2101 ei käivitu
2101 ei käivitu
Võib küll jh! Aga hoob? Mingi toru on küll, läbi mille üleliigne bensiin välja saab. Eeldatavasti peaks see olema suunaga alla... Aga muidu kui mul auto tuterdas oli enamasti asi küünaldes, (tahmased/märjad) need puhaastatud läks poolest pöördest...Algselt postitas: kirikuisa
Kondetsvesi näiteks küünaldel võib sellist asja esile kutsuda? Sai kontrollitud ka bensiinijuhtmeid, nendes õnneks vett ei leidu.
Huvi tunnen ka ikkagi selle hoova vastu...
[Muudetud: 9-1-08 kirikuisa]

Võta karpa lahti ja puhasta ujuki nõel ära,siis võta küünlad ära ja lase natuke mootoril ringi käia(staretriga ,mõni sekund),siis vaata küünlad üle (puhasta ära)ja pane kõik kokku.Algselt postitas: kirikuisa
Nüüd siis hakanud ka mul 2101 tõrkuma. Nimelt 2-3 päeva tagasi toimis kõik ideaalselt, sai isegi sõidetud. Nüüd käivitades küll tahaks käima minna, kuid midagi takistab ja ei lähe. Kontrollitud: bensiini saab kätte, vooluga kõik korras(kõik elektriseadmed samuti, starter ajab ilusti ringi). Ehk on asi karburaatoris?
Seoses selle kontrollimisega tekkis küsimus, mida annab karburaatori küljes olev jahutusvedeliku juurdevoolu vooliku all olev hoob ning mis asendis see olema peab? (sõiduauto "ziguli" raamatus lk 39 pilt ka voolikust) Sealtmööda nirises millegipärast kergelt bensiini.
Enne käivitamist ära unusta kütet karpasse pumbata.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 125
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
Tänasel päeval tegin veaotsimist ja avastasin, et jagajakaanel pole seda süsiotsa, kust süütepooli juhe jagajasse ühendub. Lisaks uuele jagajakaanele ka uus kondensaator ja karburaatoridüüside ja juhtmete kontroll ning tulemus: auto ei kavatsegi käima minna!
:mad:
Pole varem sellist jama ka ühegi teise automobiiliga olnud, seletamatu probleem näib olevat.

Pole varem sellist jama ka ühegi teise automobiiliga olnud, seletamatu probleem näib olevat.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
vaheta karpa töötava isendi vastu,
enne võta küünlad ära ning aja mootorit starteriga ringi ilma karpata (või karpaga milles puudub bensiin)
kui kompresioon madal ja silinder bensiini täis ei peagi mootor käivituma.
palju kontaktivahe oli?
kas kondekas on töökorras(mis sest et uus)?
enne võta küünlad ära ning aja mootorit starteriga ringi ilma karpata (või karpaga milles puudub bensiin)
kui kompresioon madal ja silinder bensiini täis ei peagi mootor käivituma.
palju kontaktivahe oli?
kas kondekas on töökorras(mis sest et uus)?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 125
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
Tänasel päeval vahetasin ka süütepooli, kontrollisin veel jagajat kuid tulemuseks ei saavutanud midagi. Tundub et sellise sisuga probleemi pole siinses klubis varem esinenud.
Küll aga juhtus ka väike äpardus: kuna mõistus pole enam terav, siis kogemata läks starterist tulev juhe süütepooli - klemmi külge.
õnneks sai juhe vahetatud.
Küll aga juhtus ka väike äpardus: kuna mõistus pole enam terav, siis kogemata läks starterist tulev juhe süütepooli - klemmi külge.

Elus on juhtunud ikka sedasamust...
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Karburaatoriga on nii ,et kui gaasi vajutada ( võid kapotiall gaasihoovastikku liigutada) siis peaks kiirenduspumba pihustist bensiini pritsima. Kui mingi 4-5 korda vajutada ja proovida käivitada ,siis peaks vähemalt korraks käima minema. Kui bentsu ei tule sealt pihustist ,siis on see pihusti umbes või polegi karburaatoris bensiini.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
kontrolli üle süütemärgid ja keti olukord
ehk on jagaja üle visanud nuudis mis iganes põhjusel või siis hamba ketil valeks.
kas sa karpa vahetasid teisel autol töötava karpa vastu?
kuna sul nime all mitu autot siis hakka asju üle tõstma.
palju kompresioon silindrites on?
kas küünaldel tekib õigesse kohta säde?
säde peab olema 0,6-0,8mm elektroodivahega (olenevalt küünla margist) korralik ja tumesinine nagu logman mainis.
kollase sädemega mootor ei käivitu.
veel kontolli üle süüteluku kontaktplaat - ehk polegi süütepoolil pinget kui starterit annad.
kõiki eelpool mainitud asju on juhtunud 7 ladaga mis meil käest läbi käinud on
[Muudetud: 15/1/08 doris]
ehk on jagaja üle visanud nuudis mis iganes põhjusel või siis hamba ketil valeks.
kas sa karpa vahetasid teisel autol töötava karpa vastu?
kuna sul nime all mitu autot siis hakka asju üle tõstma.
palju kompresioon silindrites on?
kas küünaldel tekib õigesse kohta säde?
säde peab olema 0,6-0,8mm elektroodivahega (olenevalt küünla margist) korralik ja tumesinine nagu logman mainis.
kollase sädemega mootor ei käivitu.
veel kontolli üle süüteluku kontaktplaat - ehk polegi süütepoolil pinget kui starterit annad.
kõiki eelpool mainitud asju on juhtunud 7 ladaga mis meil käest läbi käinud on
[Muudetud: 15/1/08 doris]
Roolin nii kuis jaksan
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 125
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
Nüüd pandud uud bensiinipump, karburaatori düüsid kõik puhtad ja ujuk korras. Kiirenduspumba pihusti hakkas ka korralikult pritsima. Pole vist enam mõtet öelda, et ikka ei käivitu.
Ainus, mida märkasin, on see, et varem võttis käivitamise ajal raadiol ikka korraks pildi mängimise ajal eest ära, kuid nüüd ei võta. Säde oli küünlajuhtmetel sinine. Oskab keegi öelda, mitme millisekundiline see sädeme intervall on(kahe küünlajuhtme sädeme andmise vahel olev aeg)? Mina sain ajaks 0.8 - 1 sek keskeltläbi.
Ainus, mida märkasin, on see, et varem võttis käivitamise ajal raadiol ikka korraks pildi mängimise ajal eest ära, kuid nüüd ei võta. Säde oli küünlajuhtmetel sinine. Oskab keegi öelda, mitme millisekundiline see sädeme intervall on(kahe küünlajuhtme sädeme andmise vahel olev aeg)? Mina sain ajaks 0.8 - 1 sek keskeltläbi.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 125
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
Järsku lõi ette mõte, et tõenäolisem viga saab ka küünaldes olla, kuigi need on peal olnud vast pool aastat ja päritoluks Venemaa.
Uusi hankida tormata veel ei maksa, seega tunnen huvi, kas mõnel on veel olnud käivitamismuresid küünalde tõttu, kuigi need on uuemad ja jättes välja kondentsiga seonduv?
Uusi hankida tormata veel ei maksa, seega tunnen huvi, kas mõnel on veel olnud käivitamismuresid küünalde tõttu, kuigi need on uuemad ja jättes välja kondentsiga seonduv?
Elus on juhtunud ikka sedasamust...