Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
No nii... Tere foorumi rahvas. Üle pika aja väike update. Jäid pooleli keretööd ja nüüd nad jätkuvad. Mootor sai maha tõstetud ja auto külili keeratud, et põhi vanast mastiksist puhtaks põhi ära keevitada ja siis uus mastiks peale. Muidugi selle vana mastiksi eemaldamisega läheb aega, sest see ikka väga tüütu ja ropendama ajav töö
Lisan paar pilti ka.
Mul küsimus poltide kohta. Kui 8.8 tähendab 800 MPa tõmbetugevust ning 8 tähendab 800*0,8 (ehk 80%) = 640 MPa voolepiiri, siis kas 8.0 puhul 0 tähendab 100% ehk 800 MPa voolepiiri?
Kui ei pahandata, küsiks palju esisilla detailid maksma võisid minna (võib u2u kirjutada)? Omal plaan sillaremont ette võtta, muud midagi.
Tere. Üle aasta juba möödas viimasest uuendusest. Nüüd siis lõpuks põhi keevitatud ja uued istmekronsad sees
Vaja veel esimesi tiibasid kohendada, tungraua kohad vaja uued panna, küljekarbi tagumised otsad korrastada, tagavara ratta alune plekk vahetada ja saabki uue värvi peale tulistada
Üks pildike ka
Kas keegi oskab nõu anda, kuidas/millega eemaldada vana mastiks/pigimatt/p*sk salongi põrandalt, et saaks selle üle värvida?
Täna sai tagasild alt ära võetud, kuna mõlemaid koopaid vaja keevitada. Vaatepilt mis sealt avanes oli nukker, aga võtit nurka ei viska!
Sinna auku kinnitub turvavöö
Vedrukannu ümbrus pole ka just kiita
Vaade küljekarpi
Siin oleks ehk mõtet sisemised koopad koos vedrukanduri kohaga ära vahetada terves tükis.
Lipp lipipeal lapp lapipeal remont selles sõlmes on üsnagi problemaatiline ja väga ajamahukas.
Korralikult tegemine eeldab kahjuks tagatiibade eemaldamist...
Investeeritud aeg vs saadud tulemus on kindlasti parem kui vahetada tagant suuremad tükid ära.
Kui oma aega mitte arvestada siis tuleb kindlasti odavam plekikesi kokku sittuda..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Sai siis üks tiib eemaldatud. Poolraam tahab saada keevitamist, varuratta plekk vaja uus panna ja sellest ma aru veel pole saanud mis ime hoiab vedrukandurit kinni? Ümberringi on plekk mäda.
Kui kellelgi peaks olema Sisemisi koobast/koopaid ja vedru kandurit/kandureid siis palun pakkuge. Oodatud on ka vihjed, kui keegi on kuskil poes neid näinud.
Veerennist saad kõike, venest tellivad kasvõi terve kere sulle tükk haaval, sisemised koopad on kindlalt koha peal olemas, kandureid ilmselt peab tellima