K:Mootoris ebavajalik surve

K:Mootoris ebavajalik surve

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht: Jõgevamaa
Autod: 21033 83' , 21013 83'

Postitus Postitas Siksisback »

Avastasin täna veel, et alt õlivanni tihendi ümbert tuleb õli välja natukene. et äkki on viga selles, et ta saab sealt vahelt võibolla lisa õhku vms ja selle tulemusena selline surve?:P
Igast autost saab ükskord opel.!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ära nüüd nii eufooriasse kah satu. Välisrõhk ei ole iial nii tugeva toimega, et sunniks õli karterist vardaava kaudu väljuma.
Paskaak on oma esimeses postituses selge sõnaga välja öelnud, milles tõenäoliselt viga peitub.
Mina andsin omaarust piisavalt selged juhised, millega töösurvet mõõta ja kust seda riistapuud saada ning Olaaf ja Grimes selgitasid, milline peaks õige tulemus olema. Arvutitaga istudes auto mootor paremaks ei lähe.
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht: Jõgevamaa
Autod: 21033 83' , 21013 83'

Postitus Postitas Siksisback »

Nii, pika aja peale sain kompresiooni mõõdetud ja andmed on järgmised:

1 - 6.5
2 - 7
3 - 6.5
4 - 7

On see normaalne?:puzzled
Igast autost saab ükskord opel.!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

:D Suht vilets ikka kui aus olla:P
Kuigi - kestab veel mitu aastat, minek pole lihtsalt enam see.
Mootor mis mul puhkusele läks, oli eelmisel sügisel 6-7-7-7,5 ja 10 kuud hiljem töötas veel endiselt. Minek oli küll na lahjavõitu, kuid päris otseselt midagi viga polnud:D

Kui nii ühtlaselt kulunud, siis ikka rõngad läbi. Lahti võtad siis näed ka seda mis hülsist järgi on.
Kuidas mootoril õlisurve on?
Külmalt või soojalt mõõdetud?
Vaheta aga saaled ja rõngad ära ja küta edasi;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht: Jõgevamaa
Autod: 21033 83' , 21013 83'

Postitus Postitas Siksisback »

Algselt postitas: GTA
:D Suht vilets ikka kui aus olla:P
Kuigi - kestab veel mitu aastat, minek pole lihtsalt enam see.
Mootor mis mul puhkusele läks, oli eelmisel sügisel 6-7-7-7,5 ja 10 kuud hiljem töötas veel endiselt. Minek oli küll na lahjavõitu, kuid päris otseselt midagi viga polnud:D

Kui nii ühtlaselt kulunud, siis ikka rõngad läbi. Lahti võtad siis näed ka seda mis hülsist järgi on.
Kuidas mootoril õlisurve on?
Külmalt või soojalt mõõdetud?
Vaheta aga saaled ja rõngad ära ja küta edasi;)
Õlisurve on normis.
no suhteliselt külmalt niipalju sai sõita ainult et õuest garaazi. tsirka 1 min auto käis.
Igast autost saab ükskord opel.!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Siin pole midagi parata, kui karteris surve ja kompression nii vilets siis mootor vajab remonti... Nagu aru saan sul 1,3ne mootor, nii et seda pole mõtet remontida, võta käsile 1,5 või 1,6se mootori käsile (nagu GTA tegi) ja hakka vaikselt ehitama. Kui valmis saab siis saada vana mootor pensionile. Seni võid sõita ka karteri survega :)
NB! See oli lihtsalt soovitus!
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1410
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Äkki keegi hea inimene võtaks cämpile selle kompressiooni mõõduki kaasa. Huvitav oleks oma kohviveski ka ära mõõta. Hetkel nii et õli tuli läheb põlema madalatel pööretel, norm pööretel kustub ära. Õlivarda august pritsib õli välja. Lisaks kaob radikast vesi. Loodan suve lõpuni ära veereda ja siis läheb tõsiseks mootori ehituseks.

Ühesõnaga soovitan nagu Viagi sõita kuni kestab ja lihtsalt võtta uus mootor ja vähe võimsam juba
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mul on vajalik riistapuu autosse tõstetud juba :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Nii, mu küsimus peaks siia teemasse sobima küll.
Täna sai surveid mõõdetud.
Mootor täiesti külm, mõõdik selline nagu logmani pildil eespool.

1.silinder 12,6
2.silinder 13
3. silinder 12,6
4.silinder 12,6

Mis ühikutes te mõõdate, mina vaatasin skaalalt kg/cm2 kohta (või on õige bar-ides, vahe on üsna väike)
Mida sellistest survetetest arvata. mootor 1,5 liitrit, 94 aasta oma ja peaks olema läbinud alla 100 000 km-i.
m'kay
Vasta