ukse hingepoldid

ukse hingepoldid

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

ukse hingepoldid

Postitus Postitas kirikuisa »

Küsimus siis selline, kuidas neid uksi ja keret ühendavate hingede polte kõige paremini/lihtsamini lahti keerata?
Drelliga ei õnnestunud, samuti käe jõuga mitte.:sein
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Eks ikka löökkruvika ja haamriga. See siis kõige lihtsam variant. Võid ka mutri peale keevitada või muid nalju teha. :wow
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Roostesurm ligi, korraliku metallotsaga sobiv kruvikeeraja (kui on, siis löökkruvikeeraja) ja haamer. Roostesurma või grafiitõliga juba mõni aeg ennem kruvid kokku teha.
Kruvikeeraja metallpea pihta uhmerdad vasaraga, samal ajal kruve pinge all hoides. Kui see tulemusi ei anna, tuleb ka leeklamp appi võtta ja sellega kruve kuumutada...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Lõikad rellakaga kruvi peale sälgu sisse ja sealt äärest saad torniga lüüa. Kui muud võimalused ammendatud, siis nii olen siiani nad lahti saanud. Vaata mu kastika teemas peaks sellest olema juttu ja pildimaterjali.
Leeklambi tuli on nõrk ja liiga lai. Sellega küll auto kallale ei tasu minna.
C
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: motamees
Lõikad rellakaga kruvi peale sälgu sisse ja sealt äärest saad torniga lüüa. Kui muud võimalused ammendatud, siis nii olen siiani nad lahti saanud. Vaata mu kastika teemas peaks sellest olema juttu ja pildimaterjali.
Leeklambi tuli on nõrk ja liiga lai. Sellega küll auto kallale ei tasu minna.
kui ma oma autol uksi ära võtsin kasutasin ka sama tehnikat,see lihtsalt põrutab kruvid lahti.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Puurid kruvipea läbi, võtad ukse eest ära. Pärast keevitad mutri otsa ja keerad ülejäänud kruvi välja.
n
nawu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 13 Nov 2006 15:50
Asukoht: Rapla
Autod: 2101 71' 1700i
Kontakt:

Postitus Postitas nawu »

Mina tegin kah nii, et puurisin kruvi läbi, kui nägin ,et hakkas mingi pragu juba paistma andis veidi haamriga takka ja lahti ta oligi, pärast keerad näpparitega v kullinokkadega ülejäänd kruvi välja.
Ja uks oligi 5 min eest ära :D
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Minul käis õhumeisli otsa ristpea kruvikas (komplektis on kaasas spets ots). Sellega väristades tulid pea-aegu kõik poldid lahti. On kasutatud ka muidugi gaasi keevitusega kuumutamist ja mutri peale keevitust.
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Eesmärgiks on siis ukse tõstmine, mitte päris poltide lahti saamine.
Kõige lihtsam ust tõsta(liiga allavajunud) peakski olema see, et keeran alumisi polte natuke lahti.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Vasta