2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha
2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha
2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha
Läks aega mis läks, aga lõpuks mõtlesin teha teema enda Ladast.
Auto osteti kunagi vanemate poolt uuena Tallinna Peterburi tee Lada Eesti esindusest.
Viimased paar aastat on 112 olnud kasutuses hobiautona ning vastupidanud täitsa eeskujulikult kõigile rajapäevadele kus on saanud osaleda. Kerel leidub erinevaid kriime mis on tekkinud kiiresti sõites liigse uljuse tagajärjel...
Enamuses on originaal, aga veidike on ka "tuuningut":
Amordid
Ees Bilstein B4
Taga Gabrieli gaasikad
Vedrud
Eibach Sportline -50mm
Veljed
Kosei WK139 6,5x15"
Mõned pildid ka:
Pärast veermiku uuendamist ja velgede lisamist
Veermiku jubinad
Eibach Sportline vs. originaal
Kandelambi hoidik
Rool
Alumiste õõtsade vahele sai pandud tugi, mis vähendab võimalust katalüsaator alt ära sõita...(see pilt on illustreeriv!)
Mootorile sai lisatud lisa tugi
Ladaklubi Summercamp 2008
Ladaklubi 2008 Laitse
Veel Laitse
BMW klubi Sauga üritusel
Mootori tööd juhib Megasquirt 2 v3.0 (vajab hetkel seadistamiset), lisatud on juurde ka Innovate LC1 lairiba lambda. Nukkvõlliks on hetkel Dr Tuha looming, mis langetas maanteel küttekulu vähemalt 1l (kui mitte rohkem...), samas pööretevahemikus 3000 kuni piiraja on jõudu palju rohkem kui originaalis. Stabilisaatori varras pole ka päris originaal enam, vaid on asendatud jämedamaga.
Tulevikus saab "aiste" vahel olema Lada 16v mootor, mis on hetkel läbimas kapremonti.
[Muudetud: 20-6-2009 hendu]
Auto osteti kunagi vanemate poolt uuena Tallinna Peterburi tee Lada Eesti esindusest.
Viimased paar aastat on 112 olnud kasutuses hobiautona ning vastupidanud täitsa eeskujulikult kõigile rajapäevadele kus on saanud osaleda. Kerel leidub erinevaid kriime mis on tekkinud kiiresti sõites liigse uljuse tagajärjel...
Enamuses on originaal, aga veidike on ka "tuuningut":
Amordid
Ees Bilstein B4
Taga Gabrieli gaasikad
Vedrud
Eibach Sportline -50mm
Veljed
Kosei WK139 6,5x15"
Mõned pildid ka:
Pärast veermiku uuendamist ja velgede lisamist
Veermiku jubinad
Eibach Sportline vs. originaal
Kandelambi hoidik
Rool
Alumiste õõtsade vahele sai pandud tugi, mis vähendab võimalust katalüsaator alt ära sõita...(see pilt on illustreeriv!)
Mootorile sai lisatud lisa tugi
Ladaklubi Summercamp 2008
Ladaklubi 2008 Laitse
Veel Laitse
BMW klubi Sauga üritusel
Mootori tööd juhib Megasquirt 2 v3.0 (vajab hetkel seadistamiset), lisatud on juurde ka Innovate LC1 lairiba lambda. Nukkvõlliks on hetkel Dr Tuha looming, mis langetas maanteel küttekulu vähemalt 1l (kui mitte rohkem...), samas pööretevahemikus 3000 kuni piiraja on jõudu palju rohkem kui originaalis. Stabilisaatori varras pole ka päris originaal enam, vaid on asendatud jämedamaga.
Tulevikus saab "aiste" vahel olema Lada 16v mootor, mis on hetkel läbimas kapremonti.
[Muudetud: 20-6-2009 hendu]
-
tTimmThaler
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
- Asukoht: Pärnumaa
- Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
- Kontakt:
Uhke masin, minust sõitis saugal igaljuhul mööda.
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
Nädalavahetusel sai veidi nokitsetud ning rehvideks said alla Toyo R888 195/50 r15 (Tänud Olavile ja Dorisele tellimise ja ladustamise eest). Reedel käisid külas ka Valdz ja Eve (tänud juhendamast), sai veidi auto aju näpitud ning muljetatud ning juba hakkab midagi looma.
Kahjuks selle aasta esimesele OT-le ei saa minna, aga järgmistele üritan jõuda
Kaspar sinu taga oli ka päris huvitav sõita ja jälgida kuidas sa ühtlase külglibisemisega läbisid kurve ning hiljem lugesid ju mulle ka kaarti;).
[Muudetud: 12-2-2011 hendu]
Kahjuks selle aasta esimesele OT-le ei saa minna, aga järgmistele üritan jõuda
Kaspar sinu taga oli ka päris huvitav sõita ja jälgida kuidas sa ühtlase külglibisemisega läbisid kurve ning hiljem lugesid ju mulle ka kaarti;).
[Muudetud: 12-2-2011 hendu]
Meenutusi vigursõidu ürituselt
Kets mis hetkel all
Salong
Uudiseid Türilt Dr. Tuha-lt!
8v mootor tõsteti maha
Asemele läks kapremonditud 16v mootor, millel avardati sisse- ja väljalaske kanaleid
Kuna oli idee ka väljalaskega midagi teha siis tehti asi nii
Nüüd miski aeg vaja minna Türile juhtmeid ühendama ning mahlasid sisse kallama .
Tänaks peainsener Dr. Tuha-t hetkel tehtud ja tehtavate tööde eest!
Kets mis hetkel all
Salong
Uudiseid Türilt Dr. Tuha-lt!
8v mootor tõsteti maha
Asemele läks kapremonditud 16v mootor, millel avardati sisse- ja väljalaske kanaleid
Kuna oli idee ka väljalaskega midagi teha siis tehti asi nii
Nüüd miski aeg vaja minna Türile juhtmeid ühendama ning mahlasid sisse kallama .
Tänaks peainsener Dr. Tuha-t hetkel tehtud ja tehtavate tööde eest!
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Plaan veel teha 280 kraadine nukk ja arvan et see 4-2-1 on parim mis sellise seade juures olla saab.Kui juba ikka üle 300 kraadi võllid ,siis on muidugi mõtekam minna 4-1 kolle peale.Algselt postitas: uzzac
kena töö...aga miks 4-2-1 ikkagist?
Hendu kimas naeratava näeoga kodupoole,eks kirjutab ise mis ja kuidas masin liigub.
56506878