K:Sportsummuti
K:Sportsummuti
K:Sportsummuti
Kas keegi oskab öelda, kuda teha lada tagumisest pütis ümber spordiks, ei mõtle antudhetkel mingite aukude sisse lõikamist! vaid kuda teha korralik, nõuetele vastav ja hea häälega summ?
1300:yllatunud kui originaal maksab poes 180.- siis ma üldse ei imesta, et seitsmekordse hinnavahega keegi neid osta ei taha...
tegelt see on päris huvitav teema. kui keegi peaks netist mingid joonised leidma, oleks päris põnev ise proovida.
pisut ot: kas tagumine pütt on AINULT müra summutamiseks, ülevaatusel mingit jama ei tule co-taseme pärast isetehtud "sport"summutiga:puzzled
tegelt see on päris huvitav teema. kui keegi peaks netist mingid joonised leidma, oleks päris põnev ise proovida.
pisut ot: kas tagumine pütt on AINULT müra summutamiseks, ülevaatusel mingit jama ei tule co-taseme pärast isetehtud "sport"summutiga:puzzled
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Oi kui lihtne on poe hindadega võrrelda.Aga sa GTA võta ja tee ise mõni valmis.Ja siis võta see keevtuse ,elektri ja muud kulud kokku selle aja peale mis läheb püti valmistamiseks.Selle asja juurde ka kaubanduslik välimus.Algselt postitas: GTA
1300:yllatunud kui originaal maksab poes 180.- siis ma üldse ei imesta, et seitsmekordse hinnavahega keegi neid osta ei taha...
tegelt see on päris huvitav teema. kui keegi peaks netist mingid joonised leidma, oleks päris põnev ise proovida.
pisut ot: kas tagumine pütt on AINULT müra summutamiseks, ülevaatusel mingit jama ei tule co-taseme pärast isetehtud "sport"summutiga:puzzled
Kõige lihtsam on ,võtke lada tag püti suurune reso pott kus auklik toru läbi läheb ja pange tagumise püti asemele.Saategi madalad hääled ja otseläbiva püti.
56506878
-
bBoxer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 125
- Liitunud: 31 Aug 2003 20:23
- Asukoht: Harju mk, Harku v, MUraste küla, Muraka 55
- Autod: Vaz 2103 - 1974
- Kontakt:
mina sain tuhalt 1500 krooni eest ilma kollektorita 52 millisest torust sumpa, millel resokat vahel pole ja mille viimaseks pütiks on sportpütt, püti otsast tulevad välja kaks 70 millist kroomtoru. Hääl on mõnus ja ka minek on parem, mootor hingab vabamalt. Torud sai kohapeal õigesse kujusse painutatud ja auto alla pandud. Seega sportsumpa Dr Tuha Special alates väljalaske kollektorist (ilma kollektorita) läks koos allapanekuga maksma 1500 krooni. Ja töö on seda raha väärt. Nii et soovitan.
nisis hakasin ise ka midagi kampunnima siis:rolleyes nagu prrovimise mõttes vms. rääkige mulle, kuidas muuta sound mahedamaks, madalamaks kõrgematel pööretel, mitte plärinaks. teen siis ringi tavalise roostevaba kestaga lada tagumise püti, torud jäävad samaks (ca. 40mm) ja resonaator vahele
üleüldse. lugesin hoolega postitusi aga ei saanud ikkagi aru, kuidas selle va ülevaatusega asjad siis jäävad. kas heitgaaside protsente ei mõjuta selline isetegevus w? ja millised need lubatud müranormid on? tänaval 103 db-ne tase vaevalt lubatud normiks on
üleüldse. lugesin hoolega postitusi aga ei saanud ikkagi aru, kuidas selle va ülevaatusega asjad siis jäävad. kas heitgaaside protsente ei mõjuta selline isetegevus w? ja millised need lubatud müranormid on? tänaval 103 db-ne tase vaevalt lubatud normiks on
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: sr_oka
Kas on ka mingid nõksud, millega peaks arvestama, et saada vaiksemat või valjemat häält?
mul tekkis ka selline küsimus(nagu ma ka eespool kurtsin)
"projekteerimine" on algusjärgus ja mind huvitab samuti see soundi küsimus. samas on hirmus tahtmine ühe hoobiga kaks kärbest - väljanägemist ja mootori kõla parandada ja sellepärast näeb minu skeem ette kahe kestast väljuva (kroomitud;)) toruga süsteemi
et siis, kumb on parem:P:
millised võivad olla tagajärjed soundi ja võimaliku võimsuselisa osas nendel skeemidel. alumine on odavam teostada, siis ei pea ostma teist perforeeritud toru.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Tee ühe toruga - sama toruruumala kohta on gaaside liikumist takistavat toruseina pindala vähem + kaovad ära need kurvid.
Välimus on muidugi maitse asi aga mulle meeldib üks jäme toru rohkem kui 2 väikest.
Vaata ka:
http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_kipuff_z_en.html
http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_kezdo_en.html
Välimus on muidugi maitse asi aga mulle meeldib üks jäme toru rohkem kui 2 väikest.
Vaata ka:
http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_kipuff_z_en.html
http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_kezdo_en.html
Mu sõber ehitas Ford Scorpiole ise tagapüti. Ma ei tea kust ta info sai selle tegemiseks, aga arvatavasti kuskil foorumist. Toimis ta siis nii, et suure püti painutas plekist ja sinna sisse siis perforeeritud toru. Perfo toru ja suure püti seinade vahele pani kivivilla. Selle viimase eesmärgist ma küll aru ei saa ja kas nii üldse on vajalik teha. Ma aru ei saa, et Scorpa hääl sellest pütist oleks muutunud eriti. Hästi natukene läks nagu madalamaks. Äkki vill on selles süüdi? Tahaks oma Ladale ka sama tehnikaga ehitada, aga huvitaks samuti, et mis täpsemalt häält mõjutavad.
Tekkis siuke küsimus, et mis on Lada esimese summutipüti sees? 011'l neid ju kaks, esimest vist siis resoks nimetatakse.
Tekkis siuke küsimus, et mis on Lada esimese summutipüti sees? 011'l neid ju kaks, esimest vist siis resoks nimetatakse.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kivivill teeb hääle vaiksemaks ja mahedamaks. Muidu tühi pütt kõliseb kangesti.
Resonaatoril sees ainult perforeeritud toru. Ilma resonaatorita hakkab teatud põõretel tagant plärisema (tekib resonants). Sumbuti üksi ei jõua kõiki Hz leevendada. Siis ongi ehitatud mitme püti peale. Igal pütil oma Hz leevendada. Ühesuguste püttide järjest ritta panek pole eriti mõttekas. Need kõik ju ühede Hz jaoks. Siis ongi erinevad.
Lada 06 kaks resonaatorit järjest ja siis alles sumbuti. Resonaatorid erinevat tüüpi.
Resonaatoril sees ainult perforeeritud toru. Ilma resonaatorita hakkab teatud põõretel tagant plärisema (tekib resonants). Sumbuti üksi ei jõua kõiki Hz leevendada. Siis ongi ehitatud mitme püti peale. Igal pütil oma Hz leevendada. Ühesuguste püttide järjest ritta panek pole eriti mõttekas. Need kõik ju ühede Hz jaoks. Siis ongi erinevad.
Lada 06 kaks resonaatorit järjest ja siis alles sumbuti. Resonaatorid erinevat tüüpi.
C