K: Kompressiooni kohta

K: Kompressiooni kohta

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

K: Kompressiooni kohta

Postitus Postitas jaanus »

Sai siis enda 21073-l eile kompressiooni mõõdetud.
1 silinder 16
2. 16
3. 16
4. 16

Igaks juhuks ka teine ring tehtud, kus näidud täpselt samad.

Kas tundub normaalne selline kompressioon?
Enda loogia ütleb ka, et mida kõrgem kompressioon, seda tihedam mootor. Vastab see tõele?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pigem kui kompressioon tõuseb üle teatud piiri viitab see ülemäära kulunud õlirõngastele. tehas annab kompressiooniks 12

isiklik kogemus kunagise autoga oli selline, et üks silinder oli pidevalt ~8-9 ja peale mingit aega hakkas suitsema sinist mootor veidi - hiljem mõõtes oli see silinder tubli 13 :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Kuidas kontrollida seda õlirõngaste seisukorda? Sinist mul auto absoluutselt ei aja
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kahtlane, et kõik nii ilusti võrdsed - ehk on ikka mõõteseade pekkis või siis plokist +kaanest maha freesitud või kõrgem kolb sisse istutatud
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Ei usu eriti et mootoris keegi miskit näppinud on, kuna tegemist oli mingi vanamuti autoga.

Ilmselt pean ikka uuesti, teise aparaadiga mõõtmised ära tegema.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

16 mida seal manomeetri peal kirjas oli - st mis ühikutes sa mõõdad survet?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jaanus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.

Postitus Postitas jaanus »

Sai siis teise aparaadiga üle mõõdetud
1. 11,5
2. 12.0
3. 12,0
4. 11,5


Suht korralik ilmselt?

[Muudetud: 2-9-2008 jaanus]
k
kiku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2007 14:22
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

Postitus Postitas kiku »

Algselt postitas: olaaf
pigem kui kompressioon tõuseb üle teatud piiri viitab see ülemäära kulunud õlirõngastele. tehas annab kompressiooniks 12

isiklik kogemus kunagise autoga oli selline, et üks silinder oli pidevalt ~8-9 ja peale mingit aega hakkas suitsema sinist mootor veidi - hiljem mõõtes oli see silinder tubli 13 :)
Mismoodi saab see v6imalik olla, et kui 6lir6ngad on kulunud siis kompresion t6useb?
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Õli teeb tihedamaks.
Vasta