks" tehtud (kuskil Tallinnas).töötsükkel oli küll üsna lühike sest klapisääred kippusid kõveraks minema.kepsud tehti lühemaks,sisse 05 klapipesadega kolvid,plokk ise 01oma.reguleeritava südamikuga nukkvõlli hammasratas vedeleb siiani garaazis lauapeal. see mootor sai hiljem tavalise plokikaane ja sõitis koos ühe 03ga venesse.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja Acid
Esialgne postitaja olaaf
muide siguli tava süütesüsteemi lagi on ka 6600-7000 seoses kontaktide ühenduse aeglusega.
Ólaaf, kas see pööretelagi mitte klappidega seoses polnud?:puzzled Ladal pidid olema ju nõrgad klapivedrud, et selle pärast üle teatud pöörete ei läinud, või eksin?
'
kontaktid hakkavad seal kandis piirama.. klapid tavaliselt enne, kuigi roolis olles ei saa mõhkagi aru, kumb takistama hakkab :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta