2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
c
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas CPX »

Sai ka siis täna auto elusast peast ära nähtud ja muljed päris positiivsed.:)
r
raunts92
Foorumi kasutaja
Postitusi: 75
Liitunud: 13 Dets 2009 13:23
Asukoht: palivere
Autod: VAZ 2107 91', Audi 80 2.0 doch

Postitus Postitas raunts92 »

enam vigasid pole tekkinud?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Pole juurde leidnud. Nüüd pole kolmel kuul vigadeks aega.
Selle auto kaasabil peab üks maja valmis saama. Täna poes ei tahtnud transad mitte uskuda, et kogu makstud kaup ühekorraga auto peale pannakse. Pidid ikkagi fakti tõdema.Pilt
C
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

no täitsa lõpp ja pidas vasta:spin
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: kristjan92
no täitsa lõpp ja pidas vasta:spin
Nagu näha kohal ta on. Vähe sellest, ta peab nüüd niiviisi iga päev kohale jõudma. Selleks ju veokad ongi.Pilt
C
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kas need on seal betoonplokid? Kastis ma mõtlen. Ja palju koorem kaaluda võis?
Tore vaadata, et auto täidab oma eesmärki :)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: reiner
Kas need on seal betoonplokid? Kastis ma mõtlen. Ja palju koorem kaaluda võis?
Selline hunnik (proportsionaalselt) betoonplokke tapaks iga veoka.
Tegemist Aeroc seinaelemendiga. Poe transade ütluse järgi pidi see hunnik kaaluma umbes 700kg. Pluss kaks kotti tsementi, üks kott savipulbrit ja redel. Kokku teeb naaaaaaaaaaaatukene üle 800kg (lubatud koorma kaal).
Lisa stabilisaatori varras teeb oma tööd perfektselt. Pole ma seda autot liiklusringil eriti kalduma saanud. Täna oleks pidanud ikka auto ringil kiiva kiskuma. Kolmandik koorma kaalust oli väga kõrgel. Proovil kartsin pigem, et restid jooksevad maha, kui auto kalduma saab.
Kastipõhi kaetud Fibo plokkidega, keskel penoplast ja üleval (mõõdu pärast) metallist restid.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

:wow Ise ka :yllatunud.
Sellise koormaga oleks murul tagurdamiseks juba vaja aeglast reduktorit.Pilt
C
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

Mis sul sinna dokumentidesse kirja läks kandevõimeks? sest kui pilti vaadata siis terve mõistus tõrgub aru saamast seda et SEE auto kannatab 2-te sellist kotti (iseasi kui need on kergkruusa täis kuigi ega seegi väga lahja ei ole)
2
2emty
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Apr 2007 16:49
Asukoht: Võntküla Taebla v. Läänr mk.
Autod: vaz-21063

Postitus Postitas 2emty »

heh mis seal imestada kui auto 800+ kg ära veab
Ford escort express veab kaa 900+ kilo ära kuigi passis kirjas 460kg :o

muidu täitsa ilus töö
ainus asi mis ei meeldi on küljejoon ja kasti sinine raam (aga see aint minu arvamus :P )
t
Tormi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 29 Okt 2006 14:23
Asukoht: lõuna-osariik räpina
Autod: 2101 74

Postitus Postitas Tormi »

tunduvad naq oleks teravilja kotid:D
aga kanda masin jõuab ikka:yllatunud
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Vörreldes kodo olemasolevaid kastikaid:
UAZ kastikaga maal tööd tehes on selle hea omadus see, et tal nelivedu ja saab robustselt ümber vundamendi söita (pinnas sääl mitte nii sile igalt küljelt), eriti veel siis, kui muru vihmast libe. Ilma esisillata jäi kohe kaapima tühja kastiga (koorem maha laetud). Samas sai ka väikse kastikaga piisavalt lähedale tagurdatud, kuid aint lähenedes ühelt kindlalt siledama pinnaga vundamendküljelt, muru oli kuiv.
2104 kastikal passis kandevöime 800 kg, sama ka UAZ-il. Aga proovi sa kive UAZ kastika kasti tösta, see 3 korda körgemal + vötab 2 korda rohkem kütet, kuid on 2 korda löbusam söita (mulle, retromehele).
Mölemi miinus on aga kindlalt see, et nad pole kolmeistmelised. Kui kolm meest tööle läeb, peab üks lisasöiduki vötma (Uaz-i puhul mahuks sülle ka istuma, kuid see luba kehtib ju seaduses vaid teatudvanuseni lastele).
Seni on 2104 kastikas end igati ära tasunud kastiautona, kuid UAZ-st loobuda pole mötteski.
Motamees ehk leiab ka möne pildi UAZ-st töös.

[Muudetud: 19-5-2007 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

aga millega need kotid pildil täidetud on?
kui oleks näiteks liiv siis ma ei usu küll et 2 kotti oleks 800 kilo.
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Igati asjaliku kandevõimega auto.;) Mina vean oma autoga ka kõike, katusel ntx olen vedanud üle 500kg aiaposte, salongis ja pagassis (sedaan) üle 600kg liiva, ämbrites loomulikult, rohkem lihtsalt ei mahtunud. Sellega võrreldes ei tundugi kastikaga 800kg veel väga suur number.:D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: moosmoosik
aga millega need kotid pildil täidetud on?
Kergkruus.
C
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

selvä siis on asi selge:D
r
raunts92
Foorumi kasutaja
Postitusi: 75
Liitunud: 13 Dets 2009 13:23
Asukoht: palivere
Autod: VAZ 2107 91', Audi 80 2.0 doch

Postitus Postitas raunts92 »

sul koormaga ratas porilauda ei lähe? vaatasin et päris vajunud on
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: raunts92
sul koormaga ratas porilauda ei lähe? vaatasin et päris vajunud on
Ei lähe. Läbilöögi puks läheb ennem vastu raami.
Küll aga juhtus täna väike äpardus ehitusplatsil tagurdamisel. Natuke kõrgem kivi jäi just ratta taha ja tõmbas porikummi küljest ära. Sellise olukorraga oli mul ette arvestatud. Porikumm küljes ainult kahe väikse kruviga. Tugevamalt pole mõtet panna. Kusagilt peab ju sellises situatsioonis järgi andma. Olgu see siis maha jäänud porilapakas. Selle saab ju tagasi külge kruvida.
Päästaks porikummide lühemaks lõikamine, aga seda ka ei tahaks teha. Siis on temast vahem abi ja lapaka järgi on ka koorma kaalu hea arvestada. Tonnise koormaga käib lapakas aeg-ajalt vastu asfalti (kabiinist hästi kuulda). 800kg koormaga käib ainult sügavamates teelohkudes lapakas vastu maad.
Kui lapaka külgekruvimisest isu täis saab (siiani oli see esimene kord), eks siis võtab midagi ette.Pilt
C
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: wax
...siis võiksid raami alla keevitada U-kujulise(d) aasa(d), läbi mille kardaan jookseb...
Pigem ikkagi siis juba O kujuline ja vähemalt 4-ja, kui mitte rohkemgi, millimeetri paksusest materjalist ning põhja külge, ümber kardaani kinnitada...sellise variandi puhul kui kardaani liitekoht peaks purunema või muhvi poldid, siis jääb kardaan keerutama just sinna O rõngasse...U kujulise aasa puhul keerutab ennast U seest välja (üks külg ju avatud)
Eiei. U on mõlemat otsapidi raami külge keevitatud, ja midagi pole avatud.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: wax

..., siis võiksid raami alla keevitada U-kujulise(d) aasa(d), läbi mille kardaan jookseb...
Algselt postitas: PuZuP

...U kujulise aasa puhul keerutab ennast U seest välja (üks külg ju avatud) ja tuleb lõppkokkuvõttes ikkagi...
Algselt postitas: overspeed
... U ka sellepärast, et lahtised otsad keevitadakse/kinnitatakse pöhja/kere/raami külge (ovaalil pole mötet, staadioni kujuga röngas on kinnituskohalt raiskamine, kuid tugevam, pealegi U ongi staadioni kujuga röngas millelt üks ots maha löigatud, et need kere külge kinnitada). Ja kui U kuju on otstega kere küljes, siis kust otsast see kardaan ennast siis välja saab keerutada? Mis pidi SA, PuZuP, seda U-d kardaani ümber oleks installeerinud (retooriline küsimus)?
Algselt postitas: wax
Eiei. U on mõlemat otsapidi raami külge keevitatud, ja midagi pole avatud.

Tänan, Hr wax, aga mulle ei ole siiski ?suuvoodrit? veel vaja.
Arrogance diminishes wisdom.
Vasta