Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: Arvos
Ilus. Kui paks matt on ja kui kaua kogu polsterdus aega võttis? Kasulik on vist enne välja lõikamist sabloonid teha? Ma mõtlen juba tükk aega kuidas ja kas seda uste sisse panna. Niiskuse kogumises just mure. Midagi ikka vihmaga klaasidelt uste sisse tilgub. Mul olid 08/09 kummist klaasitihendid välapoole pandud, need hoiavad vett tunduvalt paremeni kui juba maha käinud orig. plastmassliistud. Päris veekindlaks aga ei saa nendegagi. Kas see matt niiskust endasse korjab?
Matt eriti paks ei ole, 2 mm umbes. Aega võttis mul pmst nädal aega aga ega mul kiiret kuhugi polnud, kindlasti saaks ka kiiremini hakkama. Välja lõikamise suhtes oleneb tükist, mõned mõõtsin enne mõõdulindiga välja ja sai ka sabloone teha keerulistemast kohtadest. Uste sisse panin matti ühe möginaga sest seal ei ole ruumi leeklambiga mässata ja sirgele pinnale jääb niimoodi hästi kinni....kuid ma pole eriti kindel selles variandis aga eks seda näeb suvel kui auto päikese kätte panna, asi selles et jätsin lolli peaga matile selle kile peale ja ma pole väga kindel kile ja möksi vahelisel nakkumisel.
Matt ise ei kogu mingit niiskust jh aga mati ja pleki vahele võib tõesti niiskus tekkida kui korralikult kinni pole.
Nendest tihenditest oleks isegi huvitatud, kas need sobivad ilma suurema ümber tegemiseta külge?
Valmis saad, oleks kunagi soov kuulda oma kõrvaga, kui vaikseks need matid sigulli suudavad teha. Kuna plaan miskisugusest LK üritusest osa võtta, ehk seal näeb:P
Igaljuhul 5+ ettevõtmine.
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
Paigaldasin sedapidi kuna nii tundus kergem aga mingit erilist vahet ei täheldanud. Mõnes kohas sai sabloon tehtud ja siis see valetpidi välja lõigatud ning siis pidin paigaldama helbed allapoole ja sai ka nii hakkama.
08/09 klaasitihendid lähevad ilusasti. Ainult lühemaks vaja teha, pikkust jääb üle. Kolmnurgad tuleb täpselt sisse lõigata, et ei jääks veele läbi jooksmise ruumi. Liiga odavad nad just pole, Veerennis oli 140 eek tk. Kindlasti saab kellegi käest ka vanu aga kas kummitihendi puhul see kokkuhoid ära tasub, on küsitav. Tihend ise on aga hea ikkagi kumm mis vastu klaasi surub.
Tekkis veel mõte, et kuidas salong kokku istub aga kui mati paksus ainult paar milli, ei mõjuta see oluliselt.
Kena töö on tehtud!
Soovitan rattakoobastele ja salongipõranda etteossa teist tüüpi mürasummutusmaterjali paigaldada. Lisan ühest variandist pildi.
Sama töö on endal läbi tehtud, kuid lisaks 50 kg pigimatile panin peaaegu kõikjale peale põranda veel alloleval pildil toodud materjali (Splen) peale.
Salongi põrandale jäi esialgu ainult üks pigimati kiht. Autot kasutades oli kuulda, kust müra tuleb ja lisasin põrandale veel teistsuguse pigimati ja kõige peale paksemat sorti Splen. Müra jäi veelgi vähemaks ehk siis erinevast materjalist kihid summutavad müra kõige paremini.
Tulemus oli selline, et tuulevihin hakkas häirima;) Standartsest Ladast saab küll kõvasti vaiksemaks, kuid uuemate lääne masinatega ei anna siiski võrrelda.
Kui sa nüüd eelmisel leheküljel natuke ringi kolad, siis leiad lada postituse:
Ei ole saladus, täitsa avalik info on
Rull maksis 32,91 eurot ehk 515 krooni ja rullis on 15rm.
See on siis ehitusel kasutatav katuse aluskate, mitte spets müramatt.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Algselt postitas: Arvos
08/09 klaasitihendid lähevad ilusasti. Ainult lühemaks vaja teha, pikkust jääb üle. Kolmnurgad tuleb täpselt sisse lõigata, et ei jääks veele läbi jooksmise ruumi. Liiga odavad nad just pole, Veerennis oli 140 eek tk. Kindlasti saab kellegi käest ka vanu aga kas kummitihendi puhul see kokkuhoid ära tasub, on küsitav. Tihend ise on aga hea ikkagi kumm mis vastu klaasi surub.
Tekkis veel mõte, et kuidas salong kokku istub aga kui mati paksus ainult paar milli, ei mõjuta see oluliselt.
Tänud info eest, tihendid tuleb arvatavasti nagunii kõik uued osta nii et jätan selle võimaluse meelde. Salong peaks kokku istuma nii nagu muidu, originaal vilt müramatte kasutan niipalju ära kui veel korralikud on, puudu oleva ostan juurde, lakke ostan kindlasti ka vildi sest seda originaal klaasvilla sarnast asja sinna küll tagasi ei pane.
Algselt postitas: IceStorm
Kena töö on tehtud!
Soovitan rattakoobastele ja salongipõranda etteossa teist tüüpi mürasummutusmaterjali paigaldada. Lisan ühest variandist pildi.
Sama töö on endal läbi tehtud, kuid lisaks 50 kg pigimatile panin peaaegu kõikjale peale põranda veel alloleval pildil toodud materjali (Splen) peale.
Salongi põrandale jäi esialgu ainult üks pigimati kiht. Autot kasutades oli kuulda, kust müra tuleb ja lisasin põrandale veel teistsuguse pigimati ja kõige peale paksemat sorti Splen. Müra jäi veelgi vähemaks ehk siis erinevast materjalist kihid summutavad müra kõige paremini.
Tulemus oli selline, et tuulevihin hakkas häirima;) Standartsest Ladast saab küll kõvasti vaiksemaks, kuid uuemate lääne masinatega ei anna siiski võrrelda.
Ise mõtlen siin et panen veel vildi peale ja siis peaks piisama aga uurin selle Spleni kohta.
Selle mati kohta nii palju, et kas sul kartust pole, et see matt sealt kapoti alt lahti sulab? Ma tegin omal sama matiga pagasniku luugi ja vähegi kuumem ilm väljas oli - kõik matt rippus. Uste seest ta ka vist lahti tulnud, pole viitsinud polstreid eest ära võtta.
Kilosid tuli ka ilmselt sellisel ulatusel matiga katmisel korralikult juurde?
Asjakohane idee. Päike võib mati suvel küll lahti kütta. Oleneb muidugi auto värvist. Valgega on see risk ilmselt kõige väiksem. Luukide alusega muret pole, sinna saab raami külge kruvid sisse põrutada.
Algselt postitas: ahtung
Usun et värv ei mängi siin rolli. Müüdimurdjad tegid katse,kus oli must ja valge auto päikese käes. Temperatuur aga jäi samaks:)
Ja niisama kõrvetad käe rohkem vastu musta autot ära kui valget?:D
Kindlasti on võimalus et see matt tuleb kuumaga lahti luukide küljest aga seda saan alles siis teada kui soojad ilmad tulevad....kui annavad matid järgi siis tuleb midagi muud lihtsalt välja mõelda.
Kaalu tuli umbes 45kg juurde nagu varem ütlesin, natuke on veel matti järgi ja võimalik et kulub ka see ära.
Müüdimurdjad tegid tõesti katse sellest ja valge auto oli terve päeva jooksul mingi 5 kraadi külmem kui must auto....aga valgeks ma sellepärast autot küll värvima ei hakka:P
Kapoti alt ma soovitaks küll ta ära võtta. Mingit erilist praktilist eesmärki tal ei ole ja kui ei kiika natuke aega kapoti alla võid ebameeldiva üllatuse sealt avastada, peale pikka sõitmist.
Algselt postitas: martti
Kapoti alt ma soovitaks küll ta ära võtta. Mingit erilist praktilist eesmärki tal ei ole ja kui ei kiika natuke aega kapoti alla võid ebameeldiva üllatuse sealt avastada, peale pikka sõitmist.
Mingit pikemat sõitu enne ei tule kui auto komplektne on ja sinna peale läheb veel originaal riidest matt ka nii et kui ka juhtub et matt järgi annab siis midagi mootori peale ei kuku.
Eile sai ostetud ühe foorumlase käest uus siduri töösilinder ja ökonomeeter.
Mingi aeg tagasi sai uus rool ka ostetud.
Seda enne külge ei pane kui kõik mustemad tööd tehtud saab, pildil lihtsalt nuutide otsa pandud.
Nüüd ootan soojemaid aegu, et saaks korra veel kere üle värvida.