2101 ei käivitu

2101 ei käivitu

Audio, elektrisüsteem, turva
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Kondetsvesi näiteks küünaldel võib sellist asja esile kutsuda? Sai kontrollitud ka bensiinijuhtmeid, nendes õnneks vett ei leidu.
Huvi tunnen ka ikkagi selle hoova vastu...

[Muudetud: 9-1-08 kirikuisa]
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: kirikuisa
Kondetsvesi näiteks küünaldel võib sellist asja esile kutsuda? Sai kontrollitud ka bensiinijuhtmeid, nendes õnneks vett ei leidu.
Huvi tunnen ka ikkagi selle hoova vastu...

[Muudetud: 9-1-08 kirikuisa]
Võib küll jh! Aga hoob? Mingi toru on küll, läbi mille üleliigne bensiin välja saab. Eeldatavasti peaks see olema suunaga alla... Aga muidu kui mul auto tuterdas oli enamasti asi küünaldes, (tahmased/märjad) need puhaastatud läks poolest pöördest...:cool:
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: kirikuisa
Nüüd siis hakanud ka mul 2101 tõrkuma. Nimelt 2-3 päeva tagasi toimis kõik ideaalselt, sai isegi sõidetud. Nüüd käivitades küll tahaks käima minna, kuid midagi takistab ja ei lähe. Kontrollitud: bensiini saab kätte, vooluga kõik korras(kõik elektriseadmed samuti, starter ajab ilusti ringi). Ehk on asi karburaatoris?
Seoses selle kontrollimisega tekkis küsimus, mida annab karburaatori küljes olev jahutusvedeliku juurdevoolu vooliku all olev hoob ning mis asendis see olema peab? (sõiduauto "ziguli" raamatus lk 39 pilt ka voolikust) Sealtmööda nirises millegipärast kergelt bensiini.
Võta karpa lahti ja puhasta ujuki nõel ära,siis võta küünlad ära ja lase natuke mootoril ringi käia(staretriga ,mõni sekund),siis vaata küünlad üle (puhasta ära)ja pane kõik kokku.

Enne käivitamist ära unusta kütet karpasse pumbata.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Asi ongi ilmselt karburaatoris, sest küünlad kõik puhastatud nüüd ja tulemus endiselt sama. Veider on see, et karburaator näis bensiinist kuival olevat, kuigi pumbates see ilusti kuni karburaatorini mööda voolikut läks.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Tänasel päeval tegin veaotsimist ja avastasin, et jagajakaanel pole seda süsiotsa, kust süütepooli juhe jagajasse ühendub. Lisaks uuele jagajakaanele ka uus kondensaator ja karburaatoridüüside ja juhtmete kontroll ning tulemus: auto ei kavatsegi käima minna! :o:mad:
Pole varem sellist jama ka ühegi teise automobiiliga olnud, seletamatu probleem näib olevat.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vaheta karpa töötava isendi vastu,
enne võta küünlad ära ning aja mootorit starteriga ringi ilma karpata (või karpaga milles puudub bensiin)
kui kompresioon madal ja silinder bensiini täis ei peagi mootor käivituma.

palju kontaktivahe oli?
kas kondekas on töökorras(mis sest et uus)?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Tänasel päeval vahetasin ka süütepooli, kontrollisin veel jagajat kuid tulemuseks ei saavutanud midagi. Tundub et sellise sisuga probleemi pole siinses klubis varem esinenud.
Küll aga juhtus ka väike äpardus: kuna mõistus pole enam terav, siis kogemata läks starterist tulev juhe süütepooli - klemmi külge. :yllatunud õnneks sai juhe vahetatud.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Säde on olemas?
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Säde kusjuures täitsa olemas, sest täna isegi natuke turtsus.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ära kuula, vaid vaata. Küünal välja ja siis näed. Sädet on kah igasugust. Nõrk (kollane) hääbub surve all ja nii ei käivitugi.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Karburaatoriga on nii ,et kui gaasi vajutada ( võid kapotiall gaasihoovastikku liigutada) siis peaks kiirenduspumba pihustist bensiini pritsima. Kui mingi 4-5 korda vajutada ja proovida käivitada ,siis peaks vähemalt korraks käima minema. Kui bentsu ei tule sealt pihustist ,siis on see pihusti umbes või polegi karburaatoris bensiini.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Väga tüüpiline viga on ka kulunud jagaja kontaktid ja siis on kontaktivahe suureks läinud ja siis on kah nii ,et vahest annab mõne sädeme aga käima ei lähe.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

kontrolli üle süütemärgid ja keti olukord
ehk on jagaja üle visanud nuudis mis iganes põhjusel või siis hamba ketil valeks.

kas sa karpa vahetasid teisel autol töötava karpa vastu?
kuna sul nime all mitu autot siis hakka asju üle tõstma.

palju kompresioon silindrites on?
kas küünaldel tekib õigesse kohta säde?
säde peab olema 0,6-0,8mm elektroodivahega (olenevalt küünla margist) korralik ja tumesinine nagu logman mainis.
kollase sädemega mootor ei käivitu.


veel kontolli üle süüteluku kontaktplaat - ehk polegi süütepoolil pinget kui starterit annad.

kõiki eelpool mainitud asju on juhtunud 7 ladaga mis meil käest läbi käinud on

[Muudetud: 15/1/08 doris]
Roolin nii kuis jaksan
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Kui säde on nõrk ja kollane, siis millest see tuleneb? (v.a. aku seisukord)
Jagaja kontaktid ei saa ka ilmselt nii kulunud olla, et ei käivitu, sest nädal tagasi mootor veel hästi käis.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

säde on kollane kas kontaktide mustumisest/kehvast elektrilisest kontaktist nende vahel või siis süütepooli lühiskeerdudest :)
veel võib olla kehva mootori mass,

ise pakun kondekas - omal kulus lada omasid ika 500 km järel vahel kestis mõni 1-2000km aga harva.
Roolin nii kuis jaksan
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Säde on - sinine ja kena. Laurimetalli eeskujul tegin gaasihoovastiku liigutamist ning kiirendi pihustist ei pritsinud bensiini, vaid tuli pigem tilgakestena umbes paarisekundilise vahega.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

ujuk kinni või bensupump õhtal
mudapüüdur vaata üle karpas
ilmselt pole ujukiruumis bentsu
Roolin nii kuis jaksan
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Nüüd pandud uud bensiinipump, karburaatori düüsid kõik puhtad ja ujuk korras. Kiirenduspumba pihusti hakkas ka korralikult pritsima. Pole vist enam mõtet öelda, et ikka ei käivitu.
Ainus, mida märkasin, on see, et varem võttis käivitamise ajal raadiol ikka korraks pildi mängimise ajal eest ära, kuid nüüd ei võta. Säde oli küünlajuhtmetel sinine. Oskab keegi öelda, mitme millisekundiline see sädeme intervall on(kahe küünlajuhtme sädeme andmise vahel olev aeg)? Mina sain ajaks 0.8 - 1 sek keskeltläbi.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

See sõltub ju suuresti väntvõlli pöörlemise kiirusest, mis omakorda ripub käivitamisel aku ja starteri tööseisukorrast.
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Järsku lõi ette mõte, et tõenäolisem viga saab ka küünaldes olla, kuigi need on peal olnud vast pool aastat ja päritoluks Venemaa.
Uusi hankida tormata veel ei maksa, seega tunnen huvi, kas mõnel on veel olnud käivitamismuresid küünalde tõttu, kuigi need on uuemad ja jättes välja kondentsiga seonduv?
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Vasta