K:Mootoris ebavajalik surve
K:Mootoris ebavajalik surve
-
sSiksisback
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 165
- Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: 21033 83' , 21013 83'
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ära nüüd nii eufooriasse kah satu. Välisrõhk ei ole iial nii tugeva toimega, et sunniks õli karterist vardaava kaudu väljuma.
Paskaak on oma esimeses postituses selge sõnaga välja öelnud, milles tõenäoliselt viga peitub.
Mina andsin omaarust piisavalt selged juhised, millega töösurvet mõõta ja kust seda riistapuud saada ning Olaaf ja Grimes selgitasid, milline peaks õige tulemus olema. Arvutitaga istudes auto mootor paremaks ei lähe.
Paskaak on oma esimeses postituses selge sõnaga välja öelnud, milles tõenäoliselt viga peitub.
Mina andsin omaarust piisavalt selged juhised, millega töösurvet mõõta ja kust seda riistapuud saada ning Olaaf ja Grimes selgitasid, milline peaks õige tulemus olema. Arvutitaga istudes auto mootor paremaks ei lähe.
-
sSiksisback
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 165
- Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: 21033 83' , 21013 83'

Kuigi - kestab veel mitu aastat, minek pole lihtsalt enam see.
Mootor mis mul puhkusele läks, oli eelmisel sügisel 6-7-7-7,5 ja 10 kuud hiljem töötas veel endiselt. Minek oli küll na lahjavõitu, kuid päris otseselt midagi viga polnud:D
Kui nii ühtlaselt kulunud, siis ikka rõngad läbi. Lahti võtad siis näed ka seda mis hülsist järgi on.
Kuidas mootoril õlisurve on?
Külmalt või soojalt mõõdetud?
Vaheta aga saaled ja rõngad ära ja küta edasi;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
sSiksisback
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 165
- Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: 21033 83' , 21013 83'
Õlisurve on normis.Algselt postitas: GTA
Suht vilets ikka kui aus olla:P
Kuigi - kestab veel mitu aastat, minek pole lihtsalt enam see.
Mootor mis mul puhkusele läks, oli eelmisel sügisel 6-7-7-7,5 ja 10 kuud hiljem töötas veel endiselt. Minek oli küll na lahjavõitu, kuid päris otseselt midagi viga polnud:D
Kui nii ühtlaselt kulunud, siis ikka rõngad läbi. Lahti võtad siis näed ka seda mis hülsist järgi on.
Kuidas mootoril õlisurve on?
Külmalt või soojalt mõõdetud?
Vaheta aga saaled ja rõngad ära ja küta edasi;)
no suhteliselt külmalt niipalju sai sõita ainult et õuest garaazi. tsirka 1 min auto käis.
Igast autost saab ükskord opel.!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Siin pole midagi parata, kui karteris surve ja kompression nii vilets siis mootor vajab remonti... Nagu aru saan sul 1,3ne mootor, nii et seda pole mõtet remontida, võta käsile 1,5 või 1,6se mootori käsile (nagu GTA tegi) ja hakka vaikselt ehitama. Kui valmis saab siis saada vana mootor pensionile. Seni võid sõita ka karteri survega 
NB! See oli lihtsalt soovitus!

NB! See oli lihtsalt soovitus!
Jupid Venemaalt!
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1410
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Äkki keegi hea inimene võtaks cämpile selle kompressiooni mõõduki kaasa. Huvitav oleks oma kohviveski ka ära mõõta. Hetkel nii et õli tuli läheb põlema madalatel pööretel, norm pööretel kustub ära. Õlivarda august pritsib õli välja. Lisaks kaob radikast vesi. Loodan suve lõpuni ära veereda ja siis läheb tõsiseks mootori ehituseks.
Ühesõnaga soovitan nagu Viagi sõita kuni kestab ja lihtsalt võtta uus mootor ja vähe võimsam juba
Ühesõnaga soovitan nagu Viagi sõita kuni kestab ja lihtsalt võtta uus mootor ja vähe võimsam juba
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Nii, mu küsimus peaks siia teemasse sobima küll.
Täna sai surveid mõõdetud.
Mootor täiesti külm, mõõdik selline nagu logmani pildil eespool.
1.silinder 12,6
2.silinder 13
3. silinder 12,6
4.silinder 12,6
Mis ühikutes te mõõdate, mina vaatasin skaalalt kg/cm2 kohta (või on õige bar-ides, vahe on üsna väike)
Mida sellistest survetetest arvata. mootor 1,5 liitrit, 94 aasta oma ja peaks olema läbinud alla 100 000 km-i.
Täna sai surveid mõõdetud.
Mootor täiesti külm, mõõdik selline nagu logmani pildil eespool.
1.silinder 12,6
2.silinder 13
3. silinder 12,6
4.silinder 12,6
Mis ühikutes te mõõdate, mina vaatasin skaalalt kg/cm2 kohta (või on õige bar-ides, vahe on üsna väike)
Mida sellistest survetetest arvata. mootor 1,5 liitrit, 94 aasta oma ja peaks olema läbinud alla 100 000 km-i.
m'kay