21011, Athlon, 1981

21011, Athlon, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
a
Athlon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 16 Aug 2009 21:25
Asukoht: Jõhvi
Autod: 2106 1,2 & 21011 1,6

21011, Athlon, 1981

Postitus Postitas Athlon »

Paneks oma masina ka üles siia siis.
Õnnestus saada omale 21011, aastaks 1981 ja mootoriks 1.3.
Kere üllatavalt heas korras selle aasta kohta aga tundub, et seda kõpitsetud ka juba. Põhja alla olen ainult pilgu visanud aga võrreldes mu 06-ega siis on see ikka väga hea :)
Lapitud kohti on ka, tagavara ratta koht ja paagi alt tundub ka tehtud olevat. Õnneks korralikult. Pagasniku põhi korras ja roostest vaba. Ainuke mure on roostetäppidega ja just vasakus küljes. 06-el jälle paremas küljes. Ei tea millest see oleneb.
Eile sai seda peale koju toomist korralikult puhastatud ja koristatud ning hulgim igasugu kaltsukesi välja visatud, istmekatted kust alt tulid väga kenad ja korralikud istmed välja, võtmeid pagasnikust 10 kilo jagu, kapoti alt ämbritäis lehti, veel võtmeid, hunnik vanu küünlaid ja üks huvitav asi mis foorumist uurides öeldi, et rullnookur on. Seda siis küll ainult üks. Aga mootorit pole veel lahti võtnud ja ei oska öelda mis seal sees on. Kuigi maha peab selle nüüd nagunii võtma kuigi esialgu oli plaan natuke liikuda sellega. Käima läheb suht pikalt ja siis ei tööta ka korralikult. Tooreklapp peab isegi siis natuke peal olema kui mootor soe sest muidu edasi ei lähe. Ja täna hommikul -7 C käivitades oli kõik endistviisi kui auto sooja panin. Õhtul uuesti käima pannes oli samuti kõik ok kuid mõne aja pärast hakkas õli tuli põlema ja kustub alles siis kui ikka päris korralikult gaasi vajutada. See väga meelt nukraks ei teinud kuna garaazis nagunii tegemisel 1.6 Niva mootor mis oligi kohe sellele kerele plaanis vahele panna.
Mootor saab kerge remondi. Uued kepsusaaled, raamsaaled, rõngad, kõik tihendid, uue veepumba, jagaja, bensiini pumba ja eks näis mis seal veel vaja teha on.
Plokikaas tuleb ka vähe parem kuna ühel tuttaval vähe igav siis käib sisselaske üle, väljalaske samuti, kaan lihvitakse, klapid soveldatakse, klapisääre tihendid, uued nookurid, uus nukkvõll. Kellelgi soovitusi mis veel teha vaja siis loeks hea meelega.
Mootori vahetus plaanis talve jooksul kuna kiiret pole hetkel.
Asjal nii rahalised probleemid kuna töötu hetkel kui ka mõned muud mured.
Lisaks ka mõned pildid:
Väljast paar pilti

http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962869

http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962873

Sisu:

http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962905

Kapoti alune:

http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962889

Ja see huvitav nookur mille leidsin veel :)

http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962917

Ja üks öine pilt siis mõlemast:

http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962923

Edasisi plaane peale mootori peale panemist eriti ei ole. Kui siis võib olla mingi muusika sisse, valuvelg 06-e alt. Võimalikult korras hoida aga hetkel see väga keeruline ei ole sest kõik toimib ja midagi ei kolise.
Värviparandusi oleks vaja teha aga see lükkub hetkel vähemalt järgmise suveni küll edasi.
Paljud võib olla hakkavad nüüd, et hoia originaali aga see auto ei ole selle jaoks. Ei ole põllurallikas ka vaid lihtsalt sõitmiseks.
Taastamisse läheb kunagi võimaluse korral üks 71-se aasta 01 mis kuuri all oma aega ootab ja 140 000 sõitnud on :)

[Muudetud: 2-11-2009 Athlon]
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Mina teeks midagi sellist:
Värvi poleeriks kergelt üle või vahataks ainult. Siis laseks vedrudelt mõned keerud maha, värviks veljed valgeks , mingid kilbid peale ja päris kena peaks saama. Kärukonksu võtaks samuti küljest ära. Ja tagaklaasile kiri: "Liisinguga liikvele" või "Pank võttis X5 ära" :D .
Ja siis naistesse :cool: .
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
a
Athlon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 16 Aug 2009 21:25
Asukoht: Jõhvi
Autod: 2106 1,2 & 21011 1,6

Postitus Postitas Athlon »

Mul liiguvad kõik plaanid peale mootori peale saamise kevadeks praegu. Seda enam, et tööd pole.
Kilpide asemel tulevad 14" valuveljed.
Konksuga veel selline asi, et see ikka veidralt kõrgel. Panime käru taha ja kärule koorma ka peale siis käru tagaots oli peaaegu vastu maad.
Esituled tuleb ka vähe kobedamate vastu vahetada ja kuna omal 01-he uued tuled pakendis olemas siis lähevad need käiku ja parktuled viin suuna sisse.
Teisest Siksist rääkida siis selle armatuur läheb ka arvatavasti 011-ne peale vist ikkagi sest selle kere ikka koledasti mäda ja läheb järgmisel aastal juppideks.
Aga see ehk tulevikus. Sõidan niikaua kui päris läbi on. Praegu veel sõidab. Tänu kasutajale iisak kelle käest piduri silindri sain ja oma leidlikusele kui 06-ele laadimist otsisin see vähe aega sõidab veel. Tegin kahest erinevast genekast ühe ja laadimine kohapeal 14.6 ja kui kõik viled tööle panna ( Tuled, salongi soojendus, ohutuled ) siis 14.8. Punasel on igatpidi 14 see.
i
ida
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 17 Aug 2009 19:39
Asukoht: ida-virumaa
Autod: VAZ 21013;VW Passat 1.8

Postitus Postitas ida »

norm masin
Vasta