K: Kompressiooni kohta
K: Kompressiooni kohta
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
K: Kompressiooni kohta
Sai siis enda 21073-l eile kompressiooni mõõdetud.
1 silinder 16
2. 16
3. 16
4. 16
Igaks juhuks ka teine ring tehtud, kus näidud täpselt samad.
Kas tundub normaalne selline kompressioon?
Enda loogia ütleb ka, et mida kõrgem kompressioon, seda tihedam mootor. Vastab see tõele?
1 silinder 16
2. 16
3. 16
4. 16
Igaks juhuks ka teine ring tehtud, kus näidud täpselt samad.
Kas tundub normaalne selline kompressioon?
Enda loogia ütleb ka, et mida kõrgem kompressioon, seda tihedam mootor. Vastab see tõele?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pigem kui kompressioon tõuseb üle teatud piiri viitab see ülemäära kulunud õlirõngastele. tehas annab kompressiooniks 12
isiklik kogemus kunagise autoga oli selline, et üks silinder oli pidevalt ~8-9 ja peale mingit aega hakkas suitsema sinist mootor veidi - hiljem mõõtes oli see silinder tubli 13
isiklik kogemus kunagise autoga oli selline, et üks silinder oli pidevalt ~8-9 ja peale mingit aega hakkas suitsema sinist mootor veidi - hiljem mõõtes oli see silinder tubli 13

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Mismoodi saab see v6imalik olla, et kui 6lir6ngad on kulunud siis kompresion t6useb?Algselt postitas: olaaf
pigem kui kompressioon tõuseb üle teatud piiri viitab see ülemäära kulunud õlirõngastele. tehas annab kompressiooniks 12
isiklik kogemus kunagise autoga oli selline, et üks silinder oli pidevalt ~8-9 ja peale mingit aega hakkas suitsema sinist mootor veidi - hiljem mõõtes oli see silinder tubli 13![]()