Weber 34 DCHD

Weber 34 DCHD

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Weber 34 DCHD

Postitus Postitas Einman1 »

Kysimus selline et sain s6bralt yhe Weber 34 DCHD karburaatori , sooviksin teada et kas sellega on lada 21051l midagi teha ( esmapilgul tundub et see ei sobi originaalse ozon i asemele )
t2nud neile , kellel viitsimist aidata:)

pildil pole konkreetne isend!
Pilt
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Küljepealt vaadates tundub ,et antud karburaator võiks kinnituselt sobida lada kollektoriga ,kui midagi alla panna. Päris täpselt pole näha ,kuidas on sellel karbutaatoril gaasihoovastik ,kuid paistab kulikujuline kinnitus ,mis o sarnane ka lada karburaatori gaasihoovaastikuga. Nii ,et ma arvan ,et heatahtmise juures on võimalik sul see karbutaator ka lada peale ehitada ,kui vaja.
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

Algselt postitas: Laurimetall
Küljepealt vaadates tundub ,et antud karburaator võiks kinnituselt sobida lada kollektoriga ,kui midagi alla panna. Päris täpselt pole näha ,kuidas on sellel karbutaatoril gaasihoovastik ,kuid paistab kulikujuline kinnitus ,mis o sarnane ka lada karburaatori gaasihoovaastikuga. Nii ,et ma arvan ,et heatahtmise juures on võimalik sul see karbutaator ka lada peale ehitada ,kui vaja.
aga kuidas ja kui palju see kytusekulu muudaks :puzzled
s
Sigmar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 14 Jaan 2005 11:03
Asukoht: Tartu
Autod: Ford Sierra “91
Kontakt:

Postitus Postitas Sigmar »

aga kuidas ja kui palju see kytusekulu muudaks :puzzled [/quote]
See oleneb ju paljudest asjadest...
Kunagi oli taoline teema täitsa olemas..
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Ma arvan ,et mingit erilist ökonoomiat sa sellest karburaatorist ei saa. Kui võrrelda seda täiesti korras lada originaal karburaatoriga. Sellest ,mis mõjutab kütusekulu on foorumis palju juttu olnud, kuid kindlasti ei sõltu see ainult karbutaatorist. Mina olen märganud ,et kõige suuremat kütusekulu ei põhjusta mitte eelkõige vanemad (näiteks karburaatorid) seadmed vaid eelkõige just katkised ,regurleerimata, õlitamata ja mustunud seadmed. Uuemat tüüpi seadmed annavad suhteliselt vähe säästlikust võrreldes korras ,kuid vanemate seadmetega.
Vasta