21061, lada, 1981

21061, lada, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: Arvos
Ilus. Kui paks matt on ja kui kaua kogu polsterdus aega võttis? Kasulik on vist enne välja lõikamist sabloonid teha? Ma mõtlen juba tükk aega kuidas ja kas seda uste sisse panna. Niiskuse kogumises just mure. Midagi ikka vihmaga klaasidelt uste sisse tilgub. Mul olid 08/09 kummist klaasitihendid välapoole pandud, need hoiavad vett tunduvalt paremeni kui juba maha käinud orig. plastmassliistud. Päris veekindlaks aga ei saa nendegagi. Kas see matt niiskust endasse korjab?
Matt eriti paks ei ole, 2 mm umbes. Aega võttis mul pmst nädal aega aga ega mul kiiret kuhugi polnud, kindlasti saaks ka kiiremini hakkama. Välja lõikamise suhtes oleneb tükist, mõned mõõtsin enne mõõdulindiga välja ja sai ka sabloone teha keerulistemast kohtadest. Uste sisse panin matti ühe möginaga sest seal ei ole ruumi leeklambiga mässata ja sirgele pinnale jääb niimoodi hästi kinni....kuid ma pole eriti kindel selles variandis aga eks seda näeb suvel kui auto päikese kätte panna, asi selles et jätsin lolli peaga matile selle kile peale ja ma pole väga kindel kile ja möksi vahelisel nakkumisel.
Matt ise ei kogu mingit niiskust jh aga mati ja pleki vahele võib tõesti niiskus tekkida kui korralikult kinni pole.
Nendest tihenditest oleks isegi huvitatud, kas need sobivad ilma suurema ümber tegemiseta külge?
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

Valmis saad, oleks kunagi soov kuulda oma kõrvaga, kui vaikseks need matid sigulli suudavad teha. Kuna plaan miskisugusest LK üritusest osa võtta, ehk seal näeb:P
Igaljuhul 5+ ettevõtmine.
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
r
raskelt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 15 Veebr 2010 17:51
Asukoht: haapsalu/mustamäe
Autod: vaz 2105

Postitus Postitas raskelt »

Olen teinud selliseid katuseid !
kas sul valepidi pole see matt seal?
katuseid tegime siis sulatasime need helbed ära ja kleepisime peale.
Sul mälupulk on? - Jah, siinsamas (hoiad jalgevahelt), pistan sulle kuskile, et mäletad seda elu lõpuni.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Paigaldasin sedapidi kuna nii tundus kergem aga mingit erilist vahet ei täheldanud. Mõnes kohas sai sabloon tehtud ja siis see valetpidi välja lõigatud ning siis pidin paigaldama helbed allapoole ja sai ka nii hakkama.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

08/09 klaasitihendid lähevad ilusasti. Ainult lühemaks vaja teha, pikkust jääb üle. Kolmnurgad tuleb täpselt sisse lõigata, et ei jääks veele läbi jooksmise ruumi. Liiga odavad nad just pole, Veerennis oli 140 eek tk. Kindlasti saab kellegi käest ka vanu aga kas kummitihendi puhul see kokkuhoid ära tasub, on küsitav. Tihend ise on aga hea ikkagi kumm mis vastu klaasi surub.
Tekkis veel mõte, et kuidas salong kokku istub aga kui mati paksus ainult paar milli, ei mõjuta see oluliselt.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Kena töö on tehtud!
Soovitan rattakoobastele ja salongipõranda etteossa teist tüüpi mürasummutusmaterjali paigaldada. Lisan ühest variandist pildi.
Sama töö on endal läbi tehtud, kuid lisaks 50 kg pigimatile panin peaaegu kõikjale peale põranda veel alloleval pildil toodud materjali (Splen) peale.
Salongi põrandale jäi esialgu ainult üks pigimati kiht. Autot kasutades oli kuulda, kust müra tuleb ja lisasin põrandale veel teistsuguse pigimati ja kõige peale paksemat sorti Splen. Müra jäi veelgi vähemaks ehk siis erinevast materjalist kihid summutavad müra kõige paremini.

Tulemus oli selline, et tuulevihin hakkas häirima;) Standartsest Ladast saab küll kõvasti vaiksemaks, kuid uuemate lääne masinatega ei anna siiski võrrelda.Pilt
Iga ilmaga aktsioonis!
k
kontus25
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 04 Jaan 2011 20:37
Asukoht: maidla , saue vald
Autod: sooviks jagada teistega oma teadmisi.

Postitus Postitas kontus25 »

palju selle matti paigaldus maksma läks?:cul
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

Kui sa nüüd eelmisel leheküljel natuke ringi kolad, siis leiad lada postituse:
Ei ole saladus, täitsa avalik info on
Rull maksis 32,91 eurot ehk 515 krooni ja rullis on 15rm.

See on siis ehitusel kasutatav katuse aluskate, mitte spets müramatt.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: Arvos
08/09 klaasitihendid lähevad ilusasti. Ainult lühemaks vaja teha, pikkust jääb üle. Kolmnurgad tuleb täpselt sisse lõigata, et ei jääks veele läbi jooksmise ruumi. Liiga odavad nad just pole, Veerennis oli 140 eek tk. Kindlasti saab kellegi käest ka vanu aga kas kummitihendi puhul see kokkuhoid ära tasub, on küsitav. Tihend ise on aga hea ikkagi kumm mis vastu klaasi surub.
Tekkis veel mõte, et kuidas salong kokku istub aga kui mati paksus ainult paar milli, ei mõjuta see oluliselt.
Tänud info eest, tihendid tuleb arvatavasti nagunii kõik uued osta nii et jätan selle võimaluse meelde. Salong peaks kokku istuma nii nagu muidu, originaal vilt müramatte kasutan niipalju ära kui veel korralikud on, puudu oleva ostan juurde, lakke ostan kindlasti ka vildi sest seda originaal klaasvilla sarnast asja sinna küll tagasi ei pane.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: IceStorm
Kena töö on tehtud!
Soovitan rattakoobastele ja salongipõranda etteossa teist tüüpi mürasummutusmaterjali paigaldada. Lisan ühest variandist pildi.
Sama töö on endal läbi tehtud, kuid lisaks 50 kg pigimatile panin peaaegu kõikjale peale põranda veel alloleval pildil toodud materjali (Splen) peale.
Salongi põrandale jäi esialgu ainult üks pigimati kiht. Autot kasutades oli kuulda, kust müra tuleb ja lisasin põrandale veel teistsuguse pigimati ja kõige peale paksemat sorti Splen. Müra jäi veelgi vähemaks ehk siis erinevast materjalist kihid summutavad müra kõige paremini.

Tulemus oli selline, et tuulevihin hakkas häirima;) Standartsest Ladast saab küll kõvasti vaiksemaks, kuid uuemate lääne masinatega ei anna siiski võrrelda.
Ise mõtlen siin et panen veel vildi peale ja siis peaks piisama aga uurin selle Spleni kohta.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Samanimelist materjali enam müügis ei paista olevat. Sarnane on: http://www.autosound.ee/est/home/noiseisolation/45/53/

Mul jäi originaalis olev viltmatt samuti alles. Põrandal pole mürasummutuva kihi paksenedes ka komplekteerimisel probleeme.
Iga ilmaga aktsioonis!
m
martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

Postitus Postitas martti »

Selle mati kohta nii palju, et kas sul kartust pole, et see matt sealt kapoti alt lahti sulab? Ma tegin omal sama matiga pagasniku luugi ja vähegi kuumem ilm väljas oli - kõik matt rippus. Uste seest ta ka vist lahti tulnud, pole viitsinud polstreid eest ära võtta.
Kilosid tuli ka ilmselt sellisel ulatusel matiga katmisel korralikult juurde?

[Muudetud: 17-3-2011 martti]
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Asjakohane idee. Päike võib mati suvel küll lahti kütta. Oleneb muidugi auto värvist. Valgega on see risk ilmselt kõige väiksem. Luukide alusega muret pole, sinna saab raami külge kruvid sisse põrutada.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
a
ahtung
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
Autod: Puudub
Kontakt:

Postitus Postitas ahtung »

Usun et värv ei mängi siin rolli. Müüdimurdjad tegid katse,kus oli must ja valge auto päikese käes. Temperatuur aga jäi põhimõtteliselt samaks:)

[Muudetud: 18-3-2011 ahtung]
Traksid peale!;)
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Algselt postitas: ahtung
Usun et värv ei mängi siin rolli. Müüdimurdjad tegid katse,kus oli must ja valge auto päikese käes. Temperatuur aga jäi samaks:)
Ja niisama kõrvetad käe rohkem vastu musta autot ära kui valget?:D
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Mul on nii mustasid autosid kui valgeid. Päikese käes on valge üsna jahe, must aga tulikuum.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Kindlasti on võimalus et see matt tuleb kuumaga lahti luukide küljest aga seda saan alles siis teada kui soojad ilmad tulevad....kui annavad matid järgi siis tuleb midagi muud lihtsalt välja mõelda.
Kaalu tuli umbes 45kg juurde nagu varem ütlesin, natuke on veel matti järgi ja võimalik et kulub ka see ära.
Müüdimurdjad tegid tõesti katse sellest ja valge auto oli terve päeva jooksul mingi 5 kraadi külmem kui must auto....aga valgeks ma sellepärast autot küll värvima ei hakka:P
m
martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

Postitus Postitas martti »

Kapoti alt ma soovitaks küll ta ära võtta. Mingit erilist praktilist eesmärki tal ei ole ja kui ei kiika natuke aega kapoti alla võid ebameeldiva üllatuse sealt avastada, peale pikka sõitmist.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: martti
Kapoti alt ma soovitaks küll ta ära võtta. Mingit erilist praktilist eesmärki tal ei ole ja kui ei kiika natuke aega kapoti alla võid ebameeldiva üllatuse sealt avastada, peale pikka sõitmist.
Mingit pikemat sõitu enne ei tule kui auto komplektne on ja sinna peale läheb veel originaal riidest matt ka nii et kui ka juhtub et matt järgi annab siis midagi mootori peale ei kuku.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Eile sai ostetud ühe foorumlase käest uus siduri töösilinder ja ökonomeeter.
Pilt
Pilt

Mingi aeg tagasi sai uus rool ka ostetud.
Pilt
Seda enne külge ei pane kui kõik mustemad tööd tehtud saab, pildil lihtsalt nuutide otsa pandud.
Nüüd ootan soojemaid aegu, et saaks korra veel kere üle värvida.
Vasta