Kui veidi ülevalt poolt lugeda siis seal kirjas, et õlivahetus tehtud paar kuud tagasi+filter. Niiet see ei aitaks kui teeksin:puzzledAlgselt postitas: hautz
Kui mootor ei kolise ja klõbise, siis vaheta alustuseks õli ja filter ära.
011 mootoril õlisurve 0
011 mootoril õlisurve 0
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Nii see on. Vaidlesin Veerennis pealikuga selle üle. Tema väitis, et pumbast pole võimalik bensiini sattumine karterisse.Algselt postitas: PuZuP
Ühesõnaga mõtlen seda, et kui bensiinipumbast karterisse bensiini lekib, siis bensiin lahustab õli ära ning see vedel solk mis alles jääb on liiga vedel.
Üldjuhul viitab külma mootoriga õlisurve normis olek ja soojaks minnes tunduvalt kukkuv õlisurve siiski remondile.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Algselt postitas: PuZuP
Mis õli sisse läks?
Ning kas õli kas õlil juhtub ka bensiini lõhn juures olema ?
Ning kas teda juurde ei teki kuidagi?
Ühesõnaga mõtlen seda, et kui bensiinipumbast karterisse bensiini lekib, siis bensiin lahustab õli ära ning see vedel solk mis alles jääb on liiga vedel.

Nuusutasin õli, täitsa õli lõhnaga. Õli ära ei kao juurde ei teki... Auto töötab laitmatult, aga surve madal.Täna hommikul enne sõittu minekut puhastasin õlikorgi all oleva olluse ära ja õhtul peale pikka päeva liiklemist vaatasin uuesti ja ei olnud seda ollust enam, kui siis hästi vähe.
Mida ma peaksin remontima/vahetama? millest alustada?
[Muudetud: 9-4-2011 -Imelyk-]
[Muudetud: 9-4-2011 -Imelyk-]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
1300 mootori puhul xado 20w50 õli sisse ja tuld - sügiseni korjad raha ja siis mõni 1500 mootor vahele - neid liigub suht normaalses seisukorras veel. Remontimine ilma vastavate teadmisteta osutub tavaliselt kulukamaks. Mootorivahetust ära karda - kõik peale jagaja on bolt-on ja sobib.
Kui on kindel soov ikkagi antud mootor korda teha siis uued saaled (sh jaoturvõlli saale) ja õlipuba kontroll (mõlemad tööd vajavad mitmeid (eri-)tööriistu ja eelteadmisi...)
Millised on seisnud külma mootori silindrisurved? Selle järgi saab kohe öelda, kas on mõtet selle mootoriga vaeva nägema hakata.
Kunagi ammusel ajal sai Dorise esimese 06-ga sõidetud millel kustus õlituli 2500 pöörde juures alles ära - sai paksem õli sisse ja uus jaoturvõlli saale ja minuteada sõidab see mootor siiamaani..
Kui on kindel soov ikkagi antud mootor korda teha siis uued saaled (sh jaoturvõlli saale) ja õlipuba kontroll (mõlemad tööd vajavad mitmeid (eri-)tööriistu ja eelteadmisi...)
Millised on seisnud külma mootori silindrisurved? Selle järgi saab kohe öelda, kas on mõtet selle mootoriga vaeva nägema hakata.
Kunagi ammusel ajal sai Dorise esimese 06-ga sõidetud millel kustus õlituli 2500 pöörde juures alles ära - sai paksem õli sisse ja uus jaoturvõlli saale ja minuteada sõidab see mootor siiamaani..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Enda masinal külmalt tühikäigul surve 4kg/cm3+ ja soojalt tükib vilkuma tuli. Sooja mootoriga(mingi 5km sõitmud) maanteel(umbes 3000rpm) surve nõks alla 2kg/cm3. Nii sõitnud üle kolme kuu ja mitte just hellitanud gaasipedaali. Õnneks püsib veel mootor koos, kuigi õrn võõras hääl on sisse tekkinud.
Mul lahenduseks, kas vända lihv+uued kepsusaaled 26.69?+ raamsaaled 70.62. Siis peaks surve koos korraliku õliga hea olema. Ketiajam vajaks samuti uuendust. Hamasrattad esinduses kokku 121,68? + b varuosa kett 43.30?. Et siis kokku läheks juppidele 262,29?+ tihendid ja muud pisiasjad. Ja kui juba remot, siis uued rõngad ka 4x 18.80. Ja läheks üldse kokku umbes 5000,- vana raha+õli. Ja siis küsige, miks ma ei taha mootrile remonti teha ja otsin korraliku.
Maniks ära, et tegu pole siksi mootoriga, sattusin natuke hoogu jutuga. Kui kolinat pole, siis võib veel olla õlivõttur sodi täis, või kanalid umbes, või õlipumba tihend läbi.
Mul lahenduseks, kas vända lihv+uued kepsusaaled 26.69?+ raamsaaled 70.62. Siis peaks surve koos korraliku õliga hea olema. Ketiajam vajaks samuti uuendust. Hamasrattad esinduses kokku 121,68? + b varuosa kett 43.30?. Et siis kokku läheks juppidele 262,29?+ tihendid ja muud pisiasjad. Ja kui juba remot, siis uued rõngad ka 4x 18.80. Ja läheks üldse kokku umbes 5000,- vana raha+õli. Ja siis küsige, miks ma ei taha mootrile remonti teha ja otsin korraliku.
Maniks ära, et tegu pole siksi mootoriga, sattusin natuke hoogu jutuga. Kui kolinat pole, siis võib veel olla õlivõttur sodi täis, või kanalid umbes, või õlipumba tihend läbi.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U