Õnnestus saada omale 21011, aastaks 1981 ja mootoriks 1.3.
Kere üllatavalt heas korras selle aasta kohta aga tundub, et seda kõpitsetud ka juba. Põhja alla olen ainult pilgu visanud aga võrreldes mu 06-ega siis on see ikka väga hea

Lapitud kohti on ka, tagavara ratta koht ja paagi alt tundub ka tehtud olevat. Õnneks korralikult. Pagasniku põhi korras ja roostest vaba. Ainuke mure on roostetäppidega ja just vasakus küljes. 06-el jälle paremas küljes. Ei tea millest see oleneb.
Eile sai seda peale koju toomist korralikult puhastatud ja koristatud ning hulgim igasugu kaltsukesi välja visatud, istmekatted kust alt tulid väga kenad ja korralikud istmed välja, võtmeid pagasnikust 10 kilo jagu, kapoti alt ämbritäis lehti, veel võtmeid, hunnik vanu küünlaid ja üks huvitav asi mis foorumist uurides öeldi, et rullnookur on. Seda siis küll ainult üks. Aga mootorit pole veel lahti võtnud ja ei oska öelda mis seal sees on. Kuigi maha peab selle nüüd nagunii võtma kuigi esialgu oli plaan natuke liikuda sellega. Käima läheb suht pikalt ja siis ei tööta ka korralikult. Tooreklapp peab isegi siis natuke peal olema kui mootor soe sest muidu edasi ei lähe. Ja täna hommikul -7 C käivitades oli kõik endistviisi kui auto sooja panin. Õhtul uuesti käima pannes oli samuti kõik ok kuid mõne aja pärast hakkas õli tuli põlema ja kustub alles siis kui ikka päris korralikult gaasi vajutada. See väga meelt nukraks ei teinud kuna garaazis nagunii tegemisel 1.6 Niva mootor mis oligi kohe sellele kerele plaanis vahele panna.
Mootor saab kerge remondi. Uued kepsusaaled, raamsaaled, rõngad, kõik tihendid, uue veepumba, jagaja, bensiini pumba ja eks näis mis seal veel vaja teha on.
Plokikaas tuleb ka vähe parem kuna ühel tuttaval vähe igav siis käib sisselaske üle, väljalaske samuti, kaan lihvitakse, klapid soveldatakse, klapisääre tihendid, uued nookurid, uus nukkvõll. Kellelgi soovitusi mis veel teha vaja siis loeks hea meelega.
Mootori vahetus plaanis talve jooksul kuna kiiret pole hetkel.
Asjal nii rahalised probleemid kuna töötu hetkel kui ka mõned muud mured.
Lisaks ka mõned pildid:
Väljast paar pilti
http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962869
http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962873
Sisu:
http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962905
Kapoti alune:
http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962889
Ja see huvitav nookur mille leidsin veel

http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962917
Ja üks öine pilt siis mõlemast:
http://fotoalbum.ee/photos/Tambet89/60962923
Edasisi plaane peale mootori peale panemist eriti ei ole. Kui siis võib olla mingi muusika sisse, valuvelg 06-e alt. Võimalikult korras hoida aga hetkel see väga keeruline ei ole sest kõik toimib ja midagi ei kolise.
Värviparandusi oleks vaja teha aga see lükkub hetkel vähemalt järgmise suveni küll edasi.
Paljud võib olla hakkavad nüüd, et hoia originaali aga see auto ei ole selle jaoks. Ei ole põllurallikas ka vaid lihtsalt sõitmiseks.
Taastamisse läheb kunagi võimaluse korral üks 71-se aasta 01 mis kuuri all oma aega ootab ja 140 000 sõitnud on

[Muudetud: 2-11-2009 Athlon]