2103,siksaator, 1976

2103,siksaator, 1976

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: reiner
Algselt postitas: siksaatorTeeb salongi soojendusradikas sellist trikki, et ei suuna vett edasi?:puzzled
Hehe, seal ei saa küll jama olla. Kui sa ise kraani kinni keerad, siis ei käi ka ju salongi radikast vesi läbi.;)
Assa krt, vot selle peale ise ei tulnudki:rolleyes. Aga eile keerasin ka mootoriploki küljest selle plokist vee välja laskmis koha mutri lahti ja oma 0,4l vett voolas sealt välja ja oli johhh:puzzled. Kas, siis plokist sai vesi otsa? kuigi radikas oli vett täis:puzzled. Sellega seoses tuli mõte, et äkki mingi õhumull kuskil segab veeringlust:puzzled
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kui veega jändad keera ka radika punn ära (alumises vannis).Pese radikas läbi.Mootori korgi auku võid sorkida traadiga sinna koguneb roostetükke ette (eelnevalt radikale punn tagasi ja vala ohtralt vett).Soojaradika kraan lahti,karburaatori juurest tosoolivoolik võta lahti.Nüüd mootori punn tagasi ja täida radikat niikaua kuni hakkab vesi karburaatori juurest tosoolivoolikust välja voolama.Kinnita see ja ongi vesi sees.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: SexSix
Kui veega jändad keera ka radika punn ära (alumises vannis).Pese radikas läbi.Mootori korgi auku võid sorkida traadiga sinna koguneb roostetükke ette (eelnevalt radikale punn tagasi ja vala ohtralt vett).Soojaradika kraan lahti,karburaatori juurest tosoolivoolik võta lahti.Nüüd mootori punn tagasi ja täida radikat niikaua kuni hakkab vesi karburaatori juurest tosoolivoolikust välja voolama.Kinnita see ja ongi vesi sees.
Suurimad tänud õpetussõnade eest;). Üritan homme nende järgi toimida ja eks siis näib;)

[Muudetud: 12-4-2008 siksaator]
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Käetugi peaaegu valmis, tahab veel nati viimistlust:D;)(ärge istmeid vaadake:lol)

Pilt
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: siksaator
Samuti lisasin mootorisse vett, kuna oma 2-3l on seda veepumba ära võtul välja voolanud. Sai ka masin käima pandud aga kuumeneb üle:regan:mad:.
Termostaatklapp üle vaadata ja vesi jahutusvedeliku vastu vahetada ;)
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Suvel võib ju ka vesi sees olla:rolleyes
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Katlakivi, korrosioon jahutussüsteemis.
Tosoolil on veel ülesanne veepumpa määrida, vesi seda ei tee.

[Muudetud: 13-4-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Jahutusvedelikus (Tosool on vene jahutusvedeliku tootenimetus ;) ) on antikorrosiivseid aineid.

[Muudetud: 13.4.2008 Raxo]
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Algselt postitas: siksaator
Täna panin sisse- ja väljalaskekollektri külge aga sumpsipükse kinni keerates suutsin kaks kinnituspolti ära murda:sein:sein:sein:flaming:flaming:mad::mad:. Kuramus ei tea, mis saiast nad tehtud on:mad:
Homme pean jälle sama targalt sisse- ja väljalaskekollektori maha kakkuma ja väljalaskekollektorile uued poldid panema:kuri
Ahjaa täna ostsin ka uue pükste tihendi ja sain maru huvitava alumiinium kattega tihendi(ennemasti olen kasutan noid aspesti omasid:rolleyes), eks näis, kuda vastupidavus on neil alumiinium kattega;)



[Muudetud: 5-4-2008 siksaator]
mul endal ka see tihend peal ja ta on väga hea
carl-steven berg
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Pisike uuendus: Lõpuks, siis jahutusvedeliku süsteemist õhu välja ja ning vee panin ka sisse. Eks mingi aega sõidan veega ja eks kunagi panen õige tosooli sisse:rolleyes(keegi tark võiks öelda, palju tosooli üldse läheb siksil jahutussüsteemi?:rolleyes).
Originaal karbussile sai ka nüüd vaakumtoru otsa pandud, nimelt koht oli olemas aga pisike vaskplomm oli ees, tolle puurisin välja ja panin toru otsa;):rolleyes. Tundub, et praegu toimib:rolleyes. Sai süüdet ja tühikäiku näpitud ning jõudsin järeldusele, et need küünlad, mis mul peal on, ei sobi:puzzled. Nimelt kuumalt ei taha üldse käima minna kui, siis ainult pika käimamise peale läheb:flaming. Lasen mootoril maha jahtuda ja jälle läheb poolest pöördest käima:P. Ise arvan, et asi küünaldes:puzzled
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Kogu jahutussüteemi maht jääb väheke alla 10 liitri. Kahe 5 l kanistriga tasuks arvestada. Olenevalt kui tühjaks süsteemi saad, jääb kanistrisse liiter või paar tagavaraks.
Iga ilmaga aktsioonis!
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: siksaator
Nimelt kuumalt ei taha üldse käima minna kui, siis ainult pika käimamise peale läheb:flaming. Lasen mootoril maha jahtuda ja jälle läheb poolest pöördest käima:P. Ise arvan, et asi küünaldes:puzzled

Mu 06-l täpselt sama probleem. Küünaldes asi pole, need panin tutikad boschid, karbuss sai remont komplekti (erinevad tihendid ja ujuki nõel), ujuki taseme panin paika ning samuti käisin karbussi reguleerimas spetsialisti juures, kuid sellest probleemist pole siiani lahti saanud.. muidu kui käima läheb on kõik täiesti OK, mingeid probleeme pole, minek, kütusekulu kõik normis, ainult käivitumine on kuuma mootoriga vaevaline. Täpselt selline tunne nagu ujutaks üle või jääks puudu. Keegi rääkis hiljuti midagi kiirenduspumba manseti vms vahetusest kuid selle vahetuseni pole veel jõudnud. Kui leiad probleemile lahenduse, siis palun kirjuta sellest ka teemas ;)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kuumal mootoril pane enne käivitamist külmast veest läbikäinud kalts bensiinipumba peale (auto haige ju).Las seisab natuke aega(minut) ja proovi siis käivitada.Kui niimoodi toimides läheb hästi käima=bensiinipumba klapid ebatihedad.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Ka bensupumba vahetasin uue vastu eelmisel aastal :regan
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
Crimson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 08 Apr 2008 18:58
Asukoht: Rakvere
Autod: 2103 '74

Postitus Postitas Crimson »

kui peaks olema see jama et täis tõmbab soojalt seistes, siis proovi käivitades gaasipedaali all hoida. Mul autol sama jama vahel, tõmbab täis soojalt seistes, karpa pealt on kohe näha, et bensu tilgub teise lõõri.
Elagu Žiguli!
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: Crimson
kui peaks olema see jama et täis tõmbab soojalt seistes, siis proovi käivitades gaasipedaali all hoida. Mul autol sama jama vahel, tõmbab täis soojalt seistes, karpa pealt on kohe näha, et bensu tilgub teise lõõri.
Nii üritan enda omal ka nii proovida, eks näis;)

To VAZ:
kindlasti annan teada, kui mingi lahenduse leian
;)
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Jajaa:D asi toimiski- kuumalt käivitades tiba gaasi ja masin läheb poolest pöördest käima;). Ühesõnaga tundub, et üks mure vähem(loodame;)):D
Täna avastasin ka, et õlivarda ümbrus oli õline aga karteris õli normis:puzzled. Ei tea, mis selle põhjus võis olla, et õlivarda ümbrus õline oli?:puzzled

[Muudetud: 16-4-2008 siksaator]
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Üks lambikas pilt:D
Minu kaks ustavat autot;):

Pilt
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Täna sai siks endale uued küünlad;);) Nimelt NGK toodang;). Tollele puidust roolile sain vahetüki valmis ja nüüd rool küljes;)Aga tiba viimistlust tahab teine;). Küsiks veidi targematelt, nimelt selle rooli asjus: kas seda rooli tohib lihsalt üle värvida ja uuesti üle lakkida?:puzzled Või kuda see värk käib:puzzled
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Täna said istmekatted ära pestud ja õhtul ka autosse pandud. Näppisin ühtteist veel auto juures, peamine oli salongi korrastus(parhist puhtaks, juhtmete paikutamine konsooli alla jne.). Hetke seis, siis selline, et auto on ülevaatuseks valmis;). Aga eks näis, millal ülevaatusele minek, üritan muidugi kiiremas korras minna:P.
Mõningad pildid hetkeseisust:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Vasta