Kumin mootoris
Kumin mootoris
Kumin mootoris
Täna hommikul panin oma 06e käima. tundus, nagu imelik kumin oleks. samas läks käima väga ilusti.
kapott lahti, kork maha klapikambrikaanel, õhk nagu liikus kyll sealt välja, kumin kostus ka sealt seest, aga käsi õliseks ei saanud, samuti õhufilter puhas.
nagu oleks rõngad läbi, aga samas ei tea kah... tagant kah ei tossa.
krdi jama. täna oli plaanis weel tartu-jõgeva-tartu ots teha.
mootorit pole kyll hooranud. ?iguli normaalne pööretearv on kuni 3500, yle selle pole lasknud ka.
sees poolsynt, suve keskpaigas wahetatud (hääh. kellele ma waletan, see aasta ei olnudki suve ju).
kapott lahti, kork maha klapikambrikaanel, õhk nagu liikus kyll sealt välja, kumin kostus ka sealt seest, aga käsi õliseks ei saanud, samuti õhufilter puhas.
nagu oleks rõngad läbi, aga samas ei tea kah... tagant kah ei tossa.
krdi jama. täna oli plaanis weel tartu-jõgeva-tartu ots teha.
mootorit pole kyll hooranud. ?iguli normaalne pööretearv on kuni 3500, yle selle pole lasknud ka.
sees poolsynt, suve keskpaigas wahetatud (hääh. kellele ma waletan, see aasta ei olnudki suve ju).
Joss
hõre on ta nagunii. kolmas käik on sees, siis jõuab kahe käega suhtelist ilma raskusteta kardaani keerata. aga mootorit ei lappa ennem läbi, kui miskit kotti jookseb. praegu raha napib. liiga palju on kahe kuu jooksul sinna raha alla pandud. aga numbriliselt saan teada homme, kui naabrimees autoelektrik annab oma aparaadi:P täna kui kysima läksin, oli hilja. tyybil oli liiga kiire, oli ukse kinni pannud ja autosse istunud.
Joss
Mis kuradi jutt on ,et 3500? Äkki 4500?(mul 5000 kandis)
Ok nali naljaks:lol,kõk ei pea mootorit hoorama(kuigi ei juhti siksi mootoriga midagi ,kui mahlad korralikud ja õiges koguses sees)
Kas ketileevendi pole läbi?
Või äkki hoopis teeb survelaager või kast häält?
KAs tuleb kindlasti mootorist?
Mul undavad tagumised pidurid,kuigi uued klotsid ,silindrid,trumlid jne.
[Muudetud: 23-9-2008 hautz]
Ok nali naljaks:lol,kõk ei pea mootorit hoorama(kuigi ei juhti siksi mootoriga midagi ,kui mahlad korralikud ja õiges koguses sees)
Kas ketileevendi pole läbi?
Või äkki hoopis teeb survelaager või kast häält?
KAs tuleb kindlasti mootorist?
Mul undavad tagumised pidurid,kuigi uued klotsid ,silindrid,trumlid jne.

[Muudetud: 23-9-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Logo et mootorist.
wot selline jutt ongi, et 3500. kuidas siis 90ga saaks sõita neljanda käiguga? või siis sada. siis ongi 3500 kellal ju. ketileevendi ei ole läbi.
naabrimees (autoelektrik) arvas, et kõik on timm.selle kumina suhtes loomulikult. et noh, hõre on jh, seda on näha.
pmst kumin võib tulla sellest, et liiga hõre on. kuid samas see krdi masin läheb edasi kyll ju... õli ei ryypa. ma ei tea, mystika:s ma olen ikkagi wõtnud wastu otsuse, et saagu mis saab, ennem ei näpi kui on yks kindel- enam ei sõida. eks siis paistab, mis asi ära ja kust. niisama ei ole praeguse seisuga wahendeid et torkida seda mootorit.
wot selline jutt ongi, et 3500. kuidas siis 90ga saaks sõita neljanda käiguga? või siis sada. siis ongi 3500 kellal ju. ketileevendi ei ole läbi.
naabrimees (autoelektrik) arvas, et kõik on timm.selle kumina suhtes loomulikult. et noh, hõre on jh, seda on näha.
pmst kumin võib tulla sellest, et liiga hõre on. kuid samas see krdi masin läheb edasi kyll ju... õli ei ryypa. ma ei tea, mystika:s ma olen ikkagi wõtnud wastu otsuse, et saagu mis saab, ennem ei näpi kui on yks kindel- enam ei sõida. eks siis paistab, mis asi ära ja kust. niisama ei ole praeguse seisuga wahendeid et torkida seda mootorit.
Joss
Peaasi ,et õlirõhk on;),siis kestab.
Kas karterituulutusest tossu tuleb?
Kuminat genekas ,või veepum ei tee?(prooviks saab korra rihm maha võtta)
Üldselt jah ,niikaua kui mootor korralikult töötab ja kolinaid pole,siis pole eriti mõtet näppida(ära s*tta putu ,läheb haisema)
See sulgudes olevat osa ,siis loomulikult naljaga võtta:puzzled
Kas karterituulutusest tossu tuleb?
Kuminat genekas ,või veepum ei tee?(prooviks saab korra rihm maha võtta)
Üldselt jah ,niikaua kui mootor korralikult töötab ja kolinaid pole,siis pole eriti mõtet näppida(ära s*tta putu ,läheb haisema)
See sulgudes olevat osa ,siis loomulikult naljaga võtta:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui märgatavat õlikulu pole siis vaevalt ta hõre on,
ehk on käigukast või mootor vastu kere/sillatala/karterikaitset hoopis kuskilt või käib roolivarras pükste vastu näiteks.
Rõngaste kulumisest mingit kuminat küll ei tule mootori töösse
pigem klobin - pealegi kui juba hirmus hõre pole mootoril mingit tahtmist käivituda...
[Muudetud: 23-9-2008 olaaf]
ehk on käigukast või mootor vastu kere/sillatala/karterikaitset hoopis kuskilt või käib roolivarras pükste vastu näiteks.
Rõngaste kulumisest mingit kuminat küll ei tule mootori töösse

[Muudetud: 23-9-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
rõhku on ja ei tule mingit tossu karterituulutusest. ma tahtsin sellega öelda, et kuminat võib tekitada mootori vibratsioon, mis töökäigus tekib.
aga jah, krt. läheb edasi kyll ja õli ei ryypa. täna kohe, kui elektrik tööle tuleb, wiskan kella kylge ja mõõdan ära, palju siis rõhhku välja pumpavad silindrid:)
ja kumin tuleb konkreetselt mootorist:S
aga jah, krt. läheb edasi kyll ja õli ei ryypa. täna kohe, kui elektrik tööle tuleb, wiskan kella kylge ja mõõdan ära, palju siis rõhhku välja pumpavad silindrid:)
ja kumin tuleb konkreetselt mootorist:S
Joss
ei käi. uued tripid ja sumpa tagumine pytt. keskelt pole läbiwajunud weel ja ei käi ta midagi seal:P
misasja??? gaas põhjas, kõik kyynlad maas?
ma ausõna kuulen sellist asja esimest korda... alati olen näinud nii, et ykshaaval ja tyhikäigul.
aga tulemused siis suhtelist kohutavad:D 6,5,7 ja neljandale ei saanud mõõta, sest ei mahtunud see torujupp kuidagi enam ära, yx mittevajalik pisiwidin jääb ette- vaakumvõimendi:D
proovisime weega lahti ka ehmatada. et äkki rõngad kinni seismisest, sest 3 a jooksul sai seda käima pandud nii umbes kord kuus ja wiimane aasta, kui ma sõjawäes olin, siis aasta peale wblla 5 korda. kasu ei mingisugust.
egas midagi, sõidan kuni sõidab, siis hakkab nokitsema.
misasja??? gaas põhjas, kõik kyynlad maas?
ma ausõna kuulen sellist asja esimest korda... alati olen näinud nii, et ykshaaval ja tyhikäigul.
aga tulemused siis suhtelist kohutavad:D 6,5,7 ja neljandale ei saanud mõõta, sest ei mahtunud see torujupp kuidagi enam ära, yx mittevajalik pisiwidin jääb ette- vaakumvõimendi:D
proovisime weega lahti ka ehmatada. et äkki rõngad kinni seismisest, sest 3 a jooksul sai seda käima pandud nii umbes kord kuus ja wiimane aasta, kui ma sõjawäes olin, siis aasta peale wblla 5 korda. kasu ei mingisugust.

egas midagi, sõidan kuni sõidab, siis hakkab nokitsema.
Joss
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Nagu eelnevalt selgitati siis mõõdetakse kompressiooni tõepoolest nii:
Kõik küünlad maha ja siis gaas põhja...
Arvan, et korda mõõtmist.
Selliste ebaühtlaste näitudega 6;5;7 + X peaks mootor üsna kehvasti töötama või üldsegi mitte töötama...
Üldiselt...
Kui õli ei võta ja tõmmet on siis pole mõtet eriti pead murda
Palju mootoril läbisõitu ka on?
Kõik küünlad maha ja siis gaas põhja...
Arvan, et korda mõõtmist.
Selliste ebaühtlaste näitudega 6;5;7 + X peaks mootor üsna kehvasti töötama või üldsegi mitte töötama...

Üldiselt...
Kui õli ei võta ja tõmmet on siis pole mõtet eriti pead murda

Palju mootoril läbisõitu ka on?
Mul ~6-ste survetega mootor käivitus alati kenasti, ei suitsenud väga, aint õli läks mingi 500g 1000km kohta ja täislastis (4-5 inimest pluss pagas)kukkus auto sooritusvõime täitsa hullu kolinaga, nii et 90-100 oli ka suur tegemine. Üksi sõitsid, siis sama mootor jaksas 140 ka välja ajada. Läbisõit oli ~300 000.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
mul läbisõit on 87000km;) 22 a wanuse masina kohta wäga hea tulemus või mis?:P
yhe korra on käinu kapremondis. kui ammu, seda ei oska öelda.
mootor jah, töötab. kui kahekesi sõitsime, käru taga, millel kylmik ka peal, siis juba nii edukalt ei lipanud, andis tunda, et hõre on. yksinda läheb edasi. mootor ei tööta eriti yhtlaselt. tuksub, samas on kyynlad, rootor, kaas, kyynlajuhtmed wahetatud....
yhe korra on käinu kapremondis. kui ammu, seda ei oska öelda.
mootor jah, töötab. kui kahekesi sõitsime, käru taga, millel kylmik ka peal, siis juba nii edukalt ei lipanud, andis tunda, et hõre on. yksinda läheb edasi. mootor ei tööta eriti yhtlaselt. tuksub, samas on kyynlad, rootor, kaas, kyynlajuhtmed wahetatud....
Joss
Küünlad maas on starterile kergem ja mootor käib kiiremini ringi = kiiremini õiged arvud kätte. Gaasi vajutamisega on karpal siiber (siibrid) pärani lahti ja eks see ka tulemusi mingil määral mõjutab.
No mina olen vähemalt nii aru saanud:rolleyes
No mina olen vähemalt nii aru saanud:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme