Hooratta hammasvöö keevitus?
Hooratta hammasvöö keevitus?
-
kkopec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
- Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
- Autod: japs
Hooratta hammasvöö keevitus?
Probleem järgmine-ostsin hiljuti omale nokitsemiseks 123-se Mersu,hea,kõva auto,kuid käest lastud.Tollel isendil on hammasvöö hoorattalt maha karanud.Sai küll kuumistuga tagasi panna,kuid kergelt koputades tuli uuesti maha.Nüüd plaaningi punktkeevitusega kinni panna,diagonaalis lastes ei tohiks ta ära ka"vedada",kuid kas hammasvöö materjal talub jällegi keevitust?Omaette küsimus on muidugi ka,kas ta hiljem balanssi jääb?Ehk on kellelgi kogemusi?(hooratas ise on terasest)
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Krt. seda Pingvini pakutud varianti olen metsamasinal näinud.
Kockums aastast 80.keskelt... Mootoriks neljane Fordi punane turbota disla.
Aga sel isendil oli hammasvöö u.kaks centi lai ja nii olidki sellest läbi keeratud 6- või 8-mm koonuspeaga sisekuuskantpoldid.
Kahte hammast hõlmas vaid poldipea suurune auk (ca 10mm). Mul küll probleeme ei tekkinud - tehase töö ka muidugi.
Kockums aastast 80.keskelt... Mootoriks neljane Fordi punane turbota disla.
Aga sel isendil oli hammasvöö u.kaks centi lai ja nii olidki sellest läbi keeratud 6- või 8-mm koonuspeaga sisekuuskantpoldid.
Kahte hammast hõlmas vaid poldipea suurune auk (ca 10mm). Mul küll probleeme ei tekkinud - tehase töö ka muidugi.