Mure piduritega!
Mure piduritega!
Mure piduritega!
Probleem selles et tundub et ma ei saa õhku piduri süsteemist välja! Kogu krempel algas sellest et pidurid olid nigelad ja sai eest kettad ja klotsid ära vahetatud, eelnevalt olin vahetanud ka esimesed voolikud! pedaal ikka raske ja võttis kehvasti ainult põhjast, igasugu õhutamisega asja paremaks ei saanud ja siis võtsin teise auto pealt terve piduri peasilindri koos võimendiga ja panin oma probleemsele autole peale! Pedaal läks sellest kergemaks aga õhku nagu ikka välja ei saa, esimese hooga läheb pedaal põhja ja siis pumbates tekib takistus ja pidurid hakkavad hästi võtma! Õhutada olen proovinud igatmoodi, ka töötava mootoriga et võmendi kaasa aitaks! Mõistus on otsas:sein ise arvan et imeb kusagilt õhku sisse aga kuidas leida seda kohta:puzzled
Pikk ja segane jutt aga kui kellelgi on mingeid tarkusid õelda siis laske palun aga käia!
Pikk ja segane jutt aga kui kellelgi on mingeid tarkusid õelda siis laske palun aga käia!
võid proovida õhutada ka "vaakumpudeliga" täpsemat nime ei oska sellele asjale anda, aga pmst töötab nii, et paned suruõhu pudelile taha, siis teise otsa paned pidurisadula peale ja imed niikaua kuni mulle enam ei tule. Vaata ka selle uue peasilindri mansetid üle, soovitan igaks juhuks vahetada: 15 min ja 6.- 
Samas vaata üle ka nn kummivoolikud (need mis ühendavad vasktoru pidurisadulaga), mis aja jooksul järgi annavad ja siis piduripedaalile vajutades paisuvad

Samas vaata üle ka nn kummivoolikud (need mis ühendavad vasktoru pidurisadulaga), mis aja jooksul järgi annavad ja siis piduripedaalile vajutades paisuvad
need on korras! sai alles ennem vahetatud, ja lekkimisi pole näha;) samas vaatasin ka üle et nad ei paisu pidurdamisel.Algselt postitas: karla99
Samas vaata üle ka nn kummivoolikud (need mis ühendavad vasktoru pidurisadulaga), mis aja jooksul järgi annavad ja siis piduripedaalile vajutades paisuvad
ja see vahetatud silinder töötas eelmise auto peal hästi:puzzled
aga kuidas hinnata mansetide korrasolekut?
igaksjuhuks mainin ära et auto 06
[Muudetud: 4/22/2008 milhouse]
[Muudetud: 4/22/2008 milhouse]
-
nnomotivation
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
- Kontakt:
Aeg on läinud ja masin seisnud ja isegi kasutaja oli kustustatud aga see ei ole oluline.
Igatahes tekkis uus tuhin masinat liikuma saada ja sai asjaga jälle tegeletud. Külge sai juba varem nimetatutele kruvitud veel uued pidurivoolikud koos uute poltide ja vaskseibidega, kogu torude süsteem, kõik uued esimesed töösilindrid, uus peasilider (itaalia päritoluga) ja isegi uus vedeliku anum ja pumba ja anuma vahelised voolikud ja klambrid. Põhimõtteliselt on kogu piduri süsteem väljavahetud v.a. vaakumvõimendi.
Aga probleem on jäänud. Õhku ei saa välja süsteemist. Pikalt õhutades saab pedaali juba täiseti normaalseks, kuid peale paari kilomeetrist proovi sõitu ja pidurdamist hakkavad pidurid aina kehvenema kuni lõpuks jälle hakkab pedaal täiesti põhja vajuma ja pidurid nõrgenevad. Õhk jälle sees:sein
Ühesõnaga ehk oskab keegi õelda, mida kahtlustada, kas tõesti võib olla, et uus peapump võib olla kehva kvaliteediga (tellisin tolle http://www.autoosad.ee/ lehelt) või võib tõesti asi olla vaakumvõimendis või veel millegis kolmandas

Igatahes tekkis uus tuhin masinat liikuma saada ja sai asjaga jälle tegeletud. Külge sai juba varem nimetatutele kruvitud veel uued pidurivoolikud koos uute poltide ja vaskseibidega, kogu torude süsteem, kõik uued esimesed töösilindrid, uus peasilider (itaalia päritoluga) ja isegi uus vedeliku anum ja pumba ja anuma vahelised voolikud ja klambrid. Põhimõtteliselt on kogu piduri süsteem väljavahetud v.a. vaakumvõimendi.
Aga probleem on jäänud. Õhku ei saa välja süsteemist. Pikalt õhutades saab pedaali juba täiseti normaalseks, kuid peale paari kilomeetrist proovi sõitu ja pidurdamist hakkavad pidurid aina kehvenema kuni lõpuks jälle hakkab pedaal täiesti põhja vajuma ja pidurid nõrgenevad. Õhk jälle sees:sein
Ühesõnaga ehk oskab keegi õelda, mida kahtlustada, kas tõesti võib olla, et uus peapump võib olla kehva kvaliteediga (tellisin tolle http://www.autoosad.ee/ lehelt) või võib tõesti asi olla vaakumvõimendis või veel millegis kolmandas

-
nnomotivation
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
- Kontakt:
rõhuregulaatorit pole üldse vahel. Taga on uued klotsid ja töösilindrid, kuid jah trumlid on vanad ja vajaksid vb tõesti kontrollimistAlgselt postitas: olaaf
kas rõhuregulaator töötab või on teadmatus asendis kinni mädanenud?
kas tagatrummlid on ka uued?
ma olen peaaegu kindel, et need on lubatust rohkem kulunud ja sellest ka kõik need hädad.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kusjuures minul oli(ja on vist ka endiselt) sarnane häda nende piduritega. Samuti on välja vahetatud kogu pidurisüsteem, v.a vaakumvõimendi. Ei saanud korralikult õhutatud millegipärast. Tagumistega oli asi korras, aga niikui esimesi pidureid õhutama hakkasin läks pedaal pehmeks ja ei saanudki seda korralikuks. Ees on master sport uued silindrid kõik 4tk. Lõpuks õhutasin pikalt neid esimesi ja lõin asjale käega. Enamvähem nagu pidurdasid aga pedaal oli ikka imelik pehme. Mõnda aega sõitu ja läksid nagu paremaks. Praegu toimivad nagu normaalselt. Samas rajal uhades on paar korda pehmeks löönud pedaali ja pidurid väga nõrgaks läinud. Ja pärast läheb asi nagu ise korda jälle.

-
nnomotivation
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
- Kontakt:
-
nnomotivation
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
- Kontakt:
-
nnomotivation
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
- Kontakt:
Ei suutnud minu valduses olevast kirjandusest välja lugeda trumli max lubatud diameetrit:yllatunudAlgselt postitas: gigull
Need isereguleeruvad süsteemid ei taha hästi toimida, kindlasti on kuskil raamatus vms. antud trumli maksimaalne diameeter mõõda ära saad teada on liialt kulunud või mitte.
Oskab keegi õelda?
-
nnomotivation
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
- Kontakt:
Milles seisneb LPRiga kehv kogemus? Kui probleem oli olemas nii vana peasilindriga kui ka uuega siis vaevalt viga peasilindris on. Ise muidu ostsin just eile uue peasilindri (samuti LPR) Tallinnast Vilde tee trollide lõpp-peatuse juures asuvast poest, kuid külge pole veel saanud panna. Muidu üks suurem varuosapood asub veerennis.
Mõõtsid piduritrumli läbimõõdu ära? Kuskilt lugesin, et kulunud piduritrumli maksimaalne läbimõõt on 251,6 mm.
[Muudetud: 27-11-2010 lada]
Mõõtsid piduritrumli läbimõõdu ära? Kuskilt lugesin, et kulunud piduritrumli maksimaalne läbimõõt on 251,6 mm.
[Muudetud: 27-11-2010 lada]
Mida need trumlid siia puutuvad? Ma usun, et kellelgi pole nii kulunud trumlid, et töösilindrist kolvid välja tulevad:P Siis peaksid olema klotsidelt metall väljas ja trumlid 5mm suurema diameetriga 
Mul tagapidurid peaaegu üldse ei pidurda(mingid vanad klotsid+vanad trumlid), kuid esimesed töötavad ju sellegipoolest.
Täitsa vabalt võib olla vale õhutamisetehnika, mõni umbes toru/voolik, või mingi leke.

Mul tagapidurid peaaegu üldse ei pidurda(mingid vanad klotsid+vanad trumlid), kuid esimesed töötavad ju sellegipoolest.
Täitsa vabalt võib olla vale õhutamisetehnika, mõni umbes toru/voolik, või mingi leke.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
nnomotivation
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
- Kontakt:
Ise mõtlen sama, et trumlites ei saa asi olla, Trumlid jäid mõõtmata kuna mul pole sellist mõõteriista, millega saaks seda täpselt teha.Algselt postitas: hautz
Mida need trumlid siia puutuvad? Ma usun, et kellelgi pole nii kulunud trumlid, et töösilindrist kolvid välja tulevad:P Siis peaksid olema klotsidelt metall väljas ja trumlid 5mm suurema diameetriga
Mul tagapidurid peaaegu üldse ei pidurda(mingid vanad klotsid+vanad trumlid), kuid esimesed töötavad ju sellegipoolest.
Täitsa vabalt võib olla vale õhutamisetehnika, mõni umbes toru/voolik, või mingi leke.
Õhutamistehnikaid olen proovin absoluutselt igasuguseid
viimati proovisin sellist asja: http://www.youtube.com/watch?v=vOuDEiwiozQ
ja ikka jäi pumbast mulle tulema, sellest järeldasin, et asi ikka pumbas