
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Selline hunnik (proportsionaalselt) betoonplokke tapaks iga veoka.Algselt postitas: reiner
Kas need on seal betoonplokid? Kastis ma mõtlen. Ja palju koorem kaaluda võis?
Tegemist Aeroc seinaelemendiga. Poe transade ütluse järgi pidi see hunnik kaaluma umbes 700kg. Pluss kaks kotti tsementi, üks kott savipulbrit ja redel. Kokku teeb naaaaaaaaaaaatukene üle 800kg (lubatud koorma kaal).
Lisa stabilisaatori varras teeb oma tööd perfektselt. Pole ma seda autot liiklusringil eriti kalduma saanud. Täna oleks pidanud ikka auto ringil kiiva kiskuma. Kolmandik koorma kaalust oli väga kõrgel. Proovil kartsin pigem, et restid jooksevad maha, kui auto kalduma saab.
Kastipõhi kaetud Fibo plokkidega, keskel penoplast ja üleval (mõõdu pärast) metallist restid.

C
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Vörreldes kodo olemasolevaid kastikaid:
UAZ kastikaga maal tööd tehes on selle hea omadus see, et tal nelivedu ja saab robustselt ümber vundamendi söita (pinnas sääl mitte nii sile igalt küljelt), eriti veel siis, kui muru vihmast libe. Ilma esisillata jäi kohe kaapima tühja kastiga (koorem maha laetud). Samas sai ka väikse kastikaga piisavalt lähedale tagurdatud, kuid aint lähenedes ühelt kindlalt siledama pinnaga vundamendküljelt, muru oli kuiv.
2104 kastikal passis kandevöime 800 kg, sama ka UAZ-il. Aga proovi sa kive UAZ kastika kasti tösta, see 3 korda körgemal + vötab 2 korda rohkem kütet, kuid on 2 korda löbusam söita (mulle, retromehele).
Mölemi miinus on aga kindlalt see, et nad pole kolmeistmelised. Kui kolm meest tööle läeb, peab üks lisasöiduki vötma (Uaz-i puhul mahuks sülle ka istuma, kuid see luba kehtib ju seaduses vaid teatudvanuseni lastele).
Seni on 2104 kastikas end igati ära tasunud kastiautona, kuid UAZ-st loobuda pole mötteski.
Motamees ehk leiab ka möne pildi UAZ-st töös.
[Muudetud: 19-5-2007 overspeed]
UAZ kastikaga maal tööd tehes on selle hea omadus see, et tal nelivedu ja saab robustselt ümber vundamendi söita (pinnas sääl mitte nii sile igalt küljelt), eriti veel siis, kui muru vihmast libe. Ilma esisillata jäi kohe kaapima tühja kastiga (koorem maha laetud). Samas sai ka väikse kastikaga piisavalt lähedale tagurdatud, kuid aint lähenedes ühelt kindlalt siledama pinnaga vundamendküljelt, muru oli kuiv.
2104 kastikal passis kandevöime 800 kg, sama ka UAZ-il. Aga proovi sa kive UAZ kastika kasti tösta, see 3 korda körgemal + vötab 2 korda rohkem kütet, kuid on 2 korda löbusam söita (mulle, retromehele).
Mölemi miinus on aga kindlalt see, et nad pole kolmeistmelised. Kui kolm meest tööle läeb, peab üks lisasöiduki vötma (Uaz-i puhul mahuks sülle ka istuma, kuid see luba kehtib ju seaduses vaid teatudvanuseni lastele).
Seni on 2104 kastikas end igati ära tasunud kastiautona, kuid UAZ-st loobuda pole mötteski.
Motamees ehk leiab ka möne pildi UAZ-st töös.
[Muudetud: 19-5-2007 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ei lähe. Läbilöögi puks läheb ennem vastu raami.Algselt postitas: raunts92
sul koormaga ratas porilauda ei lähe? vaatasin et päris vajunud on
Küll aga juhtus täna väike äpardus ehitusplatsil tagurdamisel. Natuke kõrgem kivi jäi just ratta taha ja tõmbas porikummi küljest ära. Sellise olukorraga oli mul ette arvestatud. Porikumm küljes ainult kahe väikse kruviga. Tugevamalt pole mõtet panna. Kusagilt peab ju sellises situatsioonis järgi andma. Olgu see siis maha jäänud porilapakas. Selle saab ju tagasi külge kruvida.
Päästaks porikummide lühemaks lõikamine, aga seda ka ei tahaks teha. Siis on temast vahem abi ja lapaka järgi on ka koorma kaalu hea arvestada. Tonnise koormaga käib lapakas aeg-ajalt vastu asfalti (kabiinist hästi kuulda). 800kg koormaga käib ainult sügavamates teelohkudes lapakas vastu maad.
Kui lapaka külgekruvimisest isu täis saab (siiani oli see esimene kord), eks siis võtab midagi ette.

C
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
Eiei. U on mõlemat otsapidi raami külge keevitatud, ja midagi pole avatud.Algselt postitas: PuZuPPigem ikkagi siis juba O kujuline ja vähemalt 4-ja, kui mitte rohkemgi, millimeetri paksusest materjalist ning põhja külge, ümber kardaani kinnitada...sellise variandi puhul kui kardaani liitekoht peaks purunema või muhvi poldid, siis jääb kardaan keerutama just sinna O rõngasse...U kujulise aasa puhul keerutab ennast U seest välja (üks külg ju avatud)Algselt postitas: wax
...siis võiksid raami alla keevitada U-kujulise(d) aasa(d), läbi mille kardaan jookseb...
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Algselt postitas: wax
..., siis võiksid raami alla keevitada U-kujulise(d) aasa(d), läbi mille kardaan jookseb...
Algselt postitas: PuZuP
...U kujulise aasa puhul keerutab ennast U seest välja (üks külg ju avatud) ja tuleb lõppkokkuvõttes ikkagi...
Algselt postitas: overspeed
... U ka sellepärast, et lahtised otsad keevitadakse/kinnitatakse pöhja/kere/raami külge (ovaalil pole mötet, staadioni kujuga röngas on kinnituskohalt raiskamine, kuid tugevam, pealegi U ongi staadioni kujuga röngas millelt üks ots maha löigatud, et need kere külge kinnitada). Ja kui U kuju on otstega kere küljes, siis kust otsast see kardaan ennast siis välja saab keerutada? Mis pidi SA, PuZuP, seda U-d kardaani ümber oleks installeerinud (retooriline küsimus)?
Algselt postitas: wax
Eiei. U on mõlemat otsapidi raami külge keevitatud, ja midagi pole avatud.
Tänan, Hr wax, aga mulle ei ole siiski ?suuvoodrit? veel vaja.
Arrogance diminishes wisdom.