Hooratta hammasvöö keevitus?

Hooratta hammasvöö keevitus?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Hooratta hammasvöö keevitus?

Postitus Postitas kopec »

Probleem järgmine-ostsin hiljuti omale nokitsemiseks 123-se Mersu,hea,kõva auto,kuid käest lastud.Tollel isendil on hammasvöö hoorattalt maha karanud.Sai küll kuumistuga tagasi panna,kuid kergelt koputades tuli uuesti maha.Nüüd plaaningi punktkeevitusega kinni panna,diagonaalis lastes ei tohiks ta ära ka"vedada",kuid kas hammasvöö materjal talub jällegi keevitust?Omaette küsimus on muidugi ka,kas ta hiljem balanssi jääb?Ehk on kellelgi kogemusi?(hooratas ise on terasest)
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Ma kardan,et mõtekam on puurida augud hammasvöö ja hooratta vahele ja lüüa sinna tiftid.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Enne uue hammasvöö panekut kärni ringiratast ja tihedalt vöö alune ära (hooratta pealt).
C
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ma kardan et kui juba enne lahti oli ja starterit anti siis pole sellest kärnimisest ka abi vast.seal ju mõni sajandik istu,selle freesib ju kohe ära:( Aga keevitamis varjanti olen ennegi kuulnud,kuid kas ikka on hooratas terasest.Need peaks tempermalm olema
56506878
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

seda istu pole enam ollagi,kuigi päris lobedalt ta ka peale ei lähe.tihvtida oli mul alguses plaaniski,kuid kardan et ei suuda puurida nii täpselt.puur kipub ikka pehmema metalli poole kiskuma.toda kärnimise võtet ma veel ei teadnudki,tänud.
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
p
pingvin
Suletud kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pingvin »

Seoes teemaga , tekkis küsimus kas oleks võimalik tiftida ülevalt alla-hammaste vahelt?ja vint sisse keerata. Usun et neid üksikuid hambaid ta eriti nõrgemaks ei tee. Mida arvavad teadjad mehed?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Krt. seda Pingvini pakutud varianti olen metsamasinal näinud.
Kockums aastast 80.keskelt... Mootoriks neljane Fordi punane turbota disla.
Aga sel isendil oli hammasvöö u.kaks centi lai ja nii olidki sellest läbi keeratud 6- või 8-mm koonuspeaga sisekuuskantpoldid.
Kahte hammast hõlmas vaid poldipea suurune auk (ca 10mm). Mul küll probleeme ei tekkinud - tehase töö ka muidugi.
Vasta