2101 "Aadu", k6lu, 1980

2101 "Aadu", k6lu, 1980

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

No nii... Tere foorumi rahvas. Üle pika aja väike update. Jäid pooleli keretööd ja nüüd nad jätkuvad. Mootor sai maha tõstetud ja auto külili keeratud, et põhi vanast mastiksist puhtaks põhi ära keevitada ja siis uus mastiks peale. Muidugi selle vana mastiksi eemaldamisega läheb aega, sest see ikka väga tüütu ja ropendama ajav töö :D
Lisan paar pilti ka.
Pilt
Pilt
Pilt

:);)
i
inimloom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 10 Juul 2012 16:45
Asukoht: Põhja-Tallinn
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas inimloom »

Mul küsimus poltide kohta. Kui 8.8 tähendab 800 MPa tõmbetugevust ning 8 tähendab 800*0,8 (ehk 80%) = 640 MPa voolepiiri, siis kas 8.0 puhul 0 tähendab 100% ehk 800 MPa voolepiiri?

Kui ei pahandata, küsiks palju esisilla detailid maksma võisid minna (võib u2u kirjutada)? Omal plaan sillaremont ette võtta, muud midagi.

Parimat

inimloom
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Tere. Üle aasta juba möödas viimasest uuendusest. Nüüd siis lõpuks põhi keevitatud ja uued istmekronsad sees :)

Vaja veel esimesi tiibasid kohendada, tungraua kohad vaja uued panna, küljekarbi tagumised otsad korrastada, tagavara ratta alune plekk vahetada ja saabki uue värvi peale tulistada ;)

Üks pildike ka
Pilt

Kas keegi oskab nõu anda, kuidas/millega eemaldada vana mastiks/pigimatt/p*sk salongi põrandalt, et saaks selle üle värvida?
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Täna sai tagasild alt ära võetud, kuna mõlemaid koopaid vaja keevitada. Vaatepilt mis sealt avanes oli nukker, aga võtit nurka ei viska!
Sinna auku kinnitub turvavöö
Pilt
Vedrukannu ümbrus pole ka just kiita
Pilt
Vaade küljekarpi ;)
Pilt

:cool:
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Siin oleks ehk mõtet sisemised koopad koos vedrukanduri kohaga ära vahetada terves tükis.
Lipp lipipeal lapp lapipeal remont selles sõlmes on üsnagi problemaatiline ja väga ajamahukas.

Korralikult tegemine eeldab kahjuks tagatiibade eemaldamist...

Investeeritud aeg vs saadud tulemus on kindlasti parem kui vahetada tagant suuremad tükid ära.
Kui oma aega mitte arvestada siis tuleb kindlasti odavam plekikesi kokku sittuda..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Sai siis üks tiib eemaldatud. Poolraam tahab saada keevitamist, varuratta plekk vaja uus panna ja sellest ma aru veel pole saanud mis ime hoiab vedrukandurit kinni? Ümberringi on plekk mäda.
Pilt
Pilt

Kui kellelgi peaks olema Sisemisi koobast/koopaid ja vedru kandurit/kandureid siis palun pakkuge. Oodatud on ka vihjed, kui keegi on kuskil poes neid näinud.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Veerennist saad kõike, venest tellivad kasvõi terve kere sulle tükk haaval, sisemised koopad on kindlalt koha peal olemas, kandureid ilmselt peab tellima
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Auto garaazi vedelema jäänud pole ja töö käib :)
Hetkel eemaldatud pea aegu kõik kereplekid. Nüüd vaja ära lappida kõik mis sealt pleki alt välja tuli.

Enne tiibade ja krabi eemaldamist sai uksed paika aetud, et oleks hiljem mille järgi tiivad ja karp tagasi panna.

Pilt
Pilt

Ning siis said tiivad, karp ja esipõll eemaldatud

Pilt

Sai tehtud ratastel pukk millele kere toetab, et oleks võimalik autot garaazis liigutada ja garaazist välja sõita, et liivapritsi kasutada.

Pilt

Pilt
Vasta