Assa krt, vot selle peale ise ei tulnudki:rolleyes. Aga eile keerasin ka mootoriploki küljest selle plokist vee välja laskmis koha mutri lahti ja oma 0,4l vett voolas sealt välja ja oli johhh:puzzled. Kas, siis plokist sai vesi otsa? kuigi radikas oli vett täis:puzzled. Sellega seoses tuli mõte, et äkki mingi õhumull kuskil segab veeringlust:puzzledAlgselt postitas: reinerHehe, seal ei saa küll jama olla. Kui sa ise kraani kinni keerad, siis ei käi ka ju salongi radikast vesi läbi.Algselt postitas: siksaatorTeeb salongi soojendusradikas sellist trikki, et ei suuna vett edasi?:puzzled![]()
2103,siksaator, 1976
2103,siksaator, 1976
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kui veega jändad keera ka radika punn ära (alumises vannis).Pese radikas läbi.Mootori korgi auku võid sorkida traadiga sinna koguneb roostetükke ette (eelnevalt radikale punn tagasi ja vala ohtralt vett).Soojaradika kraan lahti,karburaatori juurest tosoolivoolik võta lahti.Nüüd mootori punn tagasi ja täida radikat niikaua kuni hakkab vesi karburaatori juurest tosoolivoolikust välja voolama.Kinnita see ja ongi vesi sees.
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Suurimad tänud õpetussõnade eest;). Üritan homme nende järgi toimida ja eks siis näib;)Algselt postitas: SexSix
Kui veega jändad keera ka radika punn ära (alumises vannis).Pese radikas läbi.Mootori korgi auku võid sorkida traadiga sinna koguneb roostetükke ette (eelnevalt radikale punn tagasi ja vala ohtralt vett).Soojaradika kraan lahti,karburaatori juurest tosoolivoolik võta lahti.Nüüd mootori punn tagasi ja täida radikat niikaua kuni hakkab vesi karburaatori juurest tosoolivoolikust välja voolama.Kinnita see ja ongi vesi sees.
[Muudetud: 12-4-2008 siksaator]
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
mul endal ka see tihend peal ja ta on väga heaAlgselt postitas: siksaator
Täna panin sisse- ja väljalaskekollektri külge aga sumpsipükse kinni keerates suutsin kaks kinnituspolti ära murda:sein:sein:sein:flaming:flaming:mad::mad:. Kuramus ei tea, mis saiast nad tehtud on:mad:
Homme pean jälle sama targalt sisse- ja väljalaskekollektori maha kakkuma ja väljalaskekollektorile uued poldid panema:kuri
Ahjaa täna ostsin ka uue pükste tihendi ja sain maru huvitava alumiinium kattega tihendi(ennemasti olen kasutan noid aspesti omasid:rolleyes), eks näis, kuda vastupidavus on neil alumiinium kattega;)
[Muudetud: 5-4-2008 siksaator]
carl-steven berg
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Pisike uuendus: Lõpuks, siis jahutusvedeliku süsteemist õhu välja ja ning vee panin ka sisse. Eks mingi aega sõidan veega ja eks kunagi panen õige tosooli sisse:rolleyes(keegi tark võiks öelda, palju tosooli üldse läheb siksil jahutussüsteemi?:rolleyes).
Originaal karbussile sai ka nüüd vaakumtoru otsa pandud, nimelt koht oli olemas aga pisike vaskplomm oli ees, tolle puurisin välja ja panin toru otsa;):rolleyes. Tundub, et praegu toimib:rolleyes. Sai süüdet ja tühikäiku näpitud ning jõudsin järeldusele, et need küünlad, mis mul peal on, ei sobi:puzzled. Nimelt kuumalt ei taha üldse käima minna kui, siis ainult pika käimamise peale läheb:flaming. Lasen mootoril maha jahtuda ja jälle läheb poolest pöördest käima:P. Ise arvan, et asi küünaldes:puzzled
Originaal karbussile sai ka nüüd vaakumtoru otsa pandud, nimelt koht oli olemas aga pisike vaskplomm oli ees, tolle puurisin välja ja panin toru otsa;):rolleyes. Tundub, et praegu toimib:rolleyes. Sai süüdet ja tühikäiku näpitud ning jõudsin järeldusele, et need küünlad, mis mul peal on, ei sobi:puzzled. Nimelt kuumalt ei taha üldse käima minna kui, siis ainult pika käimamise peale läheb:flaming. Lasen mootoril maha jahtuda ja jälle läheb poolest pöördest käima:P. Ise arvan, et asi küünaldes:puzzled
Algselt postitas: siksaator
Nimelt kuumalt ei taha üldse käima minna kui, siis ainult pika käimamise peale läheb:flaming. Lasen mootoril maha jahtuda ja jälle läheb poolest pöördest käima:P. Ise arvan, et asi küünaldes:puzzled
Mu 06-l täpselt sama probleem. Küünaldes asi pole, need panin tutikad boschid, karbuss sai remont komplekti (erinevad tihendid ja ujuki nõel), ujuki taseme panin paika ning samuti käisin karbussi reguleerimas spetsialisti juures, kuid sellest probleemist pole siiani lahti saanud.. muidu kui käima läheb on kõik täiesti OK, mingeid probleeme pole, minek, kütusekulu kõik normis, ainult käivitumine on kuuma mootoriga vaevaline. Täpselt selline tunne nagu ujutaks üle või jääks puudu. Keegi rääkis hiljuti midagi kiirenduspumba manseti vms vahetusest kuid selle vahetuseni pole veel jõudnud. Kui leiad probleemile lahenduse, siis palun kirjuta sellest ka teemas

Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Nii üritan enda omal ka nii proovida, eks näis;)Algselt postitas: Crimson
kui peaks olema see jama et täis tõmbab soojalt seistes, siis proovi käivitades gaasipedaali all hoida. Mul autol sama jama vahel, tõmbab täis soojalt seistes, karpa pealt on kohe näha, et bensu tilgub teise lõõri.
To VAZ:
kindlasti annan teada, kui mingi lahenduse leian

- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Jajaa:D asi toimiski- kuumalt käivitades tiba gaasi ja masin läheb poolest pöördest käima;). Ühesõnaga tundub, et üks mure vähem(loodame;)):D
Täna avastasin ka, et õlivarda ümbrus oli õline aga karteris õli normis:puzzled. Ei tea, mis selle põhjus võis olla, et õlivarda ümbrus õline oli?:puzzled
[Muudetud: 16-4-2008 siksaator]
Täna avastasin ka, et õlivarda ümbrus oli õline aga karteris õli normis:puzzled. Ei tea, mis selle põhjus võis olla, et õlivarda ümbrus õline oli?:puzzled
[Muudetud: 16-4-2008 siksaator]
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Täna sai siks endale uued küünlad;);) Nimelt NGK toodang;). Tollele puidust roolile sain vahetüki valmis ja nüüd rool küljes;)Aga tiba viimistlust tahab teine;). Küsiks veidi targematelt, nimelt selle rooli asjus: kas seda rooli tohib lihsalt üle värvida ja uuesti üle lakkida?:puzzled Või kuda see värk käib:puzzled
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Täna said istmekatted ära pestud ja õhtul ka autosse pandud. Näppisin ühtteist veel auto juures, peamine oli salongi korrastus(parhist puhtaks, juhtmete paikutamine konsooli alla jne.). Hetke seis, siis selline, et auto on ülevaatuseks valmis;). Aga eks näis, millal ülevaatusele minek, üritan muidugi kiiremas korras minna:P.
Mõningad pildid hetkeseisust:





Mõningad pildid hetkeseisust:




