Kysimus selline et sain s6bralt yhe Weber 34 DCHD karburaatori , sooviksin teada et kas sellega on lada 21051l midagi teha ( esmapilgul tundub et see ei sobi originaalse ozon i asemele )
t2nud neile , kellel viitsimist aidata:)
Küljepealt vaadates tundub ,et antud karburaator võiks kinnituselt sobida lada kollektoriga ,kui midagi alla panna. Päris täpselt pole näha ,kuidas on sellel karbutaatoril gaasihoovastik ,kuid paistab kulikujuline kinnitus ,mis o sarnane ka lada karburaatori gaasihoovaastikuga. Nii ,et ma arvan ,et heatahtmise juures on võimalik sul see karbutaator ka lada peale ehitada ,kui vaja.
Algselt postitas: Laurimetall
Küljepealt vaadates tundub ,et antud karburaator võiks kinnituselt sobida lada kollektoriga ,kui midagi alla panna. Päris täpselt pole näha ,kuidas on sellel karbutaatoril gaasihoovastik ,kuid paistab kulikujuline kinnitus ,mis o sarnane ka lada karburaatori gaasihoovaastikuga. Nii ,et ma arvan ,et heatahtmise juures on võimalik sul see karbutaator ka lada peale ehitada ,kui vaja.
Ma arvan ,et mingit erilist ökonoomiat sa sellest karburaatorist ei saa. Kui võrrelda seda täiesti korras lada originaal karburaatoriga. Sellest ,mis mõjutab kütusekulu on foorumis palju juttu olnud, kuid kindlasti ei sõltu see ainult karbutaatorist. Mina olen märganud ,et kõige suuremat kütusekulu ei põhjusta mitte eelkõige vanemad (näiteks karburaatorid) seadmed vaid eelkõige just katkised ,regurleerimata, õlitamata ja mustunud seadmed. Uuemat tüüpi seadmed annavad suhteliselt vähe säästlikust võrreldes korras ,kuid vanemate seadmetega.