21011,masuurik, 1980

21011,masuurik, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mina arvan, et mõttekaim on kasutada just selleks otstarbeks ettenähtud kereliimi. See pole eriti odav kraam aga minuarvates soodustab kõige vähem rooste tekkimist kui võrrelda aukude puurimisega kinnitusvahendite jaoks või keevitamisega.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Eks see näha ole ,et mis ja kuidas.Enne vaja vanad maha võtta.Roostevaba terasneet on tegelikult väga tugev.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

ole meheks kaalu ära palju vahe on pleki ja plast tiival.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Pärnus polnudki rohkem midagi pakkuda kui üks tagunmine uks ja esimese ukse plekk 01le, 03me/06e tiibasid oli paar tükki (nii esi kui taga).
Tutikas alu/plast radikas oli ka letile tekkinud, hinnaks 800.- kanti.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Algselt postitas: uzzac
ole meheks kaalu ära palju vahe on pleki ja plast tiival.
Just tulin garaasist :lol.hea küll,eks järgmine kord üritan meeles hoida kaalumist.Igatahes käes hoides on vahe tugevalt tunda.
parem tiib sisuliselt nüüd valmis.Vaja järgmine kord alt plekkosa üle võõbata ning tiib oma kohale kinnitada.jäi ikka uskumatult hästi.Nurgad,vahed -kõik on täpselt parajad.Järgmine garaasipäev ehk saab esitiibadega töö lõpetatud ning põllelisa tagasi neetida.;)
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
m
mhku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Mär 2006 12:12
Asukoht: Viljandimaa, Abja vald
Autod: vaz2103-78a, Opel omega-92a, BMW 525tds-97a, MB 190d- 1986

Postitus Postitas mhku »

Kena auto. Küsiks, et kas plastik tiibadega esiots nõrgaks ei jää? Tiivad ikka vähe toestavad ka esiotsa. Muidu sellised tõesti kerged. Endal ka ühed olemas.

Edu soovides,
Madis

[Muudetud: 14-2-2010 mhku]
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ei tohiks jääda.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
l
Ladavend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Nov 2008 21:09
Asukoht: Eesti,Harjumaa

Postitus Postitas Ladavend »

Ootaks väga pilte! ;)
Mul ka üks 01 plastik tiib müügis kui kellelgi veel huvi.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Järgmine nädalavahetus teen pilte ka kui nina koos ja põllelisa ka uuesti küljes.Seniks vahetame niisama mõtteid ja ideid.:)
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
mossekutt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 26 Mär 2009 18:49
Asukoht: harjumaa,Kose
Autod: Moskvich iz 2125,Vaz 2109,iz2715

Postitus Postitas mossekutt »

Algselt postitas: Moss
Mina arvan, et mõttekaim on kasutada just selleks otstarbeks ettenähtud kereliimi. See pole eriti odav kraam aga minuarvates soodustab kõige vähem rooste tekkimist kui võrrelda aukude puurimisega kinnitusvahendite jaoks või keevitamisega.
Milline see kereliim on,äkki saaks kusagilt pilti :)
Automaailmas ka sellist asjandust on ?
Lada Vaz 2109, moskvich iz 2125,iz2715
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Kiirusta oma tegemistega, kuna 15 märts lasen lennukit koolist ja peale seda on ainult õhkõrn lootus et värvida saab, samas 24-28 veebruar on mul vaba, siis ajame asja sirgeks kui keevitustööd tehtud on;)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

VÄike protsess vahepeal toimunud.
Vanad tiivad sai maha võtta.Alt karbiotsad ja talad kõik nagu uued.Ka esipõll 2 a tagasi vahetatud.Vana tiiva renni jätsin alles,et et oleks kuhu plastikut kandma panna.Lasin vana värvi maha ja tõmbasin musta hammeraidi peale sinna ,kuhu tiib peale tuleb.Seejärel läks Würthi tihendusmass-kereliim peale.Siis kümneid kordi proovitud ja parajaks töödeldud tiib.Vahepeal proovisin uksi ja kapotti ka peale.
Kinnitasin ka roostevabade terasneetidga lisaks liimile.Topelt ei kärise.
Vasaku poole tiiva sain valmis.Homme vaja parempool külge liimida ning põllelisa uuesti külge panna.Siis tagaosa kallale. :regan.
Tekkis ka küsimus,kui mõtekas ette logareid tagasi panna on:rolleyes ?
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
mossekutt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 26 Mär 2009 18:49
Asukoht: harjumaa,Kose
Autod: Moskvich iz 2125,Vaz 2109,iz2715

Postitus Postitas mossekutt »

Logarid ikka tagasi :).
Lada Vaz 2109, moskvich iz 2125,iz2715
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Eks ta natuke parem oleks kui logarid ka tagasi paned aga no tiivad nagunii seespoolt rooste ei lähe enam:D, jällegi kui logarid küljes siis ei kogune pori sinna tiiva sisenurkadesse.
Muidu edu ja külma närvi keretöödel, seda läheb Sul tarvis:)
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

ja pori all võib hakata arenema rooste lanseka peale.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

Olen päris pikka aega teemaga kursis olnud, sai isegi Tartus Motoshow'l käidud ja pill oma silmaga üle vaadatud.
Aga igatahes jõudu ja ja jaksu auto arendamisel:D
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Ise enda 05-el sai need logarid ära võetud... ja sai autot ikka regulaarselt ise pestud. Siis sai survekaga igakord ka ise korralikult koopad seest puhtaks pestud koos põhjaalusega niipalju kui ligi sain !

ET sel juhul neid logareid väga vaja pole arvatavasti... Aga muidu oleks hea kui nad küljes oleksid, kui nad kuidagi viisakalt külge saab. Aga eks logarite üks + on see, et kivid ei peksa plekki, kust võib mõni rooste alge tekkida ! Aga samas kui korralikult mastiksiga tehtud, siis vast ei tohiks jällegi see probeemiks tekkida ;)

[Muudetud: 19-2-2010 grimes]
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

Postitus Postitas 03 »

Logarid võiks ikka alla panna siis endal parem sõita ei kostu nii palju rehvi müra sõidu ajal salongi, ja on lihtsam pesta saab korralikult koopad seest puhtaks :cul
l
Ladavend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Nov 2008 21:09
Asukoht: Eesti,Harjumaa

Postitus Postitas Ladavend »

Mina soovitan küll Kindlasti logarid tagasi panna,säilib oluliselt kauem!;) Kindlasti Edu sulle ehitusel!:rolleyes
s
sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 08 Sept 2008 14:31
Asukoht: Abja
Autod: -

Postitus Postitas sten »

Algselt postitas: 03
Logarid võiks ikka alla panna siis endal parem sõita ei kostu nii palju rehvi müra sõidu ajal salongi, ja on lihtsam pesta saab korralikult koopad seest puhtaks :cul
Jahm siis võiks juba logarite alla panna ka mürasummutus matte.
Vasta