Auto osteti kunagi vanemate poolt uuena Tallinna Peterburi tee Lada Eesti esindusest.
Viimased paar aastat on 112 olnud kasutuses hobiautona ning vastupidanud täitsa eeskujulikult kõigile rajapäevadele kus on saanud osaleda. Kerel leidub erinevaid kriime mis on tekkinud kiiresti sõites liigse uljuse tagajärjel...
Enamuses on originaal, aga veidike on ka "tuuningut":
Amordid
Ees Bilstein B4
Taga Gabrieli gaasikad
Vedrud
Eibach Sportline -50mm
Veljed
Kosei WK139 6,5x15"
Mõned pildid ka:
Pärast veermiku uuendamist ja velgede lisamist

Veermiku jubinad

Eibach Sportline vs. originaal

Kandelambi hoidik

Rool

Alumiste õõtsade vahele sai pandud tugi, mis vähendab võimalust katalüsaator alt ära sõita...(see pilt on illustreeriv!)

Mootorile sai lisatud lisa tugi

Ladaklubi Summercamp 2008

Ladaklubi 2008 Laitse

Veel Laitse

BMW klubi Sauga üritusel

Mootori tööd juhib Megasquirt 2 v3.0 (vajab hetkel seadistamiset), lisatud on juurde ka Innovate LC1 lairiba lambda. Nukkvõlliks on hetkel Dr Tuha looming, mis langetas maanteel küttekulu vähemalt 1l (kui mitte rohkem...), samas pööretevahemikus 3000 kuni piiraja on jõudu palju rohkem kui originaalis. Stabilisaatori varras pole ka päris originaal enam, vaid on asendatud jämedamaga.
Tulevikus saab "aiste" vahel olema Lada 16v mootor, mis on hetkel läbimas kapremonti.
[Muudetud: 20-6-2009 hendu]