Kuidas teha väliselt kindlaks mootori seisukord?

Kuidas teha väliselt kindlaks mootori seisukord?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Kuidas teha väliselt kindlaks mootori seisukord?

Postitus Postitas w2rk »

Käisin täna lammutuses (Gefi) uurimas et kas neil on müügiks mootoreid. Kuna minu vana mootor hakkas kolisema ja kaotas õlisurve, korda vist pole mõtet teha sest väntvõll juba kolmandas remondis. Lammutuses oli üks 1.3 mootor, väliselt nagu mootor ikka aga silma jäi et hooratta hambad olid perfektsed st. et kulumist peaaegu et ei olnudki. Murelikuks teeb et mootor olevat kaua seisnud ja esimese silindri juurest ( sisse ja väljalaskekollektorite poolt) oli õli välja ajanud. Kas see tähendab et rõngad läbi? Samas ei saa ka proovida et kas mootor üldse ringi käib.
Küünlad olid kõik ilusti peal ja sealt öeldi, et annavad garantii et mootor töötab. Sellest garantiist on vähe kasu sest minu mootor ka ju põhimõtteliselt töötab, kuigi kolinaga ja ilma surveta. Hinnaks taheti 1000.-.
Küsimus siis laiale ringile et mida veel mootori juures jälgida, et tuvastada tema seisukorda. Ei taha päris siga kotis osta.
Lada on see mis JÄÄB !
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Pole küll otsene vastus, aga siiski.
Ma ostaks hoopis mingi avariilise auto. Seal peal tavaliselt on korras mootor (mittetöötava mootoriga ei saa ju avariid teha). Sellise auto peal on võimalik ka mootorit käivitada.
Lisaks saad, pea sama raha eest, veel muid varuosi.
C
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Ega väliselt sa suurt midagi kindlaks ei teegi.
Lihtsalt lepi siis konkreetselt garantiitingimustes kokku.
Riskimoment jääb,võib-olla tuleb sul mootor peale panna ja siis jälle maha võtta.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pmst on võimalik käigukast+starter külge pookida ning silindrisurved ära mõõta :)

ise võtaks kohapeal plokikaane maha ning siis ju kohe näha mis seisus asi on...

võid ka suruõhku silindrisse lasta - kui ikka kõvasti kohiseb läbi =kulunud mootor...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

mul on üks mootor mille maha tõstsin ja mis lääb kuusakossise (kui veel läinud ei ole):P et kui tahad võin uurida! Et oli töötav sõitis garaazi, kolinat ei olnud välja arvatud keti pinguti oli katki. Kui tahad siis võta ühendust;) puudu kaan ning muud vidinad! Sees kolvid, vänt, õli pump karter all (ei ole alt võtnud) ranti ei olnud! mootoriks siis 1.3 ketiga.

hind: Tasuta või väike annetus ladaklubile:)

u2u või 56804085

[Muudetud: 14-11-2007 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Mul mootor juba koju veetud, siiski mitte lammutusest, ikka ei julgenud toda mootorit osta, ostsin hoopis sõbra käest, nii vähemalt tean mootori seisukorda. Kuid ma mõtlen selle pakkumise peale, aind et vahemaa on natuke pikk (asun Tartus).
Lada on see mis JÄÄB !
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Väliselt võib hinnata hobust ;)
Mootorite puhul see ei kehti, parim variant on ikka käivitamine.
Vasta