011 mootoril õlisurve 0

011 mootoril õlisurve 0

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Algselt postitas: hautz
Kui mootor ei kolise ja klõbise, siis vaheta alustuseks õli ja filter ära.
Kui veidi ülevalt poolt lugeda siis seal kirjas, et õlivahetus tehtud paar kuud tagasi+filter. Niiet see ei aitaks kui teeksin:puzzled
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Mis õli sisse läks?
Ning kas õli kas õlil juhtub ka bensiini lõhn juures olema ?
Ning kas teda juurde ei teki kuidagi?
Ühesõnaga mõtlen seda, et kui bensiinipumbast karterisse bensiini lekib, siis bensiin lahustab õli ära ning see vedel solk mis alles jääb on liiga vedel.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algselt postitas: PuZuP
Ühesõnaga mõtlen seda, et kui bensiinipumbast karterisse bensiini lekib, siis bensiin lahustab õli ära ning see vedel solk mis alles jääb on liiga vedel.
Nii see on. Vaidlesin Veerennis pealikuga selle üle. Tema väitis, et pumbast pole võimalik bensiini sattumine karterisse.
Üldjuhul viitab külma mootoriga õlisurve normis olek ja soojaks minnes tunduvalt kukkuv õlisurve siiski remondile.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Algselt postitas: PuZuP
Mis õli sisse läks?
Ning kas õli kas õlil juhtub ka bensiini lõhn juures olema ?
Ning kas teda juurde ei teki kuidagi?
Ühesõnaga mõtlen seda, et kui bensiinipumbast karterisse bensiini lekib, siis bensiin lahustab õli ära ning see vedel solk mis alles jääb on liiga vedel.
:puzzled:puzzled Midagi pole karterisse läinud... kes seda väitis?
Nuusutasin õli, täitsa õli lõhnaga. Õli ära ei kao juurde ei teki... Auto töötab laitmatult, aga surve madal.Täna hommikul enne sõittu minekut puhastasin õlikorgi all oleva olluse ära ja õhtul peale pikka päeva liiklemist vaatasin uuesti ja ei olnud seda ollust enam, kui siis hästi vähe.

Mida ma peaksin remontima/vahetama? millest alustada?
[Muudetud: 9-4-2011 -Imelyk-]

[Muudetud: 9-4-2011 -Imelyk-]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1300 mootori puhul xado 20w50 õli sisse ja tuld - sügiseni korjad raha ja siis mõni 1500 mootor vahele - neid liigub suht normaalses seisukorras veel. Remontimine ilma vastavate teadmisteta osutub tavaliselt kulukamaks. Mootorivahetust ära karda - kõik peale jagaja on bolt-on ja sobib.

Kui on kindel soov ikkagi antud mootor korda teha siis uued saaled (sh jaoturvõlli saale) ja õlipuba kontroll (mõlemad tööd vajavad mitmeid (eri-)tööriistu ja eelteadmisi...)
Millised on seisnud külma mootori silindrisurved? Selle järgi saab kohe öelda, kas on mõtet selle mootoriga vaeva nägema hakata.

Kunagi ammusel ajal sai Dorise esimese 06-ga sõidetud millel kustus õlituli 2500 pöörde juures alles ära - sai paksem õli sisse ja uus jaoturvõlli saale ja minuteada sõidab see mootor siiamaani..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Hetkel sees Mannoli10w40 mis tellitud siitsamast foorumist. Mootori vahetust ei karda, olen korra juba vahetanud. Eks räägin tuttavaga veidi ta teab siksidest päris palju ja vaatan mis tema arvab asjast.
Kas saalede vahetus on keeruline? Peab vända kaelasid ka lihvima?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Seda ei tea enne ju öelda kui põhi alt ja asjad lahti.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

nojah, ei viitsi eriti seda mootorit lahkama hakata, eks sõidan kaua liigub ja muretseb mõne parema mootori;)
Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

Postitus Postitas veljo15 »

Algselt postitas: -Imelyk-
nojah, ei viitsi eriti seda mootorit lahkama hakata, eks sõidan kaua liigub ja muretseb mõne parema mootori;)
Eks ta õigem ja lihtsam varjant ole jah;)
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Enda masinal külmalt tühikäigul surve 4kg/cm3+ ja soojalt tükib vilkuma tuli. Sooja mootoriga(mingi 5km sõitmud) maanteel(umbes 3000rpm) surve nõks alla 2kg/cm3. Nii sõitnud üle kolme kuu ja mitte just hellitanud gaasipedaali. Õnneks püsib veel mootor koos, kuigi õrn võõras hääl on sisse tekkinud.
Mul lahenduseks, kas vända lihv+uued kepsusaaled 26.69?+ raamsaaled 70.62. Siis peaks surve koos korraliku õliga hea olema. Ketiajam vajaks samuti uuendust. Hamasrattad esinduses kokku 121,68? + b varuosa kett 43.30?. Et siis kokku läheks juppidele 262,29?+ tihendid ja muud pisiasjad. Ja kui juba remot, siis uued rõngad ka 4x 18.80. Ja läheks üldse kokku umbes 5000,- vana raha+õli. Ja siis küsige, miks ma ei taha mootrile remonti teha ja otsin korraliku.

Maniks ära, et tegu pole siksi mootoriga, sattusin natuke hoogu jutuga. Kui kolinat pole, siis võib veel olla õlivõttur sodi täis, või kanalid umbes, või õlipumba tihend läbi.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta