Kumin mootoris

Kumin mootoris

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Kumin mootoris

Postitus Postitas josmu »

Täna hommikul panin oma 06e käima. tundus, nagu imelik kumin oleks. samas läks käima väga ilusti.
kapott lahti, kork maha klapikambrikaanel, õhk nagu liikus kyll sealt välja, kumin kostus ka sealt seest, aga käsi õliseks ei saanud, samuti õhufilter puhas.
nagu oleks rõngad läbi, aga samas ei tea kah... tagant kah ei tossa.
krdi jama. täna oli plaanis weel tartu-jõgeva-tartu ots teha.
mootorit pole kyll hooranud. ?iguli normaalne pööretearv on kuni 3500, yle selle pole lasknud ka.
sees poolsynt, suve keskpaigas wahetatud (hääh. kellele ma waletan, see aasta ei olnudki suve ju).
Joss
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Kumin...:o
Tavaliselt ikka kolinad ja kõlinad...
Ega muud kui sõida edasi, küll mingil ajal viga välja tuleb või hoopiski kaob iseenesest...
Et nagu rõngad läbi...
Mõõda siis kompressioon kõikides silindrites ära.

[Muudetud: 23-9-2008 Indy]
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

hõre on ta nagunii. kolmas käik on sees, siis jõuab kahe käega suhtelist ilma raskusteta kardaani keerata. aga mootorit ei lappa ennem läbi, kui miskit kotti jookseb. praegu raha napib. liiga palju on kahe kuu jooksul sinna raha alla pandud. aga numbriliselt saan teada homme, kui naabrimees autoelektrik annab oma aparaadi:P täna kui kysima läksin, oli hilja. tyybil oli liiga kiire, oli ukse kinni pannud ja autosse istunud.
Joss
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mis kuradi jutt on ,et 3500? Äkki 4500?(mul 5000 kandis)

Ok nali naljaks:lol,kõk ei pea mootorit hoorama(kuigi ei juhti siksi mootoriga midagi ,kui mahlad korralikud ja õiges koguses sees)

Kas ketileevendi pole läbi?
Või äkki hoopis teeb survelaager või kast häält?

KAs tuleb kindlasti mootorist?
Mul undavad tagumised pidurid,kuigi uued klotsid ,silindrid,trumlid jne.:puzzled

[Muudetud: 23-9-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
AsjaPulk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 274
Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
Autod: [b]BMW 728iA[/b]
Kontakt:

Postitus Postitas AsjaPulk »

Algselt postitas: hautz
Mul undavad tagumised pidurid,kuigi uued klotsid ,silindrid,trumlid jne.:puzzled
Auto paigal seistes ka, nagu Josmul? :D

[Muudetud: 23-9-2008 AsjaPulk]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mul ikka sõites:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

Logo et mootorist.
wot selline jutt ongi, et 3500. kuidas siis 90ga saaks sõita neljanda käiguga? või siis sada. siis ongi 3500 kellal ju. ketileevendi ei ole läbi.
naabrimees (autoelektrik) arvas, et kõik on timm.selle kumina suhtes loomulikult. et noh, hõre on jh, seda on näha.
pmst kumin võib tulla sellest, et liiga hõre on. kuid samas see krdi masin läheb edasi kyll ju... õli ei ryypa. ma ei tea, mystika:s ma olen ikkagi wõtnud wastu otsuse, et saagu mis saab, ennem ei näpi kui on yks kindel- enam ei sõida. eks siis paistab, mis asi ära ja kust. niisama ei ole praeguse seisuga wahendeid et torkida seda mootorit.
Joss
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

ja vaevalt, et kumin suureneks, kui ma korgi maha keeraksin klapikambrikaanel, kui seda tekitaks kast või survelaager. kumin tuleb konkreetselt mootori seest. selline haige tynni hääl:D midagi 5ste bemmide sarnast, aga neil tuleb see sumpast ju ometi:D
Joss
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Peaasi ,et õlirõhk on;),siis kestab.

Kas karterituulutusest tossu tuleb?
Kuminat genekas ,või veepum ei tee?(prooviks saab korra rihm maha võtta)

Üldselt jah ,niikaua kui mootor korralikult töötab ja kolinaid pole,siis pole eriti mõtet näppida(ära s*tta putu ,läheb haisema)

See sulgudes olevat osa ,siis loomulikult naljaga võtta:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui märgatavat õlikulu pole siis vaevalt ta hõre on,
ehk on käigukast või mootor vastu kere/sillatala/karterikaitset hoopis kuskilt või käib roolivarras pükste vastu näiteks.
Rõngaste kulumisest mingit kuminat küll ei tule mootori töösse :lol pigem klobin - pealegi kui juba hirmus hõre pole mootoril mingit tahtmist käivituda...

[Muudetud: 23-9-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

rõhku on ja ei tule mingit tossu karterituulutusest. ma tahtsin sellega öelda, et kuminat võib tekitada mootori vibratsioon, mis töökäigus tekib.
aga jah, krt. läheb edasi kyll ja õli ei ryypa. täna kohe, kui elektrik tööle tuleb, wiskan kella kylge ja mõõdan ära, palju siis rõhhku välja pumpavad silindrid:)
ja kumin tuleb konkreetselt mootorist:S
Joss
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mõõda siis gaas põhjas ikka ning kõik küünlad maas...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Sumpa ei käi kuhugi vastu?

Mul tekias sumpa ka jubedat vibrat kui kuhugi keskelt vastu käis:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

ei käi. uued tripid ja sumpa tagumine pytt. keskelt pole läbiwajunud weel ja ei käi ta midagi seal:P

misasja??? gaas põhjas, kõik kyynlad maas?
ma ausõna kuulen sellist asja esimest korda... alati olen näinud nii, et ykshaaval ja tyhikäigul.

aga tulemused siis suhtelist kohutavad:D 6,5,7 ja neljandale ei saanud mõõta, sest ei mahtunud see torujupp kuidagi enam ära, yx mittevajalik pisiwidin jääb ette- vaakumvõimendi:D
proovisime weega lahti ka ehmatada. et äkki rõngad kinni seismisest, sest 3 a jooksul sai seda käima pandud nii umbes kord kuus ja wiimane aasta, kui ma sõjawäes olin, siis aasta peale wblla 5 korda. kasu ei mingisugust.:P
egas midagi, sõidan kuni sõidab, siis hakkab nokitsema.
Joss
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Nagu eelnevalt selgitati siis mõõdetakse kompressiooni tõepoolest nii:
Kõik küünlad maha ja siis gaas põhja...
Arvan, et korda mõõtmist.
Selliste ebaühtlaste näitudega 6;5;7 + X peaks mootor üsna kehvasti töötama või üldsegi mitte töötama...:P
Üldiselt...
Kui õli ei võta ja tõmmet on siis pole mõtet eriti pead murda :P
Palju mootoril läbisõitu ka on?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mul ~6-ste survetega mootor käivitus alati kenasti, ei suitsenud väga, aint õli läks mingi 500g 1000km kohta ja täislastis (4-5 inimest pluss pagas)kukkus auto sooritusvõime täitsa hullu kolinaga, nii et 90-100 oli ka suur tegemine. Üksi sõitsid, siis sama mootor jaksas 140 ka välja ajada. Läbisõit oli ~300 000.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

mul läbisõit on 87000km;) 22 a wanuse masina kohta wäga hea tulemus või mis?:P
yhe korra on käinu kapremondis. kui ammu, seda ei oska öelda.
mootor jah, töötab. kui kahekesi sõitsime, käru taga, millel kylmik ka peal, siis juba nii edukalt ei lipanud, andis tunda, et hõre on. yksinda läheb edasi. mootor ei tööta eriti yhtlaselt. tuksub, samas on kyynlad, rootor, kaas, kyynlajuhtmed wahetatud....
Joss
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas josmu »

ja seletage palun lahti yks asi: miks peab mõõtma kõik kyynlad maas ja põhjagaasiga?
surveaste on ju yks. ja mis see gaasi wajutamine annab?
Joss
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Küünlad maas on starterile kergem ja mootor käib kiiremini ringi = kiiremini õiged arvud kätte. Gaasi vajutamisega on karpal siiber (siibrid) pärani lahti ja eks see ka tulemusi mingil määral mõjutab.
No mina olen vähemalt nii aru saanud:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Ega sa surveastet saagi mõõta, ikka survet ehk kompressiooni.
Gaas põhjas tagab täituvuse.

Kas mootoripadjad on terved? Ega karteripõhi näiteks vastu karterikaitset ei ole? Minul põhjustas viimane täiendavat müra.
Vasta