2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha

2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha

Eesti Ladaklubi liikmete autod
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha

Postitus Postitas hendu »

Läks aega mis läks, aga lõpuks mõtlesin teha teema enda Ladast.
Auto osteti kunagi vanemate poolt uuena Tallinna Peterburi tee Lada Eesti esindusest.
Viimased paar aastat on 112 olnud kasutuses hobiautona ning vastupidanud täitsa eeskujulikult kõigile rajapäevadele kus on saanud osaleda. Kerel leidub erinevaid kriime mis on tekkinud kiiresti sõites liigse uljuse tagajärjel...
Enamuses on originaal, aga veidike on ka "tuuningut":
Amordid
Ees Bilstein B4
Taga Gabrieli gaasikad
Vedrud
Eibach Sportline -50mm
Veljed
Kosei WK139 6,5x15"

Mõned pildid ka:
Pärast veermiku uuendamist ja velgede lisamist
Pilt

Veermiku jubinad
Pilt

Eibach Sportline vs. originaal
Pilt

Kandelambi hoidik
Pilt

Rool
Pilt

Alumiste õõtsade vahele sai pandud tugi, mis vähendab võimalust katalüsaator alt ära sõita...(see pilt on illustreeriv!)
Pilt

Mootorile sai lisatud lisa tugi
Pilt

Ladaklubi Summercamp 2008
Pilt

Ladaklubi 2008 Laitse
Pilt

Veel Laitse
Pilt

BMW klubi Sauga üritusel
Pilt

Mootori tööd juhib Megasquirt 2 v3.0 (vajab hetkel seadistamiset), lisatud on juurde ka Innovate LC1 lairiba lambda. Nukkvõlliks on hetkel Dr Tuha looming, mis langetas maanteel küttekulu vähemalt 1l (kui mitte rohkem...), samas pööretevahemikus 3000 kuni piiraja on jõudu palju rohkem kui originaalis. Stabilisaatori varras pole ka päris originaal enam, vaid on asendatud jämedamaga.
Tulevikus saab "aiste" vahel olema Lada 16v mootor, mis on hetkel läbimas kapremonti.

[Muudetud: 20-6-2009 hendu]
d
dzidzi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 130
Liitunud: 30 Okt 2005 13:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2103

Postitus Postitas dzidzi »

Algselt postitas: hendu
Veel Laitse
Pilt

[Muudetud: 1-5-2009 hendu]
Sellises kohas sõitmiseks ikka 2121 mite 2112:D
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

Postitus Postitas tann »

kas need istmed mille peal rool on lähevad ka sisse?
mats maalt:D
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 736
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Istmed said hiljuti juba sisse nikerdatud. Nüüd masinal kohe rajapilli ilme:spin
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Täpselt nii, istmed sees (raamid meisterdas Siim789) ning esimene raja tunnetus nendega oli Ladaklubi Laitse üritus. Täna sai õli ära vahetatud ning paigaldatus tagasi originaal kütterõhu regulaator.

[Muudetud: 12-2-2011 hendu]
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Tip-Top pill, madalduse ja õige veljega pole uute Ladade välimuse kohta küll miskit halba öelda.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
t
TimmThaler
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
Asukoht: Pärnumaa
Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
Kontakt:

Postitus Postitas TimmThaler »

mind häirib ainult üks asi, ja nimelt see, et eest koobats vaadates siis seal suurme vavhe kui taga. Muidu mönus pill.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

need regulaatorid on jah ainult häda alus...toodetakse ikka igast saasta
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Kusjuures see regu võib täitsa pädev olla, kui veidi modifitseerida. Lammutasin selle laiali ja seal sees oli üks tihend umbes 2mm pikem kui see soon kus ta jooksma pidi(modifitseerisin enda oma ära, aga katsetada pole viitsinud).
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

njaa aga need kellad seal küljes on saast...meie oma jooksis seest bensiini täis :S parajad poolfabrikaadid on
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Miks ma ei näe sind veel OT nimekirjas? :bouncing
Ma ise "põletasin sillad" ja tuleb vist huvitav nädal-poolteist garaazis.
k
kaspar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Veebr 2007 22:42
Asukoht: Viljandi
Autod: Z

Postitus Postitas kaspar »

Uhke masin, minust sõitis saugal igaljuhul mööda.
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Nädalavahetusel sai veidi nokitsetud ning rehvideks said alla Toyo R888 195/50 r15 (Tänud Olavile ja Dorisele tellimise ja ladustamise eest). Reedel käisid külas ka Valdz ja Eve (tänud juhendamast), sai veidi auto aju näpitud ning muljetatud ning juba hakkab midagi looma.
Kahjuks selle aasta esimesele OT-le ei saa minna, aga järgmistele üritan jõuda
Kaspar sinu taga oli ka päris huvitav sõita ja jälgida kuidas sa ühtlase külglibisemisega läbisid kurve ning hiljem lugesid ju mulle ka kaarti;).


[Muudetud: 12-2-2011 hendu]
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Meenutusi vigursõidu ürituselt
Pilt

Kets mis hetkel all
Pilt

Salong
Pilt



Uudiseid Türilt Dr. Tuha-lt!

8v mootor tõsteti maha
Pilt

Asemele läks kapremonditud 16v mootor, millel avardati sisse- ja väljalaske kanaleid
Pilt

Kuna oli idee ka väljalaskega midagi teha siis tehti asi nii
Pilt
Pilt

Nüüd miski aeg vaja minna Türile juhtmeid ühendama ning mahlasid sisse kallama ;).

Tänaks peainsener Dr. Tuha-t hetkel tehtud ja tehtavate tööde eest!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

kena töö...aga miks 4-2-1 ikkagist?
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Kuna sõidan vahest niisamagi selle autoga siis esialgu tundus hea lahendus. Kui kunagi mootorit veel edasi arendada ja mingi kindla asja jaoks ehitada eks siis vaatab, hetkel sõidan nii asfalti kui ka kruusa.

[Muudetud: 17-6-2009 hendu]
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

ma just ise ka mõelesin et sul ju ikkagist universaalse masinana see kasutusel mitte ainult ringrajal...ise oleks samamoodi teinud :)
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Mahlad sees ning esimesed käivitused ka tehtud, homme veel timmib veidike ning siis peaks valmis olema;).

Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

tubli töö..aga võin omast käest öelda et mitte kunagi ei saa see pill sul täitsa valmis :)
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Algselt postitas: uzzac
kena töö...aga miks 4-2-1 ikkagist?
Plaan veel teha 280 kraadine nukk ja arvan et see 4-2-1 on parim mis sellise seade juures olla saab.Kui juba ikka üle 300 kraadi võllid ,siis on muidugi mõtekam minna 4-1 kolle peale.
Hendu kimas naeratava näeoga kodupoole,eks kirjutab ise mis ja kuidas masin liigub.
56506878
Vasta