Kuidas trummel maha saada
Kuidas trummel maha saada
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Kuidas trummel maha saada
Nii palju kui mina aru sain siis on trummel kinni kahe 12-se poldiga:puzzled. Need keerasin lahti ja algul koputasin kummihaamroga vaikselt, et lahti tuleks. Ei tulnud. Siis andsin juba kõvemaid lööke seal natuke aega aga trummel ikka ei liikunud. Proovisin tõmmata ja väänata seal aga ikka ei liikunud mitte millimeetritki:kuri. Olen ma pime või mis värk on, et maha ei saa?:D. Äkki on veel mõne poldiga kusagilt kinni?
Trummelit tahan maha saada kuna kässar jäi peale ja ei taha enam mitte kuidagi maha tulla.
Ainult üks ratas on kinni. Teine liigub väga vabalt.
Päris pooleks ei tahaks ka peksta seda nii ,et sellega kuvaldaga peksmise idee kohe ära:D
Trummelit tahan maha saada kuna kässar jäi peale ja ei taha enam mitte kuidagi maha tulla.
Ainult üks ratas on kinni. Teine liigub väga vabalt.
Päris pooleks ei tahaks ka peksta seda nii ,et sellega kuvaldaga peksmise idee kohe ära:D
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Mul oli sama jama, tagapidur peal, ratas blokkis ja vaja trummel maha saada. Pidurid on isereguleeruvad, nii et klotse maha keerata ei saanud. Proovisin igatepidi, aga kätte ei saanud. Lõpuks võtsin suure kuvalda ja andsin häid obadusi nii vasakault, kui ka paremalt. Siis hakkas liikuma vaikselt ja korraga käis heledam laks ja trummel lendas eemale. Ja siis selgus, et üks klots ei olnud allpool oma pesas ja selle pärast trummel ka kinni oli.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Tõstad tagaotsa pukkidele,keerad rattad alt ja poldid ka välja.Siis paned auto käima,I käik sisse ja vajutad pidurit ja gaasi korraga.Seni kuni ühe trumli saad poolteljest lahti.Siis keerad sinna trumlile rattapoldid sisse ja kordad protseduuri.Siis kui trumlid lahti jääb vaid ärakoputamise vaev
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sooviku meetodit olen 100% kordadest edukalt kasutanud..
kui jälgida, et auto kindlalt pukkidel on kõik ok
viimane kord läks küll vaja 2 käiku ja spido jooksis ikka päris kõrgele enne kui plaks ära käis..
tavaliselt olen natukene pooltelge trummli sees ringi lasknud - siis kulub see muda ja muu augu ümbert maha ning tekib veidikene mänguruumi.
ps! kui trummel on ikka mega kinni võivad need plaksud olla ikka väga suured..
ei tasu ehmatada ära..
kui jälgida, et auto kindlalt pukkidel on kõik ok
viimane kord läks küll vaja 2 käiku ja spido jooksis ikka päris kõrgele enne kui plaks ära käis..
tavaliselt olen natukene pooltelge trummli sees ringi lasknud - siis kulub see muda ja muu augu ümbert maha ning tekib veidikene mänguruumi.
ps! kui trummel on ikka mega kinni võivad need plaksud olla ikka väga suured..
ei tasu ehmatada ära..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Ardi meetodist on abi kui pidurid korras ja trummel on poolassi küljes kinni. Kui pidur on peal, siis üldjuhul trumlit kätte ei saa (tervelt:( ) Tegele algul ikkagi sellega et pidur maha saada, siis saad ka trumli kätte.Trummelit tahan maha saada kuna kässar jäi peale ja ei taha enam mitte kuidagi maha tulla.
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
"IceStorm"-i varjant toimib ainult siis kui trummel on ikka väga nõrgalt pooltelje küljes kinni. Tavaliselt kas murduvad poldid sinna auku ära või tuleb alumiinium trummli seest keere maha. Üldiselt soovitaks kasutada "rooste surma" mida lasta 2-3 korda pooltelje ja trummli vahele peale seda ~200g haamriga taguda ringiratast ülemise serva pihta(ikka mõõduka jõuga). Olen kasutanud ka gaasi keevitust, sellega ajasin trummli kuumaks ja see oksüdeerunud mõga pudises sealt vahelt välja väikese toksimise peale. Ei soovita kasutada seda viimast varjanti kuna see võib rikkuda piduri trummli.
pidur = kiiruse surm
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Nüüd asi korras:)
Tegelikult oli asi selles ,et kuna ma nii väga tahtsin seda pidurit sealt maha saada siis keerasin pea kõiki polte järjest läbi seal trummli juures:D:lol
Täna võtsin ratta uuesti alt ära, kopsisin natuke kummihaamriga(trummli tegelikud kinnituspoldid olid lahti keeratud) ja lasin ratta singi käima.
Algul ei mõjund mitte kuidagi, aga sisi tuli meelde mis polte ma seal trumli tagumisel poolel näppinud olin ja sisi sai asi selgeks. Need olid Piduri klotsite kinnituspoldid. Olin selle liiga tugevasti kinni keeranud ja sellepärast oligi pidur peal. Keerasin siis seda lahti natuke ja hakkaski trummel vabalt liikuma:). Suures tööhoos panin veel jahutus ventilaatori, mida enne polnud ja uus vesi ja tosol sisse ja väike tänavatiir ja kõik elasid õnnelikult edasi:D
Tegelikult oli asi selles ,et kuna ma nii väga tahtsin seda pidurit sealt maha saada siis keerasin pea kõiki polte järjest läbi seal trummli juures:D:lol
Täna võtsin ratta uuesti alt ära, kopsisin natuke kummihaamriga(trummli tegelikud kinnituspoldid olid lahti keeratud) ja lasin ratta singi käima.
Algul ei mõjund mitte kuidagi, aga sisi tuli meelde mis polte ma seal trumli tagumisel poolel näppinud olin ja sisi sai asi selgeks. Need olid Piduri klotsite kinnituspoldid. Olin selle liiga tugevasti kinni keeranud ja sellepärast oligi pidur peal. Keerasin siis seda lahti natuke ja hakkaski trummel vabalt liikuma:). Suures tööhoos panin veel jahutus ventilaatori, mida enne polnud ja uus vesi ja tosol sisse ja väike tänavatiir ja kõik elasid õnnelikult edasi:D
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
Enamusel esiveolistel tuleb tagatrumili maha võtmiseks rattalaagreid koos hoidev mutter lahti lasta ja siis see trummel koos välimise laagriga maha tuleb.
Tagaveolise tüüpi eraldi rummu ja eraldi trumliga süsteemi olen näinud ainult 80-nenda aasta opel kadetil. Ma ei tea, võibolla on 08 või 2141 peal ka nii.
Aga kardetavasti mingi leotusvahend, kuumus ja koputamine vaheldumisi võib aidata. Lääne esiveolistel on osadel teatud nipid klotside tagasi saamiseks ka. Volkaril tuleb rattapoldi august näiteks kruvikaga automaatregulaatori kiil üles lükata. Selles mõttes raamat abiks. Mõnikord romula ka abiks, sest seal on võimalik nii mõndagi sõlme lahtivõetult näha. Sealsed lahtivõtmise meetodid on muidugi "pisut" jõhkrad aegajalt.
Tagaveolise tüüpi eraldi rummu ja eraldi trumliga süsteemi olen näinud ainult 80-nenda aasta opel kadetil. Ma ei tea, võibolla on 08 või 2141 peal ka nii.
Aga kardetavasti mingi leotusvahend, kuumus ja koputamine vaheldumisi võib aidata. Lääne esiveolistel on osadel teatud nipid klotside tagasi saamiseks ka. Volkaril tuleb rattapoldi august näiteks kruvikaga automaatregulaatori kiil üles lükata. Selles mõttes raamat abiks. Mõnikord romula ka abiks, sest seal on võimalik nii mõndagi sõlme lahtivõetult näha. Sealsed lahtivõtmise meetodid on muidugi "pisut" jõhkrad aegajalt.