Milline muu mootor sobib ladale?

Milline muu mootor sobib ladale?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
c
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas CPX »

Ka mulle kõrvu jäänud jutt 500-600 heppast. Ja miks te imestate ja vaidlete. See 300 jõudu on tehase turboga aga sellel on suurem kõrvits peal ja ilmselt mõningad kaasaaitamised veel(kepsud, kolvid, suurem rõhk jne.)
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

no kaua te nyyd vaidlete siis

http://www.autoleht.ee/index.php?option ... &Itemid=19

[Muudetud: 1-14-2007 Priidic]
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Aga mida ütleb ARK selle peale kui paigaldada lada aisade vahele Fiat 131 mootor, nagu tegi seda Photographer ? Ümber ehitust ju minimaalselt (siis kui Fiati käimar ka panna).
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Küsi ARK-st mitte siit.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded.
Vastu võetud teede- ja sideministri 18.05.2001. a määrusega nr 50 (RTL 2001, 69, 941), jõustunud 15.06.200.

7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
Kontrollimine: 1) TÜ ? vaatlusega;

Allikas:https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=907638
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Võin vastata väga konkreetselt - ei saa. Ametlikult, ja korralikult ei saa.
Miks ei saa:

1. Ei vasta ümberehituse piirnormidele( vt. eelmist postitust).
2. Ametnik peab oma allkirjaga vastutama, et ümberehitus ei ohusta sind ja teisi kaasliiklejaid. Selle nõude ühtlustamiseks ongi need piirnormid seatud, et ametnik ei saaks sõbrale 12 liitrist mootorit ladal ohutuks lugeda.

Kui sa seda tempu teha tahad, siis pead kavaldama. Ja kui aus poiss olla, siis pead piirduma 1,9 L fiati mootoriga. (oli vist selline ka).
Ja kõigepealt katsu üks 1600 lada mootor korralikult jooksma panna.
Pean silmas, kapremont + tasakaalustamine+ kõik detailid kontrollitud.
Kui sul see töö tehtud, siis skad juba ise edasi planeerida ja ei pea teistelt nõu küsima, või siis oled jõudnud, järeldusele et tehtud mootorist piisab ladale ning kui võimsamat masinat tahad, siis ostad teise auto.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

2l saab ikka.Kõigepealt tuleb peale panna 1,6 või 1,7 mootor(passi sisse) ja siis panna 2l fiati mootor.Siis saadetakse ekspertiisi,mis maksab ca 3500kr,kui ekspertiisis leitakse,et kõik on ok,siis ekspertiisiaktiga arki,riigilõiv 200kr ja uus mootor on passis.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

päris kallis lõbu siis ju ..lihtsam olex vist uus ja võimsam auto osta

siin kohal küsumus ei hakanud uut teemat tegema

kui 1,3 asemel panna 1,6 lada mootor kas pean aind 200 eeku maksma

see peaks olema ju teostatav ilma suurtemate kulutusteta?
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2068
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Algselt postitas: etz27
siin kohal küsumus ei hakanud uut teemat tegema

kui 1,3 asemel panna 1,6 lada mootor kas pean aind 200 eeku maksma

see peaks olema ju teostatav ilma suurtemate kulutusteta?
aga kas sa teed 1,6 ja 1,3 mootoril peale vaadates vahet?
vaevalt.
samamoodi on ka ülevaatusemehega
niiet hoia see 200 kokku ja jäta vormistamata, kindlustus ka mõned kroonid väiksem 1,3 mootoriga ;)
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Algselt postitas: etz27
päris kallis lõbu siis ju ..lihtsam olex vist uus ja võimsam auto osta

siin kohal küsumus ei hakanud uut teemat tegema

kui 1,3 asemel panna 1,6 lada mootor kas pean aind 200 eeku maksma

see peaks olema ju teostatav ilma suurtemate kulutusteta?
Kindlasti oleks mõistlikum muu auto osta kui tahad odavalt ja lihtsalt võimsamat mootorit saada.

Aga kui hing lada juures siis 1,3 L mootori asemele võid panna 1,6 L mootori ja ei pea ARK'i isegi teatama. Ennast huvitas ka kunagi see asi ja siis sai ARK'st küsitud selle kohta.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

nagu soovik juba mainis siis legaalne mootori vahetus just odav lõbu pole.Lada mootorid on kyll väljastnäha samasugused.
Võiks nyyd teema juurde tagasi tulla?
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

ma uurin hindasi lihtsalt
väga hea kui on selline mootorivahetus lubatud ilma arki minemata :P

no ex näis mis tulevikus peale lääb
no midagi paremat tahaks kindlasti kui uimane 1,3
kuigi see mootor heas korras sai 140 kätte selle mootoriga
paar inimest oli ka weel autos kas 1 või 2 peale minu
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

selle uimase 1,3 kohta paluks vaadata pilti:
http://83.142.185.70/konnieciu/galeria/ ... hy/104.jpg

ca 120hj ja 0...100 alla 10 sek ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Aga kas siis mõne teise margi mootori pealepaigutamine ei vaja raha?
Arvatakse umbes nii ,et võtan seina äärest mõne tuhande eest kasutatu ja viskan peale ning tuld. Säärast värki ennegi nähtud. See nigu põrssa kotis ostmine.
Samaar on mul esimene auto ,mille mootorisse pole pidanud siiani veel oma kätt toppima ,sest ta oli enne mind sõidus ja igatpidi tip-top.
Gaz 53 sai kohe peale ostu laiali võetud ja mitte asjatult. Seismisega olid kinni jäänud kolvirõngad ning sisselaskekollektori tihend lasi tosooli läbi. Müüsin selle masina kuu aega tagasi maha. Firma ,kes ostis ,tõstis mootori selle kallal vaeva nägemata teisele masinale ja taat on nii rahul ....:lol Aga mitte kauaks ,ennustan ,sest raudselt olid nüüd jälle pikast nelja aastasest seismisest rõngad kinni jäänud ning varsti on tal hülsid peetis.
21011-le hakkasin kohe peale ostmist 03 oma tegema ja jõudsin õigeaegselt valmis kah. 011-l tuli kolin sisse ,õlirõhk lollitas juba ostust saadik.
Ducato oma ei lammutanud enne kui üks silinder kõva häält hakkas tegema. Selle põhjuseks olid samuti pikk seismine enne ostu (rõngad kinni) pluss kusev pihusti mille tõttu toores küte silindrilt õli maha pesi. Hülss oli nii kulunud ,et selle mootori remont oleks läinud kallimaks kui teise ploki soetamine. Hammasülekandega plokki polnud võimalik saada ja nii ostsin 4000.- eest laksu pannud bussi pealt "remonditud" mootori ,mille kohe lahti kiskusin. Hülsid tollel uuel roostetasid seismisest ,samuti ei pidanud klapid ,sest oskamatu remondimees oli klapijuhtpukse hooletult vahetanud. See mootor käib nüüd siiani kenasti ,ainult rõngad tuleks ära vahetada ,sest hülsid jäid ikkagi peale roostest puhastamist karedaks ja sõid 30 000 läbisõidu järel rõngad ära.
Hea kui nii kergelt pääsed ,sest tavaliselt lammutusest või kuskilt mujalt leitud mootor on ikka miskitpidi vigane ja remondiks kulub aega ning raha ,eriti veel siis kui endal korralikku ulualust pole ,kus teha.

Selle asemel ,et siin kõvatada "paneks seda või toda ,kas see sobiks ,ma kuulsin ,et too oli pannud...." minge parem raamatukokku ja alustage enese harimisega. Kui ma elaksin Tallinnas või selle lähedal ,siis vist ööbiksin kah "kroitswaldis" ,kus tohutu tehniline infopagas.
Et aga käin päälinnas harva ,siis tuleb kasutada muid kanaleid vajalikule kirjandusele ligipääsemiseks. Hea võimalus on tellida üht-teist koju kätte.
Ja et see jutt kõvatamine poleks ,siis ,palun ,siin on üks paljudest vajalikest asjadest ,millest tuleks alustada. Pole klassiku kohta ja pole kvaliteetne pilt. Nimme ei pane paremat. Kel janu sel jalad ,nagu öeldakse... Vähem mula ,seltsimehed ;) Kolm lehekülge mõttetut pahna ,millest midagi kellelgi kõrvataha panna pole :(



[Muudetud: 17-1-2007 logman]Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

EDASI!

Postitus Postitas SexSix »

Silma on jäänud bmw318is nii E30 kui ka E38.Jõudu 136 ja 140 hp.Mootorid r4 aga kahe nukkvõlliga.Kas keegi on pidanud ülalnimetatuid autosi?Kuidas mootorid ja käigukastid vastu peavad?
m
momo
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas momo »

Tuunijate seas on bmw tuntud oma pommikindlate ja robustsete mootorite pärast, tee omad järeldused;)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

bmw is mootoril karter väga raske kujuga ladale paigutamiseks.
karter tuleb ringi keerata ning siis jääb ta sillatala ette täpselt, õlipump tuli veidi ringi teha.

muide bmw mootori paigutamisel tuleb meeles pidada, et karteripõhi jäi 5cm asfaldist!

käigukast pandi ka bmw oma ning kardaan tehti kahest üks,
loomulikult pidi käiguasti paigaldamiseks kõvasti kere lõikama..

vilniuses nägime audi 1,8 mootorit 2103 kapotiall ja seda lada käigukastiga - tehtud oli vahetükk sobitamiseks - poisid said asjaga pooleteist nädalaga valmis ning asi keris edasi küll...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
momo
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas momo »

Bmw katrerit ei pea tegema ju nii madalale ulatuvat, teed õlivõtu ümber ja teed uue laiema ja madalama karteri kus on vaheseinad õli lainetuse takistamiseks, seda ju praktiseeritud küll. Alukeevitus kätte ja tööle.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui juba alumiiniumi keevitus inimesel olemas siis siia foorumisse ta küsima ei tule millist mootorit paigaldada :)

pmst saab kõiki päripäeva pöörlevaid r4 mootoreid ja v6 mootoreid suhteliselt lihtsalt paidaldada..

praktiliselt kõigi mootorite valikul peab kasutama suuremal või vähemal määral keevitust ja tegema plekitööd va fiati mootor lada kasti otsas.

palju elektritööd, uus summuti, väga täpselt kokkukeevitatud kardaan jne.
bensiinipaagi ringitegemine, lisakütusetoru vedamine jne
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
ahjakas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Veebr 2007 22:55
Asukoht: ahja tartu
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas ahjakas »

Vabandan,et Ot kuid huvitab!

Kas Lada 1,7 mootor mis on saanud korraliku kapitaali ja kerge tuuningu kannataks Nosi?? Ei ole plaan ise paigaldada,vaid laseks seda teha ika proffidel!
Vasta