Kuidas teha väliselt kindlaks mootori seisukord?
Kuidas teha väliselt kindlaks mootori seisukord?
Kuidas teha väliselt kindlaks mootori seisukord?
Käisin täna lammutuses (Gefi) uurimas et kas neil on müügiks mootoreid. Kuna minu vana mootor hakkas kolisema ja kaotas õlisurve, korda vist pole mõtet teha sest väntvõll juba kolmandas remondis. Lammutuses oli üks 1.3 mootor, väliselt nagu mootor ikka aga silma jäi et hooratta hambad olid perfektsed st. et kulumist peaaegu et ei olnudki. Murelikuks teeb et mootor olevat kaua seisnud ja esimese silindri juurest ( sisse ja väljalaskekollektorite poolt) oli õli välja ajanud. Kas see tähendab et rõngad läbi? Samas ei saa ka proovida et kas mootor üldse ringi käib.
Küünlad olid kõik ilusti peal ja sealt öeldi, et annavad garantii et mootor töötab. Sellest garantiist on vähe kasu sest minu mootor ka ju põhimõtteliselt töötab, kuigi kolinaga ja ilma surveta. Hinnaks taheti 1000.-.
Küsimus siis laiale ringile et mida veel mootori juures jälgida, et tuvastada tema seisukorda. Ei taha päris siga kotis osta.
Küünlad olid kõik ilusti peal ja sealt öeldi, et annavad garantii et mootor töötab. Sellest garantiist on vähe kasu sest minu mootor ka ju põhimõtteliselt töötab, kuigi kolinaga ja ilma surveta. Hinnaks taheti 1000.-.
Küsimus siis laiale ringile et mida veel mootori juures jälgida, et tuvastada tema seisukorda. Ei taha päris siga kotis osta.
Lada on see mis JÄÄB !
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Ega väliselt sa suurt midagi kindlaks ei teegi.
Lihtsalt lepi siis konkreetselt garantiitingimustes kokku.
Riskimoment jääb,võib-olla tuleb sul mootor peale panna ja siis jälle maha võtta.
Lihtsalt lepi siis konkreetselt garantiitingimustes kokku.
Riskimoment jääb,võib-olla tuleb sul mootor peale panna ja siis jälle maha võtta.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pmst on võimalik käigukast+starter külge pookida ning silindrisurved ära mõõta 
ise võtaks kohapeal plokikaane maha ning siis ju kohe näha mis seisus asi on...
võid ka suruõhku silindrisse lasta - kui ikka kõvasti kohiseb läbi =kulunud mootor...

ise võtaks kohapeal plokikaane maha ning siis ju kohe näha mis seisus asi on...
võid ka suruõhku silindrisse lasta - kui ikka kõvasti kohiseb läbi =kulunud mootor...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 799
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
mul on üks mootor mille maha tõstsin ja mis lääb kuusakossise (kui veel läinud ei ole):P et kui tahad võin uurida! Et oli töötav sõitis garaazi, kolinat ei olnud välja arvatud keti pinguti oli katki. Kui tahad siis võta ühendust;) puudu kaan ning muud vidinad! Sees kolvid, vänt, õli pump karter all (ei ole alt võtnud) ranti ei olnud! mootoriks siis 1.3 ketiga.
hind: Tasuta või väike annetus ladaklubile:)
u2u või 56804085
[Muudetud: 14-11-2007 atzkarik]
hind: Tasuta või väike annetus ladaklubile:)
u2u või 56804085
[Muudetud: 14-11-2007 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!