Mure piduritega!

Mure piduritega!

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
m
milhouse
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Mure piduritega!

Postitus Postitas milhouse »

Probleem selles et tundub et ma ei saa õhku piduri süsteemist välja! Kogu krempel algas sellest et pidurid olid nigelad ja sai eest kettad ja klotsid ära vahetatud, eelnevalt olin vahetanud ka esimesed voolikud! pedaal ikka raske ja võttis kehvasti ainult põhjast, igasugu õhutamisega asja paremaks ei saanud ja siis võtsin teise auto pealt terve piduri peasilindri koos võimendiga ja panin oma probleemsele autole peale! Pedaal läks sellest kergemaks aga õhku nagu ikka välja ei saa, esimese hooga läheb pedaal põhja ja siis pumbates tekib takistus ja pidurid hakkavad hästi võtma! Õhutada olen proovinud igatmoodi, ka töötava mootoriga et võmendi kaasa aitaks! Mõistus on otsas:sein ise arvan et imeb kusagilt õhku sisse aga kuidas leida seda kohta:puzzled

Pikk ja segane jutt aga kui kellelgi on mingeid tarkusid õelda siis laske palun aga käia!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

kas uus peasilinder oli üldse korralik? kõik voolikud/torud on korras?
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

võid proovida õhutada ka "vaakumpudeliga" täpsemat nime ei oska sellele asjale anda, aga pmst töötab nii, et paned suruõhu pudelile taha, siis teise otsa paned pidurisadula peale ja imed niikaua kuni mulle enam ei tule. Vaata ka selle uue peasilindri mansetid üle, soovitan igaks juhuks vahetada: 15 min ja 6.- ;)
Samas vaata üle ka nn kummivoolikud (need mis ühendavad vasktoru pidurisadulaga), mis aja jooksul järgi annavad ja siis piduripedaalile vajutades paisuvad
m
milhouse
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas milhouse »

Algselt postitas: karla99
Samas vaata üle ka nn kummivoolikud (need mis ühendavad vasktoru pidurisadulaga), mis aja jooksul järgi annavad ja siis piduripedaalile vajutades paisuvad
need on korras! sai alles ennem vahetatud, ja lekkimisi pole näha;) samas vaatasin ka üle et nad ei paisu pidurdamisel.
ja see vahetatud silinder töötas eelmise auto peal hästi:puzzled

aga kuidas hinnata mansetide korrasolekut?

igaksjuhuks mainin ära et auto 06
[Muudetud: 4/22/2008 milhouse]

[Muudetud: 4/22/2008 milhouse]
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kas sa panid uued kettad või kasutasid teise auto vanasid?
Kui kasutasid vanu asju, siis peavad pidurid sisse töötama. Senikaua on pedaal pehme ja imelik.
C
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Mis moodi ka õhutasid ? Mis järjekorras...
Õhutades peaks ka oma järjekord olema. Parem tagumine, vasak tagumine, parem esimene, vasak esimene.
Kui pedaal just väga pehme. Kui ei siis ehk tõesti Motamehe pakutud varjant ainult.
m
milhouse
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas milhouse »

Kettad ja klotsid täiesti uued ja õhutamise järjekorraga olen ka kursis!
n
nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

Postitus Postitas nomotivation »

Aeg on läinud ja masin seisnud ja isegi kasutaja oli kustustatud aga see ei ole oluline.
Igatahes tekkis uus tuhin masinat liikuma saada ja sai asjaga jälle tegeletud. Külge sai juba varem nimetatutele kruvitud veel uued pidurivoolikud koos uute poltide ja vaskseibidega, kogu torude süsteem, kõik uued esimesed töösilindrid, uus peasilider (itaalia päritoluga) ja isegi uus vedeliku anum ja pumba ja anuma vahelised voolikud ja klambrid. Põhimõtteliselt on kogu piduri süsteem väljavahetud v.a. vaakumvõimendi.
Aga probleem on jäänud. Õhku ei saa välja süsteemist. Pikalt õhutades saab pedaali juba täiseti normaalseks, kuid peale paari kilomeetrist proovi sõitu ja pidurdamist hakkavad pidurid aina kehvenema kuni lõpuks jälle hakkab pedaal täiesti põhja vajuma ja pidurid nõrgenevad. Õhk jälle sees:sein
Ühesõnaga ehk oskab keegi õelda, mida kahtlustada, kas tõesti võib olla, et uus peapump võib olla kehva kvaliteediga (tellisin tolle http://www.autoosad.ee/ lehelt) või võib tõesti asi olla vaakumvõimendis või veel millegis kolmandas
:puzzled
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas rõhuregulaator töötab või on teadmatus asendis kinni mädanenud?
kas tagatrummlid on ka uued?
ma olen peaaegu kindel, et need on lubatust rohkem kulunud ja sellest ka kõik need hädad.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

Postitus Postitas nomotivation »

Algselt postitas: olaaf
kas rõhuregulaator töötab või on teadmatus asendis kinni mädanenud?
kas tagatrummlid on ka uued?
ma olen peaaegu kindel, et need on lubatust rohkem kulunud ja sellest ka kõik need hädad.
rõhuregulaatorit pole üldse vahel. Taga on uued klotsid ja töösilindrid, kuid jah trumlid on vanad ja vajaksid vb tõesti kontrollimist
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Kusjuures minul oli(ja on vist ka endiselt) sarnane häda nende piduritega. Samuti on välja vahetatud kogu pidurisüsteem, v.a vaakumvõimendi. Ei saanud korralikult õhutatud millegipärast. Tagumistega oli asi korras, aga niikui esimesi pidureid õhutama hakkasin läks pedaal pehmeks ja ei saanudki seda korralikuks. Ees on master sport uued silindrid kõik 4tk. Lõpuks õhutasin pikalt neid esimesi ja lõin asjale käega. Enamvähem nagu pidurdasid aga pedaal oli ikka imelik pehme. Mõnda aega sõitu ja läksid nagu paremaks. Praegu toimivad nagu normaalselt. Samas rajal uhades on paar korda pehmeks löönud pedaali ja pidurid väga nõrgaks läinud. Ja pärast läheb asi nagu ise korda jälle.:yllatunud
n
nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

Postitus Postitas nomotivation »

Õhutades käsipidur peal, jääb pedaal kõrgemale kui ilma kässarita. On see normaalne?
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

On küll kui taga trumli ja klotsi vahe suur!
n
nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

Postitus Postitas nomotivation »

Algselt postitas: gigull
On küll kui taga trumli ja klotsi vahe suur!
tegemist on 06 ja sel peaks olema klotsid ise reguleeruvad, eraldi vahet reguleerida minu teada ei saa. Võib sellest siis järeldada et trumlid ikkagi liialt kulunud?
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Need isereguleeruvad süsteemid ei taha hästi toimida, kindlasti on kuskil raamatus vms. antud trumli maksimaalne diameeter mõõda ära saad teada on liialt kulunud või mitte.
n
nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

Postitus Postitas nomotivation »

Algselt postitas: gigull
Need isereguleeruvad süsteemid ei taha hästi toimida, kindlasti on kuskil raamatus vms. antud trumli maksimaalne diameeter mõõda ära saad teada on liialt kulunud või mitte.
Ei suutnud minu valduses olevast kirjandusest välja lugeda trumli max lubatud diameetrit:yllatunud

Oskab keegi õelda?
n
nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

Postitus Postitas nomotivation »

kahtlustan ikkagi peasilidrit ja seoses sooviks teada, kust Tallinnast või Pärnust saab mõistliku hinna ja kvaliteediga uue peasilidri. Huvitaks just lääne toode, sest ei usalda eriti vene kaupa. Kehvad kogemused on juba Fenoxi ja LPR(itaalia) nimeliste toodetega.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Milles seisneb LPRiga kehv kogemus? Kui probleem oli olemas nii vana peasilindriga kui ka uuega siis vaevalt viga peasilindris on. Ise muidu ostsin just eile uue peasilindri (samuti LPR) Tallinnast Vilde tee trollide lõpp-peatuse juures asuvast poest, kuid külge pole veel saanud panna. Muidu üks suurem varuosapood asub veerennis.
Mõõtsid piduritrumli läbimõõdu ära? Kuskilt lugesin, et kulunud piduritrumli maksimaalne läbimõõt on 251,6 mm.

[Muudetud: 27-11-2010 lada]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mida need trumlid siia puutuvad? Ma usun, et kellelgi pole nii kulunud trumlid, et töösilindrist kolvid välja tulevad:P Siis peaksid olema klotsidelt metall väljas ja trumlid 5mm suurema diameetriga :P
Mul tagapidurid peaaegu üldse ei pidurda(mingid vanad klotsid+vanad trumlid), kuid esimesed töötavad ju sellegipoolest.

Täitsa vabalt võib olla vale õhutamisetehnika, mõni umbes toru/voolik, või mingi leke.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
n
nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

Postitus Postitas nomotivation »

Algselt postitas: hautz
Mida need trumlid siia puutuvad? Ma usun, et kellelgi pole nii kulunud trumlid, et töösilindrist kolvid välja tulevad:P Siis peaksid olema klotsidelt metall väljas ja trumlid 5mm suurema diameetriga :P
Mul tagapidurid peaaegu üldse ei pidurda(mingid vanad klotsid+vanad trumlid), kuid esimesed töötavad ju sellegipoolest.

Täitsa vabalt võib olla vale õhutamisetehnika, mõni umbes toru/voolik, või mingi leke.
Ise mõtlen sama, et trumlites ei saa asi olla, Trumlid jäid mõõtmata kuna mul pole sellist mõõteriista, millega saaks seda täpselt teha.
Õhutamistehnikaid olen proovin absoluutselt igasuguseid
viimati proovisin sellist asja: http://www.youtube.com/watch?v=vOuDEiwiozQ
ja ikka jäi pumbast mulle tulema, sellest järeldasin, et asi ikka pumbas
Vasta