Kuidas trummel maha saada

Kuidas trummel maha saada

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Kuidas trummel maha saada

Postitus Postitas Allar21 »

Nii palju kui mina aru sain siis on trummel kinni kahe 12-se poldiga:puzzled. Need keerasin lahti ja algul koputasin kummihaamroga vaikselt, et lahti tuleks. Ei tulnud. Siis andsin juba kõvemaid lööke seal natuke aega aga trummel ikka ei liikunud. Proovisin tõmmata ja väänata seal aga ikka ei liikunud mitte millimeetritki:kuri. Olen ma pime või mis värk on, et maha ei saa?:D. Äkki on veel mõne poldiga kusagilt kinni?
Trummelit tahan maha saada kuna kässar jäi peale ja ei taha enam mitte kuidagi maha tulla.

Ainult üks ratas on kinni. Teine liigub väga vabalt.

Päris pooleks ei tahaks ka peksta seda nii ,et sellega kuvaldaga peksmise idee kohe ära:D
n
n2utsu
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas n2utsu »

Proovi käsipidur maha saada, siis peaks trummel kohe lahti tulema.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Ei tule ta midagi vabalt maha, kui ikka pole ennem maha võetud või on sellest väga kaua möödas, siis on sellega kõva pusimine ja ega jah nagu liiga kõvasti jälle virutad läheb puruks.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Aga kuidas klotisd maha saab? Trossi keerasin tagant lahti juba nii et peaks nagu lahti olema, aga pole. Vb tahab vedru vahetamist saada, et ei saagi seda trummilt siis ennam maha kui klotsin trummli küljest lahti?
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Mul oli sama jama, tagapidur peal, ratas blokkis ja vaja trummel maha saada. Pidurid on isereguleeruvad, nii et klotse maha keerata ei saanud. Proovisin igatepidi, aga kätte ei saanud. Lõpuks võtsin suure kuvalda ja andsin häid obadusi nii vasakault, kui ka paremalt. Siis hakkas liikuma vaikselt ja korraga käis heledam laks ja trummel lendas eemale. Ja siis selgus, et üks klots ei olnud allpool oma pesas ja selle pärast trummel ka kinni oli.
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Ise olen suht edukalt saanud nii, et ühele poole järjepidevalt keerata ja samal ajal ka veidi tõmmata. Keerasin seda umb. 10 minutit ning maha ta lõpuks tuli.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Kas trumlil ei olnud mitte 4 poldiauku? 2 augus neist olid poldid, mille lahti keerasid. Ülejäänud kahte keera sisse need välja keeratud poldid ja kuna nende aukude taga keermeid pole, siis peaks ka trummel polte sisse keerates liikuma hakkama.
Iga ilmaga aktsioonis!
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Tõstad tagaotsa pukkidele,keerad rattad alt ja poldid ka välja.Siis paned auto käima,I käik sisse ja vajutad pidurit ja gaasi korraga.Seni kuni ühe trumli saad poolteljest lahti.Siis keerad sinna trumlile rattapoldid sisse ja kordad protseduuri.Siis kui trumlid lahti jääb vaid ärakoputamise vaev
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sooviku meetodit olen 100% kordadest edukalt kasutanud..
kui jälgida, et auto kindlalt pukkidel on kõik ok
viimane kord läks küll vaja 2 käiku ja spido jooksis ikka päris kõrgele enne kui plaks ära käis..
tavaliselt olen natukene pooltelge trummli sees ringi lasknud - siis kulub see muda ja muu augu ümbert maha ning tekib veidikene mänguruumi.

ps! kui trummel on ikka mega kinni võivad need plaksud olla ikka väga suured..
ei tasu ehmatada ära..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Trummel iseenesest liigub ju, et pidur on peal küll aga liigub.

Seda ratast lasin juba liikuma küll nii ,et tagumine ots õhus.
Lõpuks lasin isegi 3. käiguga spidomeetri järgi 100km/h välja:oaga ikka kinni.
Täna proovin samat moodi uuesti ja vaatan kas funkab:).
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Trummelit tahan maha saada kuna kässar jäi peale ja ei taha enam mitte kuidagi maha tulla.
Ardi meetodist on abi kui pidurid korras ja trummel on poolassi küljes kinni. Kui pidur on peal, siis üldjuhul trumlit kätte ei saa (tervelt:( ) Tegele algul ikkagi sellega et pidur maha saada, siis saad ka trumli kätte.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Ei saa aru mis probleem on. Kas trummel on pooltelje küljes kinni või on piduriklotsidel kinni?
pidur = kiiruse surm
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

"IceStorm"-i varjant toimib ainult siis kui trummel on ikka väga nõrgalt pooltelje küljes kinni. Tavaliselt kas murduvad poldid sinna auku ära või tuleb alumiinium trummli seest keere maha. Üldiselt soovitaks kasutada "rooste surma" mida lasta 2-3 korda pooltelje ja trummli vahele peale seda ~200g haamriga taguda ringiratast ülemise serva pihta(ikka mõõduka jõuga). Olen kasutanud ka gaasi keevitust, sellega ajasin trummli kuumaks ja see oksüdeerunud mõga pudises sealt vahelt välja väikese toksimise peale. Ei soovita kasutada seda viimast varjanti kuna see võib rikkuda piduri trummli.
pidur = kiiruse surm
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Nüüd asi korras:)
Tegelikult oli asi selles ,et kuna ma nii väga tahtsin seda pidurit sealt maha saada siis keerasin pea kõiki polte järjest läbi seal trummli juures:D:lol
Täna võtsin ratta uuesti alt ära, kopsisin natuke kummihaamriga(trummli tegelikud kinnituspoldid olid lahti keeratud) ja lasin ratta singi käima.
Algul ei mõjund mitte kuidagi, aga sisi tuli meelde mis polte ma seal trumli tagumisel poolel näppinud olin ja sisi sai asi selgeks. Need olid Piduri klotsite kinnituspoldid. Olin selle liiga tugevasti kinni keeranud ja sellepärast oligi pidur peal. Keerasin siis seda lahti natuke ja hakkaski trummel vabalt liikuma:). Suures tööhoos panin veel jahutus ventilaatori, mida enne polnud ja uus vesi ja tosol sisse ja väike tänavatiir ja kõik elasid õnnelikult edasi:D
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Need on siiski reguleerpoldid, mitte kinnituspoldid. Ja ära keerata neid niisama lihtsalt ei saa.
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

kas esiveolisele ka mingit hääd nippi leidub, ei saa ju tagumisi rattaid ringi
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

esiveolisele roostesurm, kui see ei aita siis suur kuumus, aga mitte nii palju et al sulama hakkaks.
m
Mahno
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Mahno »

Enamusel esiveolistel tuleb tagatrumili maha võtmiseks rattalaagreid koos hoidev mutter lahti lasta ja siis see trummel koos välimise laagriga maha tuleb.

Tagaveolise tüüpi eraldi rummu ja eraldi trumliga süsteemi olen näinud ainult 80-nenda aasta opel kadetil. Ma ei tea, võibolla on 08 või 2141 peal ka nii.

Aga kardetavasti mingi leotusvahend, kuumus ja koputamine vaheldumisi võib aidata. Lääne esiveolistel on osadel teatud nipid klotside tagasi saamiseks ka. Volkaril tuleb rattapoldi august näiteks kruvikaga automaatregulaatori kiil üles lükata. Selles mõttes raamat abiks. Mõnikord romula ka abiks, sest seal on võimalik nii mõndagi sõlme lahtivõetult näha. Sealsed lahtivõtmise meetodid on muidugi "pisut" jõhkrad aegajalt.
d
diesel007
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas diesel007 »

trummliga pole küll mingit jama olnud (ise sõidan juba 5 aastat 21406 (4x trummlid)) aga kui sai tuttava crx-iga sõita, sis oli küll jama, et sulaga sõidetud ja pärast kinni külmunud klotsid ketaste külge:sein
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

mul omal 05'l tõmbas ühel rattal klotsid tagurpidi vm. muud moodi ei saanud kui ainult Sooviku meetodi järgi, ja tuli :)
Vasta